Olympic Air A319/A320

  • Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Και γιατί να μην πετάει; Αφού άμα κάθεται στο έδαφος δε βγάζει λεφτά.

Νομίζω πάντως, πως στο "βαθύ" καλοκαίρι (Αύγουστος) έκανε σταθερά 5 domestic (alle-retour, 10 σκέλη δηλαδή), ενδέχεται να είχε κάνει κάποιες μέρες και 6. "Χρυσοφόρες" κάτι Σαντορίνες που μοσχοπουλά το μισό και πλέον αεροπλάνο σε premium economy.

Φήμες θέλουν το αεροσκάφος να παραμένει και το χειμώνα μιας και δε τα βρήκαν με τις ρήτρες επιστροφής.
 
Το αστείο είναι ότι όταν άνοιξα το συγκεκριμένο θέμα για να διαβάσω το τελευταίο post, προφανώς κατά λάθος πήγα στην πρώτη σελίδα αυτού και διάβασα ...με έκπληξη τα reg των "νέων" αεροσκαφών που εντάσσονταν στον στόλο της OAL το 2009 (χρονιά που δεν είναι τόσο μακρυα), και λέω ...ανασύσταση της OAL. Γρήγορα ωστόσο διαπίστωσα ότι ήταν το πρώτο post!!!! Εκτός από την οικονομική κρίση τι άλλο δεν πήγε καλά τελικά στην OAL.;;; Μήπως τελικά η πώληση τότε ήταν βιτρίνα και μόνο
 
Τελικά τι απέγινε το SX-OAF; Πέρασε στην Aegean;
Στη σελίδα της η εταιρεία αναφέρει μόνο τα Dash δηλαδή σύνολο 14 αεροσκάφη από 15 που ήταν την ημέρα της εξαγοράς.
 
Νομίζω έχει σταματήσει τις πτήσεις του (με εξαίρεση κάτι "έκτακτα" μέσα στο Νοέμβρη για να βγει το πρόγραμμα) και μέχρι αρχές Δεκέμβρη θα περάσει στην Α3
 
Σήμερα ήταν έξω απο το μικρό υπόστεγο της ΟΑ.
 
Απλα κριμα η Ολυμπιακη να μεινει με τα DASH κ μονο με αυτα, :( :( τιποτα αλλο!!!!
 
Κι όμως, για εξωτερικό χρησιμοποιεί «δανεικά» Airbus της aegean (μάλλον τα πρώην δικά της)
 
Ενα εχει Α319 SX-OAF τιποτα αλλο ξερεις κατι αλλο εσυ?
 
Top