Οχι μονο στον αερα,αλλα το νου μας και στο τιμονι !!!

  • Thread starter Thread starter gioannis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Προσωπικά το θεωρώ απαράδεκτο το να μη φορέσω ζώνη ακόμα και για μια διαδρομή εκατό μέτρων. Αφήστε που αν δεν τη φορέσω με πιάνει ένα μυστήριο αίσθημα ανασφάλειας. Το να δέσεις τη ζώνη σου είναι υπόθεση 4-5 δευτερολέπτων.

Πριν από λίγους μήνες στην Παραλιακή ένας τρελός πεζός βγήκε στη μέση του δρόμου προξενώντας ατύχημα στο οποίο ενεπλάκην και εγώ (όχι δεν ήμουν ο πεζός). Το ότι φορούσα ζώνη με έσωσε από πολύ χειρότερες καταστάσεις. Ο δε τρελός, αφού διέσχισε το ένα ρεύμα, με τον ίδιο ακριβώς τρόπο διέσχισε και το αντίθετο, ευτυχώς για τους υπολοίπους, χωρίς να προξενήσει άλλο ατύχημα.
 
aakunz":lrvtx6km said:
Προσωπικά το θεωρώ απαράδεκτο το να μη φορέσω ζώνη ακόμα και για μια διαδρομή εκατό μέτρων. Αφήστε που αν δεν τη φορέσω με πιάνει ένα μυστήριο αίσθημα ανασφάλειας. Το να δέσεις τη ζώνη σου είναι υπόθεση 4-5 δευτερολέπτων.

Ακριβως το ιδιο νιωθω και εγω.Νομιζω οτι τελικα ειναι θεμα συνηθειας ολα.Τα παντα ειναι στο μυαλο μας και αν μαθουμε να συμπεριφερομαστε με ενα συγκεκριμενο τροπο,δυσκολα το ξεχναμε.
Η παιδεια τελικα πρεπει να αναλαβει αυτο το ζητημα που κατα την αποψη μου ειναι υψιστης σημασιας και ισως καποια στιγμη ,καποια κυβερνηση ΠΡΕΠΕΙ να ασχοληθει πολυ σοβαρα με αυτο.
 
aakunz":230p1g60 said:
Αφήστε που αν δεν τη φορέσω με πιάνει ένα μυστήριο αίσθημα ανασφάλειας.

Αυτό ακριβώς φίλε μου...Αυτό ακριβώς!
 
Κυβερνητική: Αναθεώρηση του ΚΟΚ με νέα «τσουχτερά» πρόστιμα

Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ ON LINE
Τρίτη, 5 Δεκεμβρίου 2006 13:59
Τελευταία Ενημέρωση : 05/12/2006 14:01

Την αναθεώρηση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (ΚΟΚ) συζήτησε και ενέκρινε κατά τη σημερινή της συνεδρίαση υπό τον πρωθυπουργό Κώστα Καραμανλή, η Κυβερνητική Επιτροπή -μετά απο εισήγηση του υπουργού Μεταφορών Μιχάλη Λιάπη.
Όπως υπογράμμισε ο υπουργός Μεταφορών, στόχος του νέου ΚΟΚ είναι να είναι αποτρεπτικός και παιδευτικός. Ο κ. Λιάπης σημείωσε ότι η τελευταία αναθεώρηση έγινε το 1999 και όπως είπε, το σχέδιο εκπονήθηκε από ομάδα εμπειρογνωμόνων, επιστημόνων και δόθηκε σε δημόσια διαβούλευση εδώ και έξι μήνες.
Σύμφωνα με το υπουργείο Μεταφορών, κεντρική λογική του νομοσχεδίου είναι η θέσπιση ενός σύγχρονου πλαισίου αντιμετώπισης των παραβάσεων, κυρίως εκείνων που θέτουν σε κίνδυνο την ανθρώπινη ζωή. Στόχος -υπογραμμίζεται- είναι ο αναθεωρημένος ΚΟΚ να δράσει προληπτικά για την αντιμετώπιση του προβλήματος της οδικής ασφάλειας και κυκλοφορίας γενικότερα. «Θέλουμε να αποτρέψουμε τα πολλά θανατηφόρα δυστυχήματα, καθώς κατέχουμε την θλιβερή πρωτιά στην Ε.Ε., αλλά ταυτόχρονα να διαμορφώσουμε και μια νοοτροπία ασφαλούς οδήγησης», δήλωσε ο υπουργός.
Ο κ. Λιάπης προανήγγειλε σημαντικές αυξήσεις στα πρόστιμα για επικίνδυνη οδήγηση (θα φτάνουν μέχρι και τα 700 ευρώ) αλλά και μία μικρή αύξηση των ορίων ταχύτητας σε συγκεκριμένα σημεία του οδικού δικτύου, λόγω βελτίωσης των υποδομών.
Σε ερώτηση για τα μεγάλα χρηματικά πρόστιμα, ο κ. Λιάπης σημείωσε ότι «χαράτσι είναι, όταν επιβάλλεται κάτι χωρίς τη θέλησή σου». «Δεν σε υποχρεώνει κανένας να περάσεις το κόκκινο φανάρι, να παραβιάσεις την προτεραιότητα ή να περάσεις παράνομα από φυλασσόμενη σιδηροδρομική διάβαση» παρατήρησε χαρακτηριστικά.
Ο κ. Λιάπης κάλεσε επίσης τους βουλευτές να παρέμβουν και να καταθέσουν τις απόψεις τους γι αυτό το μεγάλο θέμα, τονίζοντας ότι είναι ανοιχτός στο διάλογο, έκανε λόγο για νομοσχέδιο τομή και εξέφρασε την ελπίδα για συνεργασία και ευρύτερη συναίνεση της αντιπολίτευσης.
Ο υπουργός Μεταφορών τόνισε επίσης, ότι η ζώνη ασφαλείας είναι υποχρεωτική και τώρα το μέτρο επεκτείνεται και στα ταξί, όπου και οι συνεπιβάτες, στην μπροστινή θέση, θα πρέπει να φορούν ζώνη ενώ και στα λεωφορεία των ΚΤΕΛ όλοι θα πρέπει να βάζουν ζώνη.
Σε ερώτηση αν θα μειωθεί ο ΦΠΑ για τα κράνη, ο κ. Λιάπης είπε ότι έχει θέσει το θέμα στον ευρωπαίο Επίτροπο κ. Μπαρό, αλλά δεν έχει λάβει απάντηση.

http://www.naftemporiki.gr/news/static/ ... 275108.htm
 
Εγώ γιατί υποψιάζομαι ότι τα νέα μέτρα είναι περισσότερο φορο-εισπρακτικά παρά αποτρεπτικά;
 
Top