Εμένα πάλι μια χαρά μου φαίνονται τα αποτελέσματα της Αιγαίου. Αν φυσικά ξέρεις κάτι παραπάνω για το «μπαλόνι που θα σκάσει» , σε παρακαλώ να το μοιραστείς μαζί μας.
Εγώ προτιμώ τις πιο ενημερωμένες απόψεις , όπως αυτή που προέρχεται από τον πρόεδρο της ΙΑΤΑ και είχε κάνει προβλέψεις για το 2019 :
https://www.iata.org/pressroom/pr/Pages ... 02-01.aspx
Ρίχνοντας μια μάτια στους υπότιτλους
2019 Outlook Drivers και λίγο πιο κάτω στο
Regional Roundup / European και συγκρίνοντας τα όσα λέει με τα αποτελέσματα της Αιγαίου, τότε μια χαρά τα πήγανε οι δικοί μας για φέτος.
Για μένα δεν τελειώνει / τελείωσε η Αιγαίου, αλλά μάλλον τελειώνουν οι δυνατότητες περαιτέρω ανάπτυξης με το μοντέλο «πτήσεις μέχρι τέσσερις ώρες».
Επιλογές της, για μένα θα μπορούσε να είναι οι εξής:
1. Να δοκιμάσει εντός τριετίας τα medium και longhaul δρομολόγια.
2. Να αρχίσει ( που άρχισε δηλαδή ) να δραστηριοποιείται σε μη-αεροπορικές δραστηριότητες.
3. Μια αμυδρή τρίτη επιλογή είναι να ανοίξει βάσεις σιγά σιγά στην Ευρώπη και να ξεκινήσει point to point σε διαδρομές φιλέτα. Θα άμβλυνε κάπως, μεταξύ άλλων, το πρόβλημα της εποχικότητας στην εκμετάλλευση του στόλου, θα ενίσχυε τον τζίρο της, ώστε ακόμη και περιθώρια κέρδους της τάξης του 7-10% να μεταφράζονταν σε μεγαλύτερη κερδοφορία.
Ενδιαφέροντες καιροί....
