OAir: Συμπεριφορά υπαλλήλων (ιπταμένων & εδάφους)

  • Thread starter Thread starter zeppelin
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Συμπεριφορά υπαλλήλων (ιπταμένων & εδάφους)

Την Κυριακή 10/01/10 ταξίδεψα ATH-SKG με την τελευταία πτήση στις 23:30. Στην έκδοση εισητηρίων που έπρεπε να πάω για να πληρώσω επιπρόσθετο ναύλο λόγω αλλαγής ώρας συνάντησα μια εικόνα η οποία με παρέπεμψε στην παλαιά Ολυμπιακή. Οι 2 υπάλληλοι που βρίσκονταν εκείνη την ώρα, εμφανώς βαριεστημένες είχαν επιδοθεί σε μεταξύ τους συζήτηση περί ανέμων και υδάτων με μένα θεατή να περιμένω κανα 10λεπτο μέχρι να γίνει η αλλαγή. Ενίοτε η υπάλληλος που με εξυπηρετούσε σταμάταγε τη διαδικασία για να δώσει στόμφο στην κουβέντα που είχε με τη συνάδελφο της. Δεν είχε δα και ουρά. Θα μπορούσε τουλάχιστον να περιμένει μέχρι να φύγω για να συνεχίσει την κουβέντα της. Δε δημιούργησα θέμα, δεν είχα όρεξη. Δεν είμαι κομπλεξικός, είναι λογικό να πεις 2-3 κουβέντες με τον-την συνάδελφο αλλά κάντο τουλάχιστον με τρόπο που να μη δείχνει έλλειψη σεβασμού στον πελάτη και λίγο ευγένεια έστω τυπική είναι συμβεβλημένη σε τέτοιου είδους συναλλαγές. Η εικόνα πάντως ήταν εντελώς διαφορετική στο check-in και το ιπτάμενο προσωπικό.
 
Re: Συμπεριφορά υπαλλήλων (ιπταμένων & εδάφους)

alex96":11lqtfkz said:
Για αυτό λοιπόν και επειδή δε το ξέρω,ρωτάω:Πόσοι επιβάτες δε προωθήθηκαν στην αμέσως επόμενη πτήση;


προωθηθηκαν στις επομενες πτησεις που υπηρχαν διαθεσιμες θεσεις ομως,η κυριακη ηταν χαμενη, λογω μη κενων θεσεων στην τελευταια πτηση και μετα επαιζε δευτερα και μαλιστα καποιοι εφτασαν να μπουν λιστα αναμονης για την τελευταια πτηση της δευτερας,δηλαδη παμε για τριτη..

:(

υγ.οσον αφορα την δικη μου περιπτωση
 
Re: Συμπεριφορά υπαλλήλων (ιπταμένων & εδάφους)

Βλέπουμε έναν ερασιτεχνισμό στην Νέα Ολυμπιακή λοιπόν, που συναντάται σε πολύ μικρότερο βαθμό στην εμπειρότερη Aegean.

Μήπως όμως οφείλεται και στο ότι η Νέα Ολυμπιακή πετάει με καλύτερες πληρότητες και άρα περισσότερο κόσμο να εξυπηρετήσει σε τέτοια περιστατικά; Γιατί κατά σύμπτωση η Aegean σε όλα τα περιστατικά που αναφέρατε είχε θέσεις ενώ η ΟΑ γέμισε πιο γρήγορα. :!:
Και αυτά τα γράφω έχοντας σαφή προτίμηση στην Aegean. Με τη νΟΑ θα πέταγα μόνο αν η Aegean ήταν πάνω από 25-30 ευρώ ακριβότερη.
 
Re: Συμπεριφορά υπαλλήλων (ιπταμένων & εδάφους)

Εγώ γιατί το βλέπω σαν λιγότερα δρομολόγια???? Οπότε λογικές είναι οι μεγαλύτερες πληρότητες. Έχει κ αναπτυσσόμενο στόλο, ενώ η A3 έχει ήδη αρκετά αεροπλάνα στον αέρα που της επιτρέπουν μεγαλύτερη ευελιξία.

Ενδεικτικά θα αναφέρω σε δύο διαδοχικές πτήσεις με τις 2 εταιρείες HER - ATH 3/1/2010 με A3 πληρότητα άνω του 85%. ATH - SKG την επόμενη μέρα με ΟΑ (θα μου πεις εργάσιμη και καθημερινή) περίπου 50% η πληρότητα. (η επιστροφή από SKG δεν έγινε ποτέ όπως καλά γνωρίζετε όλοι!).

Μην ξεχνάμε οτι ίσως ο κόσμος να έχει όντως αγκαλιάσει τη νέα προσπάθεια που γίνεται στην Ν.Ο.Α. Ωστόσο με συμπεριφορές τέτοιου είδους θα τον απομακρύνει σύντομα ξανά, και θα αναβιώσει ο τίτλος της Ολυμπιακής Ταλαιπωρίας.
 
Re: Συμπεριφορά υπαλλήλων (ιπταμένων & εδάφους)

μια απλή σκέψη.
το μεγαλύτερο ποσοστό των΄υπαλλήλων απο ην ΝΟΑ είναι απο την αιγαίοθ, swissport και goldair.
που σημαίνει, λογικά αν το πάρουμε ότι υπάρχει μια αλλαγή τησ εικόνας της εταιρείας
επίσης αν βάλομε ότι στο τιμόνι της εταιρείας είναι όλοι οι πρωην της αιγαίου, η εταιρεία πάνω κλατω λειτουργεί όπως και την Αιγαιου.
Σήμερα ταξίδεψα SKG-ATH με Α3 και ATH-SKG ΜΕ ΟΑ.
Διαφορά δεν είδα καμία. Καμία σχέση όπως ηταν παλιά η εταιρεία.

Νομίζω ότι βγαίνουν εδώ οι αντιπάθειες και οι συμπάθειεσ προς μία κατευθυνση.
 
Re: Συμπεριφορά υπαλλήλων (ιπταμένων & εδάφους)

Μεταφέρω από το θέμα «Ιστοσελίδα Olympic Air»
NFEEFE":2hcnzjim said:
travel.air":2hcnzjim said:
«Καλημέρα σας, πετάω για Θεσσαλονίκη σήμερα, με αριθμό ηλεκτρονικού εισιτηρίου τάδε, δεν μπορώ να κάνω web check-in. Θα έπρεπε η υπηρεσία web check-in να είναι διαθέσιμη σε κάθε πτήση, σωστά; Ε εμένα βγάζει πως η πτήση δεν είναι διαθέσιμη για web check in, αφού βάλω τους κωδικούς και τις πληροφορίες». «Ναι, λυπούμαστε δεν μπορούμε να σας βοηθήσουμε αν δεν μπορείτε να κάνετε web check in, βλέπω πως έχετε και ναύλο economy. Ευχαριστούμε που καλέσατε».
Δεν υπαρχει καμια περιπτωση να απαντησε καποιος ετσι, τα ατομα του τηλεφωνικου κεντρου ειναι ολα ΕΥΓΕΝΕΣΤΑΤΑ (με κεφαλαια!) και βοηθανε σε ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ προβλημα προκυψει!
Όπως και να έχει, και δεν έχω λόγο να αμφισβητήσω κανέναν από τους δυο σας, υπάρχει ένα θέμα με τη συμπεριφορά των υπαλλήλων της Olympic Air. Είναι μεν σε γενικές γραμμές ευγενικοί, όμως πολύ συχνά η ευγένεια αυτή είναι επιτηδευμένη. Μάλιστα, πολλές φορές είναι τόσο προσποιητή, που ο πελάτης την εισπράττει ως ειρωνία. Συν τοις άλλοις, πολλοί υπάλληλοι της εταιρείας έχουν ένα αλαζωνικό ύφος που αντικατοπτρίζει μεγαλομανία. «Olympic Air, μέλος της Marfin Investment Group. Η MIG δεν είναι ακόμα ένας όμιλος. Η Olympic Air θα επαναφέρει την αίγλη της εποχής του Ωνάση. Δεν είμαστε τυχαίοι. Σας κάνουμε χάρη που σας επιτρέψαμε να μας επιλέξετε.» Καλό είναι αυτό να το κοιτάξουν λίγο οι αρμόδιοι στην εταιρεία. Υπάρχει πρόβλημα.
 
Re: Συμπεριφορά υπαλλήλων (ιπταμένων & εδάφους)

Πάντως, στο Trade Support Unit και στη διεύθυνση πωλήσεων της ΟΑ, η συμπεριφορά τους είναι υποδειγματικότατη. Ειδικά οι εκπρόσωποι πωλήσεων (της ΟΑ, όχι της Άλλης), έχουν μάθει εκτός των άλλων και να ακούν, όχι μόνο να λένε.
 
Re: Συμπεριφορά υπαλλήλων (ιπταμένων & εδάφους)

Cross":27mgd22g said:
Είναι μεν σε γενικές γραμμές ευγενικοί, όμως πολύ συχνά η ευγένεια αυτή είναι επιτηδευμένη. Μάλιστα, πολλές φορές είναι τόσο προσποιητή, που ο πελάτης την εισπράττει ως ειρωνία. Συν τοις άλλοις, πολλοί υπάλληλοι της εταιρείας έχουν ένα αλαζωνικό ύφος που αντικατοπτρίζει μεγαλομανία. «Olympic Air, μέλος της Marfin Investment Group. Η MIG δεν είναι ακόμα ένας όμιλος. Η Olympic Air θα επαναφέρει την αίγλη της εποχής του Ωνάση. Δεν είμαστε τυχαίοι. Σας κάνουμε χάρη που σας επιτρέψαμε να μας επιλέξετε.»

Χωρις να θελω κι εγω να σε αμφισβητισω, δεν εχω ακουσει, προσωπικα, κανεναν που να προσποιειται οτι ειναι ευγενικος... Ολοι ειναι ευγενικοι και νομιζω οτι κανενας τους δεν εχει "τουπε" οταν μιλαει σε επιβατη.
 
Re: Συμπεριφορά υπαλλήλων (ιπταμένων & εδάφους)

Εσύ, NFEEFE, έχεις αυτήν την άποψη ως υπάλληλος της εταιρείας ή ως πελάτης; Η δική μου άποψη, όπως και του travel.air, είναι από την πλευρά του πελάτη.
 
Re: Συμπεριφορά υπαλλήλων (ιπταμένων & εδάφους)

Εγώ θέλω να επαινέσω το προσωπικό της olympicair για την ευγένεια τους, αλλά και την ίδια την εταιρεία για τις διαδικασίες που έχει θέσει και τηρεί. Αυτό για μένα είναι συγκριτικό πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού της.
 
Top