Οικονομική Πολιτική της Athens!

  • Thread starter Thread starter flightnumber
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
ATH-AXD-ATH με Α3 (5/6-8/6_142/143) = 131,48.
ATH-AXD-ATH με ZF (5/6-8/6_400/401) = 149,08.
Αυτή τη στιγμή διαθέσιμα. Γιατί να προτιμήσει ο επιβάτης την ακριβότερη;
 
Διότι μπορεί να τον εξυπηρετούν καλύτερα οι ώρες, διότι μπορεί σήμερα να είναι ακριβότερη και κάποια άλλη στιγμή να είναι φθηνότερη. Καλώς ή κακώς, από τη στιγμή που ζούμε στην εποχή της αγοράς, της προσφορά και της ζήτησης, του δικαιώματος της επιλογής (στην κατανάλωση, αλλά αυτό είναι άλλο ζήτημα :twisted: ) κανείς δεν αναγκάζει κανέναν να επιλέξει κάτι που δεν τον συμφέρει ή δεν επιθυμεί. Αν η ZF δει πως δεν μαζεύει πελάτες, το 149 θα το κάνει 100, 120 ή 131,47 για να τους κερδίσει.

Δεν είχα σκοπό να γράψω κάτι για την ZF καθώς δεν την γνωρίζω ακόμα, ωστόσο οι συζητήσεις για "υποσχέσεις" της εταιρείας που δεν κρατήθηκαν, ξαφνικές απογοητεύσεις χρηστών που ίσως να μην έχουν πετάξει ποτέ τους με αυτήν, οριστικές αποφάσεις του στυλ "δεν πετάω μαζί τους" που αλλάζουν όπως καιρός την άνοιξη, γκρίνιες και άλλα μου θυμίζουν chat, οπαδικές λογικές και γενικότερα με ενοχλούν. Οπότε και το παρόν αγανακτισμένο OFF TOPIC που συγκεντρώνει τα παραπάνω από διάφορα threads.

Υ.Γ. Μπορείτε να το διαγράψετε αγαπητοί moderators, δεν θα σας κρατήσω κακία. Αλλά έπρεπε να το βγάλω από μέσα μου... :wall:
 
akis_63":97o9rtdm said:
Αυτή τη στιγμή διαθέσιμα.
H απάντηση είναι ακριβώς αυτή! Αυτή τη στιγμή είναι έτσι. 2 μέρες μετά μπορεί να αλλάξουν οι τιμές και η Α3 να έχει 220 επειδή εξαντλήθηκε ο συγκεκριμένος τύπος ναύλου, ενώ η ZF να έχει ακόμη τα 149 επειδή δεν έχουν ζήτηση. Όποτε βρίσκεις φτηνότερο, το παίρνεις. H τιμή κάθε εταιρίας δεν είναι μία συγκεκριμένη έως τη μέρα της πτήσης. Είναι πάντα θέμα timing.
 
ATH-AXD-ATH με ZF (5/6-8/6_400/401) αντί του χθεσινού 149,08 τώρα μόνο 132,02.
Τυχαίο ή όσα ανεβαίνουν εδώ διαβάζονται;
 
τυχαιο φυσικα ειναι ολα θεμα supply & demand
 
Νομίζω πως είναι λίγο άτοπο να μιλάμε για την οικονομική πολιτική μιας εταιρίας χωρίς να την εντάσσουμε στη γενικότερη πολιτική της και χωρίς να λαμβάνουμε υπόψη τον ανταγωνισμό. Κατ' αρχάς, δεν έχουμε να κάνουμε με μία low cost εταιρία. Αντίθετα, πρόκειται για μια "κανονική" εταιρία που προσβλέπει στη διαφοροποίησή της έναντι του ανταγωνισμού όχι στον τομέα των τιμών αλλά στον τομέα των παρεχόμενων υπηρεσιών (μέχρι στιγμής απ' ότι έχω καταλάβει μόνο εν πτήσει). Σωστό ή λάθος; Εγώ πιστεύω πως είναι λανθασμένη στρατηγική. Οι πτήσεις εσωτερικού είναι πολύ σύντομες και βασικός παράγοντας για την επιλογή εταιρίας (εκτός των περιπτώσεων που το ζήτημα ώρα είναι πρωταρχικό) είναι το κόστος του εισιτηρίου και όχι αν το seat pitch είναι 2 ίντσες μεγαλύτερο, ούτε αν ο καφές που θα σου σερβίρουν είναι ολόκληρος ή σφηνάκι (όπως καλή ώρα στις 2 μεγάλες). Οι υπεύθυνοι της εταιρίας, βέβαια, έχουν άλλη γνώμη, και ελπίζω να τους βγει σε καλό.

Το ότι είναι "κανονικού κόστους" (ελπίζω να μου επιτρέπεται ο νεολογισμός) η εταιρία, δε σημαίνει βέβαια πως η οικονομική της πολιτική δεν επηρεάζεται από εξωγενείς παράγοντες. Αν ο ανταγωνισμός ρίξει τις τιμές 20 ή 30% πιο κάτω, επόμενο θα είναι να το κάνει κι αυτή, αν επιθυμεί να παραμείνει στο παιχνίδι. Δεν έχει, όμως, λόγο να ξεκινήσει η ίδια τον πόλεμο των τιμών, πόσο μάλλον να συνεχίσει να προσφέρει τα εισιτήρια του 1 ή 2 €, καθώς έτσι σύντομα θα βρεθεί με τεράστιες ζημίες. Πάντως, παρατηρώντας λίγο τις τιμές για ένα ταξίδι SKG - ATH που πρόκειται να κάνω σύντομα, βλέπω πως οι ναύλοι της είναι άμεσα συγκρίσιμοι μ' αυτούς της Aegean (η ΟΑ βγαίνει εκτός συναγωνισμού καθώς είναι μακράν ακριβότερη). Σ' αυτό το ταξίδι, λοιπόν, κατά πάσα πιθανότητα θα την προτιμήσω, τουλάχιστον στο ένα σκέλος, μόνο και μόνο για την εμπειρία της πτήσης μαζί της. Από 'κει και πέρα, θα επιλέγω με βάση αποκλειστικά το κόστος.
 
Αγαπητέ skg1 ,

Ίσως δεν πρόσεξες ότι το θέμα "Οικονομική Πολιτική της ............." υπάρχει και σε άλλες εταιρείες .

Δεν μπορώ να δω το "άτοπο" που αναφέρεσαι αφού συνήθως υπάρχουν συγκρίσεις μεταξύ των εταιρειών καθώς και σχολιασμός για το μοντέλο που ακολουθεί η κάθε εταιρεία σε σχέση με τον ανταγωνισμό και το περιβάλλον του επιχειρείν.
 
Πάντως χάριν ίσως της έλευσης της ΑΖ ή της προετοιμασίας της νέας ΟΑ είδα και ναύλους από την Α3 στο 1 ευρώ πχ στην 1η πτήση ΑΤΗ-ΗΕR το μήνα Αύγουστο ή στην τελευταία πτήση HER-ATH τον ίδιο μήνα. Μέχρι τώρα είχα δει τα 4 ευρώ, αλλά 1 ευρώ ;!
 
akis_63":1dem5ic0 said:
Πάντως χάριν ίσως της έλευσης της ΑΖ
Επειδή έχει ξαναγραφτεί, ο κωδικός της Athens είναι ZF και όχι ΑΖ (ο οποίος είναι της Alitalia)!!!
 
Φίλε μου, μπορεί να μου την "είπες" (και με 3 μάλιστα θαυμαστικά), αλλά αν δεις όλες τις προηγούμενες αναρτήσεις μου θα διαπιστώσεις ότι γνωρίζω πολύ καλά τον κωδικό της Αthens.
Συμβαίνουν όμως και λάθος πληκτρολογήσεις. Πρόσεξε ότι το Α είναι ακριβώς πάνω από το Ζ στο πληκτρολόγιο. Επομένως μη με "μαλώνεις". Κάτι ξέρουμε κι εμείς... :shock:
 
Top