Olympic Air A319/A320

  • Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Οταν επιστεψει θα εχει βαφτει με τα χρωματα της AEGEAN και θα ενταχθει στο στολο της.
 
Κατι ειχα ακουσει και με ξενερωσες με την επιβεβαιωση... Περιμενα να ερθει παλι με κανενα μακρινό και ωραιο χρωματισμο... :cry:

Τωρα, οσον αφορα τη ένταξη του στο στόλο της Α3, δε ξερω αν θα γινει αμεσα η θα θελει καποιες τελευταιες μερες πριν γινει η "παράδοση". Θυμαμαι πως οσα αεροπλανα της ΟΑ αλλαξαν νηολογιο ειχαν περασει απο την ΑΤΗ και ειχαν μεινει μερικες μερες πριν φυγουν για τον τελικο προορισμο τους. Μαλιστα η αλλαγη του νηολογιου εγινε στην ΑΤΗ στο υποστεγο της ΟΑ.
 
Έφυγε και το SX-OAQ για DNR. 3 έμειναν.
 
Για πρώτη φορά μετά τις αρχές της δεκαετίας του '60 (όταν παρέλαβε τα πρώτα Comet 4) η Ο.Α. θα έχει μόνο ελικοφόρα...
 
Μιλαμε για πολυ υποβιβασμο σε μια εταιρια me τον κυριο στολο airbus ξαφνικα να μενει με τα αεροπατινια μεγαλεια σου λεω λες κ ειμαστε καμια αφρικανικη εταιρια του τριτου κοσμου η καμια χωρα μακρινη κ εξωτικη με μικρους διαδρομους κ αναγκαστικα εχουν ελικοφορα καλυτερα κλειστε την γιατι πονανε τα ματια μας να βλεπουμε τους κυκλους που καποτε φταναν στα περατα του κοσμου να φτανουν ως τα τιρανα...
 
Σε μια ελεύθερη οικονομία, οι εταιρείες επιτυγχάνουν και μένουν, γράφοντας τη δική τους ιστορία, ή αποτυγχάνουν και αλλάζουν πορεία, είτε συρρικνώνοντας είτε κλείνοντας. Αυτά σε μια κανονική αγορά, όχι σε μια 'σοσιαλιστική', 'κρατική' οικονομία.

Τα 'αεροπατίνια μεγαλεία σου λέω' δεν είναι 'αφρικανικής εταιρείας του τρίτου κόσμου'. Είναι κατάλληλα αεροσκάφη για συγκεκριμένες συχνότητες, αποστάσεις και πληρότητες. Όσο για τους 'κυκλους που καποτε φταναν στα περατα του κοσμου' δεν είναι παρά μόνο ένα σήμα και ένα όνομα που αγόρασε η MIG. Δεν είναι συγκρίσιμες οι δύο εταιρείες, δεν είναι συγκρίσιμες οι εποχές, δεν είναι καθόλου, μα καθόλου συγκρίσιμα τα οικονομικά μοντέλα που η καθεμία βίωσε.

Η πρώτη, κρατική, σε ένα heavily regulated, state-conrolled περιβάλλον, σε μια εποχή καθολικού ελέγχου των αεροπορικών αγορών, με διακρατικές συμφωνίες, σε καθεστώς κρατικού μονοπωλίου, με τα ελλείμματα να τα πληρώνει ο Έλληνας φορολογούμενος. Να θυμίσω τη φράση της μακαρίτισσας Thatcher: There is no such thing as 'public money'. All it is, it is taxpayer's money.

Η δεύτερη, ιδιωτική, σε ένα πλήρως deregulated οικονομικό περιβάλλον, με έναρξη λειτουργίας λίγους μήνες πριν το ...Καστελλόριζο, με τα ελλείμματά της να τα πληρώνει ο κατέχων την εταιρεία. Όλα αυτά χωρίς να κρίνω και χωρίς να σχολιάζω το αν η εταιρεία έκανε σωστές ή λάθος επιχειρηματικές και στρατηγικές κινήσεις, κάτι που είναι θέμα άλλης συζήτησης.
 
Εχεις δικιο αλλα παρα πολυς κοσμος δν του αρεσει να πεταει με αυτα, οπως κ εγω γιατι ειναι φτερο στον ανεμο κ για αυτο θα πηγαινω με aegean, γιατι φιλε μου αλλες εταιριες δν εχουν κυριο στολο αυτα τα πραγματα? γιατι αεροπλανα εγω δν τα κανω οσο καινουργια κ να ειναι ολες η εταιριες εχουν θεματα αλλα αυτη η απαξιωση δν υπαρχει σε αλλη εταιρια στην ευρωπη.
 
Άσχετο αλλά τι θέματα έχουν;Εγώ νομίζω ότι μάλλον εσύ "έχεις θέμα" με αυτά,όχι αυτά μαζί σου.
(Για τεχνικά και για οικονομικά θέματα,δε ξεκινώ συζήτηση)
 
eagle21":3gu140yy said:
η απαξιωση δν υπαρχει σε αλλη εταιρια στην ευρωπη.

Έξι παραδείγματα: Malev, Sabena, Swissair, Balkan Bulgarian, Adria Airways, Spanair...

τι κοινό έχουν άραγε?
 
Top