spy1
Economy-Class-Member
- Εγγραφή
- 23/06/2010
- Μηνύματα
- 217
- Likes
- 10
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- KLM
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGAV
corsair":3f4a3w3y said:Diakon":3f4a3w3y said:Λοιπόν, τις προάλλες πέταξα με το Α320 της Olympic SX-OAI. Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι ότι
ο κυβερνήτης μάς καλωσόρισε στο "ολοκαίνουργιο Airbus 320" της εταιρίας, κάτι που μου φάνηκε περίεργο
αφού έβγαζε μάτι το ότι ήταν από τα "παλιά". Ψάχνοντας εδώ μέσα, βρήκα ότι πέταξε για 1η φορά το 2007.
Δεν με πειράζει η ηλικία του αεροσκάφους, αδιαφορώ, απλά αναρωτιέμαι αν είναι επίσημη πολιτική της εταιρίας
το δούλεμα. Α, το γεύμα ήταν μπισκοτάκια με κουτόχορτο...
Δλδ, στην δικη σου πραγματικότητα κατα ποιά έννοια δεν είναι ολοκαίνουργια??????????? :?
Ποιος σε δούλεψε?![]()
H Διαφορά είναι ότι Εταιρίες που πετάν με πραγματικά καινούργια αεροπλάνα, δεν χρειάζεται να το διαφημίσουν. Κύριοι, ο μέσος όρος ηλικίας των αεροσκαφών της KLM για Ελλάδα είναι περίπου 1,5 ετών (Β 73

Η ιστορία της διαφήμισης στο επίπεδο αυτό είναι τα έργα και όχι τα λόγια, και από λόγια όλοι έχουμε χορτάσει. ΑΠλώς προς ενημέρωση η ΟΑ πέραν της απουσίας της από την Γερμανία, πλέον σταμάτησε και τις πτήσεις της στην Ιταλία (Ρώμη)!!!!, πτήση η οποία συνήθως ήταν γεμάτη!!!! Να υπενθυμίσω ότι από Ρώμη για Ελλάδα οι βραδυνές πτήσεις είχαν πληρότητα που άγγιζε χαλαρά το 90%. Σήμερα πλέον η πτήση εκτελείτε μόνο από την AEGEAN (20.30 τοπική) με Α320 και από την ALITALIA (21.40) με Α321!. Εκεί ο ΟΑ είναι απούσα, όπως και από σωρεία κρατών, όπου παλαιότερα γέμιζε! Και ο λόγος φυσικά της κατάργησης των συγκεκριμένων πτήσεων αποτελεί η "εναρμονισμένη πρακτική μεταξύ των δύο ...προς συνένωση εταιριών" και μάλιστα σε χρονικό διάστημα πριν το merge, για την οποία άλλωστε σκάλωσε και το merge από την Ε.Επιτρ.Ανταγ.