Olympic Air A319/A320

  • Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας
To ΟΑS τι κινητήρες φοράει που είναι μακρόστενοι; Μάλλον IAE; :?:
 
IAE Model V2527-A5
 
Το επομενο Α320 εκανε την εμφανιση του.. Θα παρει νηολογιο SX-OAU, για την ωρα πεταξε στις 14.01 απο τη Γαλλια με νηολογιο F-WWIJ προς Finkenwerder / Αμβουργο σε πληρη ΟΑ χρωματα, με σκοπο να του γινει η εσωτερικη διαρυθμιση. Φωτο συντομα στη γνωστη σελιδα.. ;)

Για την ιστορια, το ιδιο γαλλικο νηολογιο ειχε και το Α321 SX-DVT της Aegean, πριν ακριβως ενα χρονο! (στην ημερα πανω!)


- U P D A T E -
Συγκεριμενα προκειται για 2 αεροσκαφη (για το SX-OAT αναζητω ακομα πληροφοριες), και δη:
4190 A320-214 SX-OAT
4193 A320-214 SX-OAU

τα οποια θα παραδοθουν τον Μαρτιο!
 
Πάντως πετώντας με το Α320 της OA 2 φορές δεν μου άφησε καθόλου καλή εντύπωση. Πολύ θορυβώδες, πολύ "άτσαλο" (παίζει να έφταιγαν οι πιλότοι) και γενικώς είχα ένα σφίξιμο στο στομάχι μου όση ώρα ταξίδευα από τις αναταράξεις που ήταν πολύ συχνές κι ας μας ενημέρωσε και τις δύο φορές ο καπετάνιος ότι ο καιρός ήταν ιδανικός. Αντιθέτως, με το A319 (της ΟΑ πάλι) ήταν όλα πολύ smooth. Θορυβώδες και αυτό μεν (νομίζω κάπως λιγότερο) αλλά πολύ ωραία διαδρομή ήσυχο κατέβασμα κλπ.

Μπορεί κάποιος που έχει ταξιδέψει με 320 να με επιβεβαιώσει ή απλά ήταν περιπτώσεις αυτά και το πήρα με κακό μάτι??? :D
 
Οι αναταράξεις δεν έχουν σχέση με τον τύπο του αεροσκάφους.
 
Χθες που κατέβαινα Αθήνα με την ΟΑ915 στις 20:35, πετάξαμε με Α-320 το οποίο είχε ΤΕΡΑΣΤΙΑ άνεση στην Οικονομική!! Καθόμουν στην 7F και το seat-pitch ήταν τόσο μεγάλο που πέρασα άνετα μπροστά από την κυρία στο μεσαίο κάθισμα για να κάτσω στη θέση μου..κι όταν φέραν τα σαντουιτς κι άνοιξα το τραπεζάκι,δυστυχως δεν τραβιόταν προς τα πίσω και για το φτάσω καλά επρεπε να κάθομαι πιο κοντά στην άκρη του καθίσματος..Σας λέω τρελή άνεση,όπως στην business..Στο πρηγούμενο δρομολόγιο ήταν εξωτερικό κ είχαν τραβήξει Business αρκετες σειρές πίσω και δεν πρόλαβαν να κάνουν τη μετατροπή για το εσωτερικό;Ή ετσι είναι το seat-pitch σε όλα τα Α-320 της νΟΑ με 162 θέσεις;
Α, και είδα και τον πρώτο άντρα φροντιστή στη νΟΑ..πολυ ωραίο/ευγενικό παιδί,όχι ό,τι ναναι..και γενικά το προσωπικό ήταν χαλαρό και ευγενικό με φυσικότητα, όχι plastic-fantastic σαν τις Stepford Wives, 'οπως πέτυχα την προηγ.βδομάδα (μαλλον θαταν νεούδια..)
 
Δεν μετακινούνται οι θέσεις, μόνο οι κουρτινούλα της business αν είναι. Απλά σε κάποια αεροσκάφη το pitch της business το έχουν πολλές θέσεις και απλά αυτοί βάζουν την κουρτίνα πιο μπροστά γιατί δεν θέλουν να έχουν τόσες business, οπότε όποιος κάθεται μπροστά στην οικονομική σε κάποια α/φ είναι τυχερός. Επειδή μάλιστα η ΝΟΑ δεν έχει ομοιομορφία στο θέμα, είναι λίγο λόττο τι θα σου κάτσει...
 
Φίλε infonew.Επειδή και εγώ έτυχε να πετάξω με ένα Airbus A321 της Lufthansa.
Στο Αθήνα-Μόναχο καθόμουν δίπλα στον κινητήρα και δεν άκουγα σχεδόν τίποτα(εκτός από τον εκπληκτικό ήχο τους στην απογείωση! :cool: ).
Στο Μόναχο-Αθήνα καθόμουν πίσω από τον κινητήρα.Μπορώ μα πώ πως είχε λίγο φασαρία....μήπως καθόσουν και εσύ κάπου εκεί πίσω?
 
spotterakis":2lnx4ksu said:
Χθες που κατέβαινα Αθήνα με την ΟΑ915 στις 20:35, πετάξαμε με Α-320 το οποίο είχε ΤΕΡΑΣΤΙΑ άνεση στην Οικονομική!!


Δυο φορές που πέταξα με το SX-OAH είχα θέση 8Α και την άλλη 8F .Έχει όπως τα λες μεγάλο seat-pitch μου έκανε εντύπωση.
Μου θύμισε το seat-pitch των 717 !!

SX-OAH [album]18751[/album]
 
billos_340":3jcb2gb9 said:
Φίλε infonew.Επειδή και εγώ έτυχε να πετάξω με ένα Airbus A321 της Lufthansa.
Στο Αθήνα-Μόναχο καθόμουν δίπλα στον κινητήρα και δεν άκουγα σχεδόν τίποτα(εκτός από τον εκπληκτικό ήχο τους στην απογείωση! :cool: ).
Στο Μόναχο-Αθήνα καθόμουν πίσω από τον κινητήρα.Μπορώ μα πώ πως είχε λίγο φασαρία....μήπως καθόσουν και εσύ κάπου εκεί πίσω?


Ναι όντως καθόμουν πίσω από τον κινητήρα και τις 2 φορές που ταξίδεψα! Ίσως ήταν αυτό!
 
Top