Ολυμπιακή και MIG

Αυτό τι ακριβώς σημαίνει; Η ΟΑ δίνει τα slots στην Delta? Ή το codeshare γίνεται ενώ τα slots παραμένουν της ΟΑ οπότε αν θέλει μπορεί αργότερα να πηγαίνει με δικά της αεροπλάνα;
 
Αναλαμβανει απο σημερα η MIG το handling της ΟΑ.
Αν και συμφωνα με πληροφοριες,ειναι αρκετα δυσκολα τα πραγματα για τη MIG.Και να σας πω και τη γνωμη μου,επειδη μερικα παιδια τα ξερω, και ξερω και καποιους απο τους προισταμενους,στην αρχη καλυτερα να δειξουμε υπομονη γιατι οι καινουριοι ακομα δε τη ξερουν τη δουλεια.Και δυστυχως η MIG εδειξε πολυ μεγαλη προχειροτητα.Δε το περιμενα οτι θα αναπτυξουν τοσο αγαρμπα την εταιρια στην αρχη...Το οτι ενω ειχαν καλυφθει οι θεσεις διευθυντων προισταμενων και ακομα και τωρα ψαχνουν απο την ΟΑ τους παλιους διευθυντες-προισταμενους και τους κανουν προτασεις εμενα μου φαινεται αδιανοητο.

Τελος παντων,στο αρθρο μας...
http://traveldailynews.gr/new.asp?newid=45059&subcategory_id=3
 
Το handling όντως το έχει αναλάβει η ΜΙG. Εχθές ταξίδεψα με την ΟΑ από Αθηνα για Κω και οι υπάληλοι στο τσεκ ιν φορούσαν όλοι οι άντρες μαύρα κουστούμια με γραβάτα και άσπρο πουκάμισο και οι γυναίκες ασπρο πουκάμισο και παντελόνι. Επίσης μάλλον άνοιξαν περισσότερα γκισε σε σχέση με το παρελθόν.
 
Απάντηση για τον/την NFEEFE
Δεν ψάχνουν ακόμα για κανέναν διευθυντη ή προϊστάμενο. Όσον αφορά την προχειρότητα, είναι λανθασμένη η πηγή σας. Όλα είναι οργανωμένα. Και αν φανεί κάπου η προχειρότητα, δικαιολογούνται όλοι διότι να στηθεί μία εταιρεία εντός δύο μηνών είναι πολύ δύσκολο. Αυτή που λένε για την προχειρότητα διότι την έχω ακούσει και από αλλού, προέρχεται από την προσπάθεια των παλλιών υπαλλήλων της Ολυμπιακής να υποβιβάσουν την κανούργια.
 
Και τοτε γιατι εκαναν προταση σε ατομο της ΟΑ που γνωριζω, για θεση στη νεα ΟΑ,οταν μαλιστα εκεινη δεν εστειλε βιογραφικο? :eek:

Οσων αφορα τη προχειροτητα,κι'ομως,υπαρχει...Δεν αντιπαθω τη νεα εταιρια,ομως νομιζω οτι μπηκε με λαθος φιλοσοφια στο παιχνιδι.Μακαρι να αλλαξει αυτο,αλλα γενικα η οργανωση ειναι λαθος.Και οσο για τις πληροφοριες μου, πιστεψε με ειναι 100% αληθεις και σωστες...Ειναι απο "ανωθεν".Και οχι μονο απο ΟΑ,αλλα και απο Οlympic Air.
 
Το καινούργιο website πότε θα λειτουργήσει;
 
Skyteam":3qs6aukp said:
Απάντηση για τον/την NFEEFE
Δεν ψάχνουν ακόμα για κανέναν διευθυντη ή προϊστάμενο. Όσον αφορά την προχειρότητα, είναι λανθασμένη η πηγή σας. Όλα είναι οργανωμένα. Και αν φανεί κάπου η προχειρότητα, δικαιολογούνται όλοι διότι να στηθεί μία εταιρεία εντός δύο μηνών είναι πολύ δύσκολο. Αυτή που λένε για την προχειρότητα διότι την έχω ακούσει και από αλλού, προέρχεται από την προσπάθεια των παλλιών υπαλλήλων της Ολυμπιακής να υποβιβάσουν την κανούργια.

Φιλε skyteam λυπαμαι που στο λεω, επιβεβαιωθηκα πληρως!!!ιναι τελειως ανοργανωτ΅οι!!!Και μην ακουσω οτι εμποδισε η ΟΑ εκπαιδευσεις γιατι να μη κλεινουν το check-in και να γεμιζει το αεροπλανο ΜΕ ΟΡΘΙΟΥΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΦΩΝΑΖΕΙΣ ΕΛΕΟΣ!!!!!!Και ειναι η 3η φορα που γινεται αυτο!!!Δε γινεται να γεμιζει το αεροπλανο (χτεσ ηταν για Ηρακλειο!!) και να εχει μεσα ορθιους λες και γεμιζεις κτελ!!!

Το οτι 3 φορες μου ετυχε περιπτωση,να βαλανε εναν επιβατη να πληρωσει 2 φορες ιδιο εισιτηριο δε δειχνει προχειροτητα???Το οτι χτες απο τα εκδοτηρια στο Βενιζελο ηρθε για ρωμη με το πρωινο μια μαμα με ενα παιδακι (ασυνοδευτο) και ενω ειχαν πληρωσει εισιτηριο στο ταξ. πρακτοριο, την εβαλαν να ΞΑΝΑΠΛΗΡΩΣΕΙ για το εισιτηριο του παιδιου, και μετα στο check-in τελικα το παιδακι τσεκαραν ΜΕ ΤΟ ΑΡΧΙΚΟ ΤΟΥ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ δειχνει οργανωση???? :wall: :wall:

Το οτι απο τη Μηλο, κανανε revalidation σε ναυλο W/class(!!!) για Λονδινο, το οποιο W/class ειναι non-refundable, non-changable δε το συζηταω...

Ολα δειχνουν ελειψη εκπαιδευσης.Και λυπαμαι που το λεω αυτο γιατι θελω παρα πολυ να συνεχισω στη νεα εταιρια!!Και το θεμα μου δεν ειναι με τους εργαζομενους της νεας ΟΑ, αλλα με τις ελλειπεστατες εκπαιδευσεις που με πληροφορουν οι ιδιοι οι ανθρωποι της ΟΑ...
 
Σήμερα στις 11 το πρωί μαζευτήκαμε για τελευταία φορά όλοι μαζί στο Ελ. Βενιζέλος να αποχαιρετίσουμε τους συναδέλφους αποχωρούντες και παραμένοντες καθώς και τους χώρους που
μας φιλοξένησαν τα τελευταία 8 χρόνια.
Εύχομαι στους συνεχιστές του έργου μας παλιούς γνώριμους αλλά και αγνώστους κάθε επιτυχία στο έργο τους.
Θά ήθελα να ζητήσω συγγνώμη προσωπικά αλλά και εκ μέρους των συναδέλφων σε όσους επιβάτες ταλαιπωρίσαμε από την ανεπάρκειά μας προσωπική ή εταιρική και απ' όλους τους
Έλληνες φορολογούμενους που παρά την θέλησή μου κατά πάσα πιθανότητα θα συνεχίσουν να συνεισφέρουν στον οικογενειακό μου προϋπολογισμό.
Τις τελευταίες δύο εβδομάδες ακούστηκαν πολλά για την οργάνωση και ετοιμότητα της MIG να αναλάβει το έργο της επίγειας εξυπηρέτησης καθώς και για τον ρόλο που έπαιξαν οι
υπάλληλοι της ΟΑ-Υ στην μεταβατική αυτή περίοδο. Απόψεις που ποικίλουν απ την υπονόμευση μέχρι την διάλυση χωρίς την βοήθειά μας. Οι επόμενες μέρες θα δείξουν εκ του αποτελέσματος
την ικανότητα της MIG να διαχειριστεί το έργο της επίγειας εξυπηρέτησης. Την προσωπική μου άποψη θα την εκφράσω αργότερα φοβούμενος ότι η συναισθηματική φόρτιση της ημέρας θα
μειώσει την αντικειμενικότητά μου.
 
Μήπως γνωρίζει κάποιος εάν η OLYMPIC AIR (pantheon airways) θα διατηρήσει τους κωδικούς IATA/ICAO των Ολυμπιακών αερογραμμών;
ΥΓ. Ας ευχαριστήσουμε τους υπαλλήλους που αποχωρούν, για τις υπηρεσίες που μας πρόσφεραν όλα αυτά τα χρόνια (τουλάχιστον αυτούς που επέδειξαν επαγγελματισμό και αφοσίωση σε αντίξοες ,πολλές φορές, συνθήκες) και ας τους ευχηθούμε τα καλύτερα!
 
Εύχομαι κάθε επιτυχία στην ΟΑir.
Αυτό που μου κάνει όμως εντύπωση πόσο δεκτικοί είμαστε (σαν Έλληνες φορολογούμενοι) να πιστεύουμε το παραμύθι ότι δεν θα συνεχίσουμε να πληρώνουμε για την ΟΑ. Άκουσα ότι όσοι από τους παλαιούς εργαζόμενους δεν απορροφήθηκαν στην ΟΑir μετατάσσονται σοριδών στην ΥΠΑ. Ξέρει κανείς μας πόσοι είναι αυτοί; που θα συνεχίσουμε να πληρώνουμε τους μισθού τους σαν φορολογούμενοι; Και μην μου πείτε ότι θα στελεχώσουν πάγιες ανάγκες στην ΥΠΑ Αθηνών.
Πόσοι θα μεταταγούν σε περιφερειακά αεροδρόμια; Μα αφού υπάρχουν σχέδια να ιδιωτικοποιηθούν αρκετά από τα περιφερειακά αεροδρόμια τότε πως υπάρχουν πάγιες ανάγκες.
Έγινε ολόκληρο θέμα για το αεροδρόμιο του Βόλου και γιατί η ΥΠΑ δεν χαμήλωσε τα τέλη αεροδρομίου, για να προσελκύσει Ευρωπαϊκές αεροπορικές εταιρείες. Μάλλον αυτές είναι οι ουτοπίες που έχουμε να θέλουμε πληθώρα προσωπικού, χαμηλά τέλη αεροδρομίων, χαμηλούς φόρους να πληρώνουν οι φορολογούμενοι. Αχ…αυτή η δημιουργική λογιστική……
 
Top