Ταξίδεψα πρώτη φορά με τη νέα Ολυμπίακη στα σκέλη SKG-ATH και ATH-SKG. Στο πρώτο σκέλος το SX-OAT ήταν αρκετά καλά διαμορφωμένο, με άνετο seat pitch και καθίσματα, ειδικά στην business class. Στην επιστροφή είχα την τύχη να έχω το χιλιοειπωμένο SX-OAK, το οποίο φαίνεται εσωτερικά τουλάχιστον ότι προοριζόταν για μια low coast της Ινδονησίας, φθηνά καθίσματα, λιγάκι ξεθοριασμένα και με ζώνες των οποίων ο μηχανισμός είχε χαλαρώσει, παρά το νεαρό του αεροσκάφους, εντύπωση μου έκανε πως κατά τη διάρκεια του "φρεναρίσματος" αμέσως μόλις το αεροσκάφος προσγειώθηκε, άρχισαν να τρίζουν έντονα τα καθίσματα, γεγονός που επιβεβαιώνει την ποιότητα τους. Μηχανικά δε μπορώ να κρίνω το αεροπλάνο, εξαλλου δεν έπεται ότι επειδή εσωτερικά υστερεί θα έχει και κάποιο άλλο πρόβλημα, αλλά δε μπορούσε η Ολυμπιακή να αλλάξει τα καθίσματα. Επίσης μία απορία, εφόσον ορισμένα αεροπλάνα όπως αυτά της privatair αλλά και μερικά άλλα άλλαξαν διαρρύθμιση εσωτερικά, γιατί δεν διατηρούν μία ομοιορφία στα χρώματα και το είδος των καθισμάτων?