A
Anonymous
Guest
Για τον εθνικό μας αερομεταφορέα κανείς δεν είπε ότι είναι τέλειος. Αυτό που με λυπεί όμως είναι ότι πολύς κόσμος είναι αρνητικά προκατειλημμένος με την Ολυμπιακή και μάλιστα χωρίς ιδιαίτερο λόγο. Όσοι πετάνε συχνά και με πολλές εταιρίες γνωρίζουν ότι η ΟΑ είναι μια πραγματικά καλή εταιρία που όμως έχει κάποια προβλήματα.
Προσωπικά έχω πετάξει με 737-200, -300, -400, -500, -600, -700, -800 και 319-100, 320-200, 321-100 και 321-200 (κι όχι από μια φορά) κι έχω παρατηρήσει τη διαφορά μεταξύ 320 και 737NG. Η άνεση που παρέχουν τα 320 στον επιβάτη είναι κλάσεις ανώτερη από αυτή των 737NG. Τα 320 εισήγαγαν ριζοσπαστικές καινοτομίες στην κατηγορία τους και το γεγονός ότι τα 737NG δεν έχουν κάτι το πρωτότυπο να επιδείξουν δυστυχώς τα αφήνει όπισθεν των 320. Κι αυτό που λέει η Airbus δεν είναι λόγια του αέρα, σύγκρινε τους δύο τύπους και θα το διαπιστώσεις κι εσύ.
Δυστυχώς δεν έχω ικανότητες μέντιουμ, ότι διαβάζω καταλαβαίνω. Κατά τ' άλλα νομίζω ότι τα Ελληνικά σου - αλλά και τ' Αγγλικά σου - έχουν πρόβλημα, καθώς διαπιστώνω ότι άλλα θέλεις να πείς κι άλλα γράφεις (εκτός αν τα γράφεις βιαστικά και δεν προσέχεις). Σου το λέω εντελώς φιλικά!
Προσωπικά έχω πετάξει με 737-200, -300, -400, -500, -600, -700, -800 και 319-100, 320-200, 321-100 και 321-200 (κι όχι από μια φορά) κι έχω παρατηρήσει τη διαφορά μεταξύ 320 και 737NG. Η άνεση που παρέχουν τα 320 στον επιβάτη είναι κλάσεις ανώτερη από αυτή των 737NG. Τα 320 εισήγαγαν ριζοσπαστικές καινοτομίες στην κατηγορία τους και το γεγονός ότι τα 737NG δεν έχουν κάτι το πρωτότυπο να επιδείξουν δυστυχώς τα αφήνει όπισθεν των 320. Κι αυτό που λέει η Airbus δεν είναι λόγια του αέρα, σύγκρινε τους δύο τύπους και θα το διαπιστώσεις κι εσύ.
Δυστυχώς δεν έχω ικανότητες μέντιουμ, ότι διαβάζω καταλαβαίνω. Κατά τ' άλλα νομίζω ότι τα Ελληνικά σου - αλλά και τ' Αγγλικά σου - έχουν πρόβλημα, καθώς διαπιστώνω ότι άλλα θέλεις να πείς κι άλλα γράφεις (εκτός αν τα γράφεις βιαστικά και δεν προσέχεις). Σου το λέω εντελώς φιλικά!
