Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

  • Thread starter panos
  • Ημερομηνία δημιουργίας

joker2013

Economy-Class-Member
Εγγραφή
08/12/2013
Μηνύματα
235
Likes
234
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
KOR
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDDB
Σκάει το μπαλόνι. Απλά να μας πουν πότε θα σκάσει μην έχουμε κανονίσει τίποτα :p
 

6circles

Business-Class-Member
Εγγραφή
21/09/2006
Μηνύματα
386
Likes
289
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
UAE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
NZAA
Εμένα πάλι μια χαρά μου φαίνονται τα αποτελέσματα της Αιγαίου. Αν φυσικά ξέρεις κάτι παραπάνω για το «μπαλόνι που θα σκάσει» , σε παρακαλώ να το μοιραστείς μαζί μας. :)

Εγώ προτιμώ τις πιο ενημερωμένες απόψεις , όπως αυτή που προέρχεται από τον πρόεδρο της ΙΑΤΑ και είχε κάνει προβλέψεις για το 2019 : https://www.iata.org/pressroom/pr/Pages ... 02-01.aspx

Ρίχνοντας μια μάτια στους υπότιτλους 2019 Outlook Drivers και λίγο πιο κάτω στο Regional Roundup / European και συγκρίνοντας τα όσα λέει με τα αποτελέσματα της Αιγαίου, τότε μια χαρά τα πήγανε οι δικοί μας για φέτος.

Για μένα δεν τελειώνει / τελείωσε η Αιγαίου, αλλά μάλλον τελειώνουν οι δυνατότητες περαιτέρω ανάπτυξης με το μοντέλο «πτήσεις μέχρι τέσσερις ώρες».

Επιλογές της, για μένα θα μπορούσε να είναι οι εξής:

1. Να δοκιμάσει εντός τριετίας τα medium και longhaul δρομολόγια.
2. Να αρχίσει ( που άρχισε δηλαδή ) να δραστηριοποιείται σε μη-αεροπορικές δραστηριότητες.
3. Μια αμυδρή τρίτη επιλογή είναι να ανοίξει βάσεις σιγά σιγά στην Ευρώπη και να ξεκινήσει point to point σε διαδρομές φιλέτα. Θα άμβλυνε κάπως, μεταξύ άλλων, το πρόβλημα της εποχικότητας στην εκμετάλλευση του στόλου, θα ενίσχυε τον τζίρο της, ώστε ακόμη και περιθώρια κέρδους της τάξης του 7-10% να μεταφράζονταν σε μεγαλύτερη κερδοφορία.

Ενδιαφέροντες καιροί.... ;)
 

sv1xv

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
27/09/2006
Μηνύματα
1.397
Likes
323
Website
sv1xv.blogspot.com
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
BAW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGEL
TWITTER
SV1XV
6circles":28guafij said:
1. Να δοκιμάσει εντός τριετίας τα medium και longhaul δρομολόγια.
Σε ποιό κοινό θα απευθύνονται? Σήμερα στα short hawl δεν μπορούν να ανταγωνιστούν ούε την RyanAir. Με τα αεροπλάνα, την οργάνωση και την κουλτούρα υπηρεσιών της Aegean, το προϊόν "medium haul" θα είναι για τα μπάζα.
 

TOGA

Economy-Class-Member
Εγγραφή
12/07/2006
Μηνύματα
235
Likes
55
Επειδή είμαι λίγο αργός σε αριθμητικά θέματα, μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος πώς μια εταιρία με πληρότητες ~85%, αύξηση εσόδων κατά 10%, αύξηση επιβατών κατά 7%, και κέρδη -5% (όταν άλλες εταιρίες του χώρου καταποντίζονται) ετοιμάζεται να σκάσει;
 

Καραμήτρος Air

First-Class-Member
Εγγραφή
16/07/2014
Μηνύματα
547
Likes
591
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Ο Joker2013 το γράφει ειρωνικά.
Εγώ να κάνω μια επισήμανση. Η μείωση κερδών κατά 5% συγκριτικά με το περυσινό εννεάμηνο οφείλεται στην αλλαγή λογιστικών προτύπων υπολογισμού των αποτελεσμάτων.
Εαν υπολογίζονταν με βάση τα περυσινά λογιστικά πρότυπα η εταιρεία θα είχε 14 εκατομμύρια κέρδη παραπάνω στα 91,1 εκ. Ευρω. Δηλαδή αύξηση κερδοφορίας κατά 11%

Η εφαρμογή του λογιστικού προτύπου .Π.Χ.Α. 16 επιβάρυνε τα καθαρά κέρδη προ φόρων κατά €14 εκ. ενώ αρνητική ήταν και η επίδραση από την αύξηση του μέσου μοναδιαίου κόστους καυσίμου που επηρέασε το αποτέλεσμα κατά €16 εκ. το εννεάμηνο του 2019.
Πηγή: https://www.capital.gr/epixeiriseis/3395114/aegean-auxisi-esodon-10-sto-enneamino

Μπορούμε λοιπόν να συμπεράνουμε πως η εταιρεία χαίρει άκρας υγείας και υψηλής κερδοφορίας όταν ο κλάδος στην υπόλοιπη Ευρώπη έχει πάρει την οικονομική κάτω βόλτα.
 

ECO

Economy-Class-Member
Εγγραφή
07/06/2007
Μηνύματα
172
Likes
80
Φίλε TOGA κάνε ένα go around και αγνόησε τις παραπάνω αστειότητες του joker/Hellenic Imperial Airways.
Η Α3 μια χαρά πάει και θα συνεχίσει να πηγαίνει καλύτερα, το μόνο που χρειάζεται είναι κάποιες μικρό - διαρθρωτικές κινήσεις σε επίπεδο στελέχωσης management!
 

sunnysky

Economy-Class-Member
Εγγραφή
05/01/2015
Μηνύματα
164
Likes
65
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Καραμήτρος Air":n0lv670x said:
Ο Joker2013 το γράφει ειρωνικά.
Εγώ να κάνω μια επισήμανση. Η μείωση κερδών κατά 5% συγκριτικά με το περυσινό εννεάμηνο οφείλεται στην αλλαγή λογιστικών προτύπων υπολογισμού των αποτελεσμάτων.

Δεν οφείλεται εν μέρει και στην διεθνή αύξηση των τιμών των καυσίμων;
 

Καραμήτρος Air

First-Class-Member
Εγγραφή
16/07/2014
Μηνύματα
547
Likes
591
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
^^^
Καραμήτρος Air":241u2pvz said:
Η εφαρμογή του λογιστικού προτύπου .Π.Χ.Α. 16 επιβάρυνε τα καθαρά κέρδη προ φόρων κατά €14 εκ. ενώ αρνητική ήταν και η επίδραση από την αύξηση του μέσου μοναδιαίου κόστους καυσίμου που επηρέασε το αποτέλεσμα κατά €16 εκ. το εννεάμηνο του 2019.
Πηγή: https://www.capital.gr/epixeiriseis/3395114/aegean-auxisi-esodon-10-sto-enneamino

Το αναφέρει.
 
Top