mitsupitsu
Low-Cost-Class-Member
- Εγγραφή
- 24/09/2009
- Μηνύματα
- 62
- Likes
- 0
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- O.A
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGTS
"Καταγγελία λειτουργίας της Ολυμπιακής Αεροπορίας"
"Την Τετάρτη 21/10/2009 αποκλείστηκαν απο την πρωινή πτήση των 6.45 προς Λάρνακα 11 επιβάτες λόγω λανθασμένων χειρισμών των υπαλλήλων της εταιρείας. Συγκεκριμένα στις 5.40 ήμασταν στη σειρά για τσέκ ιν με προορισμό τη Λάρνακα να σημειώσουμε οτι δεν υπήρχε υπάλληλος να αναλαμβάνει με ευκρινή αρμοδιότητα τον έλεγχο εισητηρίων των επιβατών για Λάρνακα και ούτε προφορικά έγινε κάποια κλήση. Η ώρα προσέλευσής μας αποδεικνύεται απο την απόδειξη στο πάρκιγκ αεροδρομίου η οποία ήταν στις 5.25ώρα.Στις 6.07...
ακούγεται για Λάρνακα να παρουσιαστούμε στο πρώτο γκισέ για τσεκ ιν. Μόλις δίνουμε τις ταυτότητές μας στην υπάλληλο μας λέει ότι η πόρτα έκλεισε και οτι χάσαμε το αεροπλάνο λόγω καθυστερημένης προσελευσής μας,να σημειώσουμε οτι δεν είχαμε αποσκευές. Συγκεκριμένη υπάλληλος η κ.Τσαγκαράκη Αγγελική με αγένεια και ακαμψία η οποία δήλωσε οτι είναι ανώτατο στέλεχος της Ο.Α μετά τον κ. Βγενόπουλο απέκρουε τις εκλήσεις μας για να προλάβουμε την πτήση επιρρίπτοντας αποκλειστικά την ευθύνη σε μας και την καθυστέρησή μας.Σε καμία περίπτωση δεν δεχόταν το γεγονός οτι 11 επιβάτες όλοι μαζί επέμεναν πως είχαν φτάσει την πρέπουσα ώρα χωρίς ωστόσο να μπορούν να εξυπηρετηθούν ξεκάθαρα απο υπαλλήλους της Ο.Α.την ίδια ακαμψία και αγένεια επέδειξε και η υπάλληλος κ.Λέκκα η οποία δεν ήθελε να μας μιλήσει γιατί μας είπε οτι είμασταν χαμηλού επιπέδου και αποκάλεσε επιβάτη καθυστεριμένο.Οι δύο κυρίες δεν λάβανε υπόψιν τους οτι 11 άτομα είχαν σημαντικούς επαγγελμαντικούς λόγους να βρεθούν στη Λαρνα! κα βασιζόμενη στην υποτιθέμενη αξιοπιστία της Ο.Α.Αυτό που ακούγαμε κυνικά απο τις δύο υπαλλήλους ήταν πως το αεροπλάνο δυστυχώς φεύγει άδειο και εσείς πάρτε το επόμενο το απόγευμα. Είμαστε επαγγελματίες οι οποίοι θέλουμε να στηρίξουμε την Ο.Α και την προσπάθειά της ωστόσο μετά απο τέτοιες ενέργειες ωθούμαστε στην επιλογή άλλης αεροπορικής εταιρίας για την εξυπηρέτηση των επαγγελματικών μας αναγκών".
"Την Τετάρτη 21/10/2009 αποκλείστηκαν απο την πρωινή πτήση των 6.45 προς Λάρνακα 11 επιβάτες λόγω λανθασμένων χειρισμών των υπαλλήλων της εταιρείας. Συγκεκριμένα στις 5.40 ήμασταν στη σειρά για τσέκ ιν με προορισμό τη Λάρνακα να σημειώσουμε οτι δεν υπήρχε υπάλληλος να αναλαμβάνει με ευκρινή αρμοδιότητα τον έλεγχο εισητηρίων των επιβατών για Λάρνακα και ούτε προφορικά έγινε κάποια κλήση. Η ώρα προσέλευσής μας αποδεικνύεται απο την απόδειξη στο πάρκιγκ αεροδρομίου η οποία ήταν στις 5.25ώρα.Στις 6.07...
ακούγεται για Λάρνακα να παρουσιαστούμε στο πρώτο γκισέ για τσεκ ιν. Μόλις δίνουμε τις ταυτότητές μας στην υπάλληλο μας λέει ότι η πόρτα έκλεισε και οτι χάσαμε το αεροπλάνο λόγω καθυστερημένης προσελευσής μας,να σημειώσουμε οτι δεν είχαμε αποσκευές. Συγκεκριμένη υπάλληλος η κ.Τσαγκαράκη Αγγελική με αγένεια και ακαμψία η οποία δήλωσε οτι είναι ανώτατο στέλεχος της Ο.Α μετά τον κ. Βγενόπουλο απέκρουε τις εκλήσεις μας για να προλάβουμε την πτήση επιρρίπτοντας αποκλειστικά την ευθύνη σε μας και την καθυστέρησή μας.Σε καμία περίπτωση δεν δεχόταν το γεγονός οτι 11 επιβάτες όλοι μαζί επέμεναν πως είχαν φτάσει την πρέπουσα ώρα χωρίς ωστόσο να μπορούν να εξυπηρετηθούν ξεκάθαρα απο υπαλλήλους της Ο.Α.την ίδια ακαμψία και αγένεια επέδειξε και η υπάλληλος κ.Λέκκα η οποία δεν ήθελε να μας μιλήσει γιατί μας είπε οτι είμασταν χαμηλού επιπέδου και αποκάλεσε επιβάτη καθυστεριμένο.Οι δύο κυρίες δεν λάβανε υπόψιν τους οτι 11 άτομα είχαν σημαντικούς επαγγελμαντικούς λόγους να βρεθούν στη Λαρνα! κα βασιζόμενη στην υποτιθέμενη αξιοπιστία της Ο.Α.Αυτό που ακούγαμε κυνικά απο τις δύο υπαλλήλους ήταν πως το αεροπλάνο δυστυχώς φεύγει άδειο και εσείς πάρτε το επόμενο το απόγευμα. Είμαστε επαγγελματίες οι οποίοι θέλουμε να στηρίξουμε την Ο.Α και την προσπάθειά της ωστόσο μετά απο τέτοιες ενέργειες ωθούμαστε στην επιλογή άλλης αεροπορικής εταιρίας για την εξυπηρέτηση των επαγγελματικών μας αναγκών".