george_a
Concorde-Class-Member
- Εγγραφή
- 12/05/2004
- Μηνύματα
- 1.672
- Likes
- 140
- Περιοχή
- Pikeville, KY
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- DAL
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- KCRW
STAVROS_ATH":2wb2k482 said:Να πούμε αρχικά ότι δεν μπορούμε να συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα.Μπορεί το Q400 να έχει πολύ χαμηλή κατανάλωση καυσίμου σε σχέση με ένα A320 πχ, αλλά συνήθως αποφέρει και ένα διαφορετικό έσοδο(έως 78 θέσεις το ένα, από 160 και πάνω το άλλο).
...με την προϋπόθεση ότι το διαφορετικό έσοδο θα προκύψει. Αν το πτητικό έργο είναι τέτοιο που δεν υπάρχουν περισσότεροι από 78 επιβάτες, τότε η απάντηση είναι κάτι παραπάνω από προφανής. Ακόμα και με 150 επιβάτες την ημέρα ανά προορισμό, το 78-ρι, με δύο πτήσεις, μια πρωί και μια απόγευμα, καλύπτει καλύτερα τις ανάγκες του προορισμού από μία πτήση μόνο την ημέρα με το 150-ρι.
STAVROS_ATH":2wb2k482 said:Τώρα η flybe είναι ένα ατυχές παράδειγμα,γιατί δε διαθέτει στόλο μόνο με ελικοφόρα, αλλά έχει και πολλά jet αεροσκάφη(Embraer).
και είναι επίσης ατυχές παράδειγμα λόγω του πολύ αυξημένου κόστους της....
και ακριβώς σε αυτές τις απομακρυσμένες περιοχές το 78-ρι ελικοφόρο να είναι και η καλύτερη επιλογή...STAVROS_ATH":2wb2k482 said:Επίσης η Ελλάδα δεν μπορεί να συγκριθεί με Λιθουανία, Σλοβακία και Ουγγαρία λόγω έκτασης και κυρίως λόγω γεωγραφίας.Υπάρχουν νησιά, απομακρυσμένες περιοχές, όπου η σύνδεση με αεροπλάνο πολλές φορές είναι ο μόνος εφικτός τρόπος μεταφοράς.Άραγε τι δρομολόγια εσωτερικού υπάρχουν στις παραπάνω χώρες;
το κύμα της αντικατάστασης ελικοφόρων με regional jet ήταν στα 'χάι του' πριν 15 χρόνια. Με δεκάδες μικρές (και μέσω σύμβασης, και μεγάλες) εταιρείες πήραν τα Canadair RJ, Embaer, κλπ. Σήμερα γνωρίζουμε ότι αυτό είναι οικονομική αυτοκτονία. Με κατανάλωση καυσίμου πολλαπλάσιο του ελικοφόρου (για το ίδιο πτητικό έργο), είναι και περιβαλλοντικό έγκλημα.STAVROS_ATH":2wb2k482 said:Όσο για την αίσθηση που βγάζει η πτήση με ελικοφόρο είναι άλλο θέμα.Σαφώς και είναι ασφαλέστατα, σαφώς και είναι τα μόνα κατάλληλα να πετούν σε συγκεκριμένα αεροδρόμια, αλλά είναι θορυβώδη και στενάχωρα, τουλάχιστον έτσι τα αντιλαμβάνεται ο περισσότερος κόσμος και φυσικά έχει δίκιο.Πιστεύω ότι υπάρχουν πολλοί που θα δώσουν 10 και 20 ευρώ παραπάνω-ή ακόμα και περισσότερα-για να πετάξουν με jet παρά με ελικοφόρο, σε προορισμούς βέβαια που υπάρχει η δυνατότητα επιλογής.Δεν μπορούμε να κάνουμε κουμάντο στο τι γουστάρει ο καθένας και τι πληρώνει από την τσέπη του.
θα άλλαζα το 'αυτό το ταξίδι' με το 'αυτό τον όγκο πτητικού έργου'. Κανείς δεν θα δρομολογήσει 25 ελικοφόρα την ημέρα αντί για 10 Α320 σε έναν προορισμό όπως ATH-SKG / HER /RHO. Αλλά για τους άλλους? Βρίσκω παράλογο να το αποκλείσουμε...STAVROS_ATH":2wb2k482 said:Και βεβαίως έχουμε πολύ να διανύσουμε ακόμα ώστε να δούμε πχ το ATH-SKG να εκτελείται αποκλειστικά με ελικοφόρα.Είναι ακόμα σενάριο επιστημονικής φαντασίας.Δε σημαίνει ότι επειδή το δρομολόγιο είναι σύντομο το ελικοφόρο είναι και το πλέον κατάλληλο αεροσκάφος για αυτό το ταξίδι.