docORL
Business-Class-Member
- Εγγραφή
- 19/12/2007
- Μηνύματα
- 363
- Likes
- 3
- Περιοχή
- in the cockpit...
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- OAL
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGTT
Προχωραει η διαδικασια ιδιωτικοποιησης της ΟΑ, και χθες ανακοινωθηκε και το ονομα του κ. Σιμυγδαλα, ο οποιος ανελαβε στην MIG επικαιρη και πολυ κυρια θεση.
Εξ'οσων γνωριζω, ο κ. Σιμυγδαλας, ειναι ενας νεος ανθρωπος, αεροπορος ο ιδιος, με γνωσεις διοικησης, μιας και εχει σπουδασει στην Αγγλια, και προπαντων ηθικοτατος, ευγενης, και εργατικος.
Προσωπικα, του ευχομαι, η μεγαλη του "αλλαγη", να του βγει σε καλο, οπως σε καλο ελπιζω και ευχομαι να βγει και για την ΟΑ-MIG.

Εξ'οσων γνωριζω, ο κ. Σιμυγδαλας, ειναι ενας νεος ανθρωπος, αεροπορος ο ιδιος, με γνωσεις διοικησης, μιας και εχει σπουδασει στην Αγγλια, και προπαντων ηθικοτατος, ευγενης, και εργατικος.
Προσωπικα, του ευχομαι, η μεγαλη του "αλλαγη", να του βγει σε καλο, οπως σε καλο ελπιζω και ευχομαι να βγει και για την ΟΑ-MIG.
)και αφηνουν ενα ποσοστο στο κρατος.Παντως 90% της ΟΑ με 700 εκ ευρω ειναι αρκετα ικανοποιητικη προσφορα ΑΝ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΕΧΝΑΣΜΑ.Επισης δε νομιζω η swissport να τη πατησε τοσο πολυ και να χασει και το handling,(αφου εχασε με την αποφαση της να παρει της ΟΑ και την Athens στο θεμα handling)και γενικα ολα ερχονται πολυ περιεργα μετα τον διαγωνισμο.Τι ειναι αυτο που τραβαει τωρα τους επενδυτες?Στη τελικη αν μπορεις να παρεις κατι που ολοι δινουν το πολυ 10 ευρω ας πουμε,δε δινεις 50!Αν το θες τοσο πολυ απλα ανεβαζεις μεχρι να μη μπορει να ακολουθησει ο αλλος.Αβυσσος το μυαλο τους!