Ολυμπιακή Αεροπορία το τελος!

  • Thread starter EGPWS
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Εγω λέω πως όλα είναι πολύ, πολύ καλύτερα!
Και από άποψη επιλογών.
Και από άποψη τιμών.
Και από άποψη ασφάλειας.
Και από άποψη ανάπτυξης της αγοράς, αύξησης των ταξιδιωτών και άρα οικονομικού οφέλους για τη χώρα.
Όποιος θέλει να το συζητήσει είμαι στη διάθεση του.

Και επίσης λεω πως τα εκατοντάδες εκατομμύρια που έμπαινε μέσα η κρατική ΟΑ δεν χρειάζεται να τα φτιάξουμε ακομα περισσότερα σχολεία και πανεπιστήμια αλλά να λειτουργούν καλύτερα αυτά που έχουμε.
Παρομοίως και τα νοσοκομεία. Απο τεράστια σπατάλη και κακοδιαχείριση πόρων πάσχουμε.
Ποια είναι η δική σου άποψη για τις αερομεταφορές?
Τι το καλύτερο θα είχαμε με την κρατική ΟΑ να συνεχίζει την λειτουργία της σε περιβάλλον 80 δολαρίων το βαρέλι πετρελαίου και τεράστιας επέκτασης των Low Cost?
 
Σεβαστή η άποψη σου αλλά όπως τίποτα δεν είναι ίδιο δεν θα ήταν νομίζω ίδια ούτε η Ολυμπιακή.
Για να δούμε όμως αυτά που λες....
Μιλάς για επιλογές...έχει αλλάξει φίλε μου το παγκόσμιο αεροπορικό σκηνικό ειδικά με τις Low Cost και βλέπεις ότι ακόμα και η Aegean κάνει προσφορές για να "παρακολουθήσει" τον ανταγωνισμό γιατί κακά τα ψέμματα οι τιμές της είναι τσουχτερές ειδικά για τον Έλληνα μετά από 10 περίπου χρόνια κρίσης
Μιλάς για ασφάλεια...δεν ήταν η Ολυμπιακή ασφαλής και μάλιστα πολλές φορές με αεροπλάνα ξεπερασμένης τεχνολογίας ακόμα και για τις τότε εποχές;Επίσης είναι τυχαίο πως όσοι χειριστές ή τεχνικοί επιχείρησαν να εργαστούν κυρίως στο εξωτερικό έγιναν αμέσως αποδεκτοί;Μην νομίζει κάποιος πως στο εξωτερικό σε προσλαμβάνουν λόγω του «γνωστού» ή του όποιου βουλευτή..Μην ξεχνάμε τον ανθρώπινο παράγοντα με λίγα λόγια.
Όλα τα υπόλοιπα για αυξήσεις κλπ θεωρώ πως είναι στα πλαίσια ενός γενικότερου φάσματος της τουριστικής αγοράς η οποία σίγουρα γνωρίζεις πως είναι συνάρτηση πολλών πραγμάτων και όχι μόνο των αερομεταφορών.
Η κρατική ΟΑ ήταν θύμα του "αφεντικού" της....ήταν μεταφορικά σαν ένα σπίτι που ο κάκιστος ιδιοκτήτης του απλά το εκμεταλλευόταν ποικιλοτρόπως (κόμματα,στρατός,πρωθυπουργοί,μίζες αεροσκαφών και ανταλλακτικών κλπ) χωρίς να το προσέχει μέχρι που "έπεσε" και τον πλάκωσε....
 
off topic αλλά κοίταζα το blog σου πριν καμμιά βδομάδα και είναι απλά τρομερό...μπήκε κατ ευθείαν favourites.


To μόνο σίγουρο είναι ότι αν η Ολυμπιακή υπήρχε ακόμα θα έμπαινε ακόμα πιο μέσα απ ότι εμπαινε τότε...Η μπάλα χάθηκε μετά την speedwing...ήταν η μόνη ελπίδα σωτηρίας.
 
KOSTAS1966":s20m3a5w said:
Μιλάς για ασφάλεια...δεν ήταν η Ολυμπιακή ασφαλής και μάλιστα πολλές φορές με αεροπλάνα ξεπερασμένης τεχνολογίας ακόμα και για τις τότε εποχές;

Δεν ήθελα να σχολιάσω, γιατί φοβάμαι πως θα μπλέξω σε μια ατέρμονη συζήτηση στην οποία πάλι θα πρέπει να εξηγήσουμε τα αυτονόητα... Αλλά με το ότι η ΟΑ ήταν "ασφαλής" τι προσπαθείς να μας πεις? Εννοείται ότι έπρεπε να είναι, δεν είναι κάποιου είδους κατόρθωμα να μην πέφτουν τα αεροπλάνα σου αλλά η Β Α Σ Ι Κ Η σου δουλειά να μη σκοτώνεις κόσμο.

Εκτός αν υπονοείς ότι οι άλλες εταιρίες δεν είναι ασφαλείς ή υπάρχει κάποιο κενό στην Ευρωπαϊκή Ένωση ή την Ελλάδα το οποίο θα σε παρακαλούσα να μας υποδείξεις με συγκεκριμένα περιστατικά και αποδείξεις.
 
Μάλλον φίλε/φίλη NFEEFE δεν κατάλαβες πως «απάντησα» στην απάντηση του φίλου @KaramitrosAir ο οποίος γράφει πως σήμερα υπάρχει περισσότερη ασφάλεια λες και τότε γινόταν της τρελής....Όσο για το ότι η ασφάλεια είναι δεδομένη δεν είναι στις αεροπορικές εταιρείες ,είναι το ζητούμενο και γι αυτό τόσο οι κατασκευαστές τελειοποιούν τα αεροσκάφη τους,όσο και οι εταιρείες δίνουν μεγάλα ποσά για εκπαιδεύσεις ...αλλά καλύτερα να μας γράψει κάποιος χειριστής με πείρα στο τότε και στο τώρα.
Δεν υπονοώ τίποτα και μάλιστα διάβασα ξανά και ξανά αυτό που έγραψα μήπως από λάθος έγραψα κάτι για το σήμερα αλλά δεν βρήκα κάτι.
 
KOSTAS1966":1jpisyi7 said:
Μάλλον φίλε/φίλη NFEEFE δεν κατάλαβες πως «απάντησα» στην τοποθέτηση του φίλου @KaramitrosAir ο οποίος γράφει πως σήμερα υπάρχει περισσότερη ασφάλεια λες και τότε γινόταν της τρελής....Όσο για το ότι η ασφάλεια είναι δεδομένη,δεν είναι στις αεροπορικές εταιρείες ,είναι το ζητούμενο,και γι αυτό τόσο οι κατασκευαστές τελειοποιούν τα αεροσκάφη τους,όσο και οι εταιρείες δίνουν μεγάλα ποσά για εκπαιδεύσεις ...αλλά καλύτερα να μας γράψει κάποιος χειριστής με πείρα στο τότε και στο τώρα.
Δεν υπονοώ τίποτα και μάλιστα διάβασα ξανά και ξανά αυτό που έγραψα μήπως από λάθος έγραψα κάτι για το σήμερα αλλά δεν βρήκα κάτι.
 
Πέρασαν ήδη 10 χρόνια από την πώληση των Ολυμπιακών Αερογραμμών και ούτε μια αναφορά ούτε για μνημόσυνο. Αιώνια θα μείνει η μνήμη της.
 
Ίσα ίσα που εγώ είδα σε πολλά μέσα κοινωνικής δικτύωσης αναφορές και σύντομα άρθρα για τα "10 χρόνια χωρίς ΟΑ". Δε νομίζω ότι υπάρχει λόγος για "μνημόσυνο" και δακρύβρεχτα σχόλια. Μια απλή αναφορά είναι οκ.
Η παγκόσμια αεροπορία έχει αλλάξει ριζικά και κολοσσοί κλείνουν σε μια νύχτα. Εταιρίες και εταιρίες που ήταν σαφώς ανώτερες και μεγαλύτερες από την ΟΑ έκλεισαν οριστικά. Απλά τις καλές εποχές της παγκόσμιας αεροπορίας μπορούμε κι εμείς σαν χώρα να λέμε ότι είχαμε μια από τις πολύ καλές αεροπορικές εταιρίες παγκοσμίως.
 
GP707 συμφωνώ και επαυξάνω. Μια αναφορά έκανα. Η ΟΑ θα έκλεινε ούτως ή άλλως σύμφωνα με τα σημερινά δεδομένα. Ευτυχώς που πουλήθηκε ???? όπως - όπως το 2009. Έπρεπε όμως κατά την άποψή μου η ιδιωτικοποίηση να είχε γίνει πολύ νωρίτερα (κάπου στην δεκαετία του 1990).
 
Top