OA Boeing 737-400 Vs A3 Boeing 737-400

  • Thread starter Thread starter NKWAZI
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

NKWAZI

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
09/02/2008
Μηνύματα
20
Likes
0
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
ZAC
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGMT
Αναχώρηση με ΟΑ571 από Μυτιλήνη για Αθήνα στις 16/5. Προγραμματισμένη αναχώρηση στις 07:00. Ήταν ένα Boeing 737-400 τον Ολυμπιακών Αερογραμμών registration SX-BKT, 150 θέσεων και με περίπου 40 επιβάτες. Το αεροσκάφος απογειώθηκε στην ώρα του 07:02 με άφιξη στα Σπάτα στις 07:35.
Όλοι οι επιβάτες είχαμε από 3 μεγάλες θέσεις, τηλεοράσεις στο κέντρο να πέσουν τοις οδηγίες ασφαλείας, και ένα φιλικό προσωπικό το όπιο σέρβιραν croissant με σοκολάτα, καφέ, και άλλα αναψυκτικά. Ένα σύντομο και άνετο ταξίδι.

Η επιστροφή. Στις 19/5 με Α3254 Από Αθηνά για Μυτιλήνη. Προγραμματισμένη αναχώρηση στις 14:50. Ένα Boeing 737-400 τον πρώην Cronus Airlines registration SX-BGJ, τώρα σαν Aegean με 168 θέσεων και με περίπου 110 επιβάτες. Το αεροσκάφος απογειώθηκε με μια μικρή καθυστέρηση στις 15:00 με άφιξη στην Μυτιλήνη στις 15:30.
Τηλεοράσεις δεν υπήρχαν αλλά υπήρχε το φιλικό προσωπικό της Aegean όπως πάντα να μας φροντίσει. Εδώ το προσωπικό σέρβιραν Cookie, καφέ, και άλλα αναψυκτικά. Ευτυχώς ένα σύντομο ταξίδι. Πολλά καθίσματα και πολύ στριμωξίδι, αλλά όπως και να το κάνουμε, ήταν δερμάτινα! ;-)
 
η πτήση της ΟΑ ήταν καλή γιατί το αεροπλάνο ήταν άδειο (λογικό με τόσες απεργίες-καθυστερήσεις) και από ότι φάνηκε το πλήρωμα ήταν ορεξάτο.
η πτήση της Α3 ήταν κακή γιατί ήταν γεμάτη. Από ότι φαίνεται και από τα υπόλοιπα η ΟΑ εδώ :? ήταν καλύτερη :!:
 
Η συγκριση ειναι ακαιρη αυτη τη στιγμη διοτι η Α3 συντομα θα αποσυρει τα 734 τα οποια ειναι οντως χειροτερα απο μερικα 734 των ΟΑ. Παντως για τη Μυτιληνη ο κανονικος προγραμματισμος της Α3 προβλεπει μονο AR1 τα οποια ειναι σαφως καλυτερα απο τα ATR οπου πλην της πρωινης πεταει στη Μυτιληνη η ΟΑ.
 
747lover":3t65x7gq said:
η πτήση της ΟΑ ήταν καλή γιατί το αεροπλάνο ήταν άδειο (λογικό με τόσες απεργίες-καθυστερήσεις) και από ότι φάνηκε το πλήρωμα ήταν ορεξάτο.
η πτήση της Α3 ήταν κακή γιατί ήταν γεμάτη. Από ότι φαίνεται και από τα υπόλοιπα η ΟΑ εδώ :? ήταν καλύτερη :!:

H πτήση της ΟΑ ήταν κακή γιατί έβαλε την εταιρεία άλλη μία φορά μέσα........

Η πτήση της Α3 ήταν καλή γιατί απέφερε κέρδη στην εταιρεία ......

Η διαφορά βρίσκεται εκεί.
Με τον ρυθμό που μπαίνει μέσα η ΟΑ μέχρι να διακοπή η λειτουργία της θα έχει πολλαπλασιάσει τα σημερινά της ελλείμματα σε σημείο που ότι σχέδιο και αν υπάρχει στα χαρτιά θα είναι ανεφάρμοστο.
 
Είναι πολύ απόλυτο αυτό που λες και δεν ισχύει πάντα. Ένα αεροπλάνο μπορεί να αποφέρει κέρδη στην εταιρία ακόμη και με χαμηλούς δείκτες πληρότητας αν έχει το cargo του γεμάτο. Και η Αιγαίου με τις μεγάλες πληρότητες έχει μπει μέσα 4.4 εκατομμύρια ευρώπουλα το πρώτο τρίμηνο του 2008.
 
tassos76":1kfbyxw6 said:
Και η Αιγαίου με τις μεγάλες πληρότητες έχει μπει μέσα 4.4 εκατομμύρια ευρώπουλα το πρώτο τρίμηνο του 2008.

Όταν διαβάσουμε τον ισολογισμό θα μάλλον θα ξέρουμε και πώς δημιουργήθηκαν αυτά τα ελλείμματα.
Πιθανολογώ αυξημένα χρηματοοικονομικά έξοδα λόγω των νέων αεροσκαφών.

Υ.Γ : Αυτή τουλάχιστον δημοσιεύει αποτελέσματα......
 
Δεν ανέφερα την Αιγαίου με σκοπό να την θίξω, ενδεικτικά το ανέφερα για να υποστηρίξω οτι οι μεγάλες πληρότητες δεν είναι ο μόνος τρόπος για να βγάλει μια εταιρία λεφτά. Ούτως ή άλλως το δημοσίευμα λέει οτι είναι λόγω της τιμής του πετρελαίου.
 
Όσοι αμφιβάλλουν για τις πληρότητες των ΟΑ δεν έχουν παρά να δοκιμάσουν να κλείσουν ένα εισητήριο ή αν βρεθούν στο αεροδρόμιο να ρωτήσουν τους υπαλλήλους. Δυστυχώς ή ευτυχώς υπάρχει ακόμα κόσμος που τις προτιμά. Η σύγκριση είναι λίγο λανθασμένη. Λογικό είναι μια μεσημεριανή πτήση να έχει περισσότερο κόσμο από την γαλατάδικη.
 
Και οι δυο πτήσεις ήταν πολύ καλές και με πολύ καλά αεροσκάφη μπορώ να πω. Απλώς αυτό που ήθελα να τονίσω είναι ότι της ΟΑ το αεροσκάφος ήταν configured με πιο άνετα και μεγαλύτερα καθίσματα (150) από της Aegean που έχουν βάλει περισσότερα καθίσματα και μικρότερα (168), 18 θέσεις παραπάνω. Χάρηκα ιδιαιτέρα που είχα την ευκαιρία να πετάξω με το BGJ, είναι θέμα προσωπικό βλέπετε. Αλλά συγχρόνως στεναχωρέθηκα λιγάκι όταν είδα το κάθισμα μπροστά μου να ακουμπάει πάνω στο παράθυρο και να έχει γδάρει το τραπεζάκι τα τοιχώματα. Πάντως εγώ δεν τόλμησα να το ανοίξω.
 
Top