Olympic Air - Οικονομικά Στοιχεία

  • Thread starter mxnk
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Δεν νομίζω να αποτελεί έκπληξη αυτό. Κανείς δεν περίμενε θετικά αποτελέσματα απο το πρώτο χρόνο λειτουργίας και έχει δηλωθεί επίσημα.
 
Όλοι το περιμέναμε ναι... η δικαιολογία είναι που βγάζει μάτι
 
Ποια είναι η δικαιολογία;
 
Η οικονομική κρίση και ποτέ οι κακές και επιπόλαιες δικές τους επιλογές, στρατηγικές κτλ
 
κανείς δεν νομίζω ότι είχε την απαίτηση ένα start up να είναι κερδοφόρο από το πρώτο χρόνο.
το θέμα είναι ότι η MIG απόκτησε την ΟΑ με ένα business plan που έλεγε κέρδη από τον δεύτερο χρόνο το οποίο σήμερα ακούγεται σαν αστείο

μου κάνει εντύπωση πάντως το μέγεθος των ζημιών. το 6μηνο μαζί με το τελευταίο τρίμηνο του 2009 έχει γράψει συνολικές ζημιές 160εκ το οποίο έχει στην ουσία "φάει" την άυξηση των 97εκ που προγραμματίζεται. απλά έχω την αίσθηση ότι ίσως να ήταν και καλύτερα για την Α3 να μείνει μόνη της. η ΟΑ αν μείνει μόνη της θα κλείσει έτσι όπως πάει, πόσα capital injections να της κάνει ο Βγενο, δεν έχει και τεράστια ρευστότητα η MIG.
 
Κάποια στοιχεία για τις πωλήσεις της ΟΑ και την επιβατική κίνηση ανά περιοχή (από την έναρξη έως το Δεκέμβριο του 2009). Φαίνεται πως οι χαμηλές πληρότητες σε Β.Αφρική/Μ.Ανατολή οδήγησαν στον πρόωρο τερματισμό Αλεξάνδριας και Βηρυττού
 

Attachments

  • OA_2009.jpg
    OA_2009.jpg
    78,1 KB · Προβολές: 2.095
Ε... είμαι λίγο άσχετος βέβαια... αλλά τα load factors αυτά δεν είναι.... βασικά ΤΡΑΓΙΚΑ;
 
Μα και φυσικά αυτές οι πληρότητες είναι τραγικές, γι αυτό και τα οικονομικά της εταιρεία πάνε από το κακό στο χειρότερο. Η Olympic Airways το 2006/07/08 είχε πληρότητες της τάξης του 68% που την κατευθύνανε για πώληση ενώ την μοιραία χρονιά του 2009 η πληρότητα της ήταν 58,2% οπότε η νΟΑ με 59,8% (στο 10μηνο λειτουργίας της έχει πληρότητα 63%) λογικά θα έχει την ίδια μοίρα. Καλά να πάθει όταν άσχετοι μπαίνουν σε χωράφια που δεν ξέρουν τίποτα, μάθαμε την νέα μόδα στην Ελλάδα ότι οι οικονομολόγοι και οι χρημααναλυτές θα σώσουν την κατάσταση. Ας φάμε τα μούτρα μας για να καταλάβουμε ότι οι άνθρωποι της δουλειάς και της γνώσης του αντικειμένου και των εμπειριών έχουν μεγαλύτερη πιθανότητα να σταθούν στα πόδια τους και να ορθοποδήσουν καταστάσεις. Πάντοτε το εσωτερικό δίκτυο της ΟΑ είχε πληρότητα της τάξης του 55-58% αλλά υπήρχαν του εξωτερικού που βοηθούσαν την κατάσταση, η νΟΑ ήταν πιο τζιμάνια κόψανε τα υπερατλαντικά και Νότιο Αφρική, δεν είχαν όραμα προς Αυστραλία. Πίστεψαν ότι με Λονδίνο και Παρίσι, και με code-shares (δηλαδή ατζέντηδες για άλλους) θα κάνεις αεροπορική εταιρεία. Πίστεψαν ότι χωρίς δίκτυο θα επιζήσεις και ότι με point to point συνδέσεις θα επιβιώσεις, αυτό είναι φιλοσοφία των loco, ας γίνουν loco και να μας αφήσουν στην ησυχία μας, μας έχουν πρήξει με την συγχώνευση. Ας γίνει να μην τους αφήσει η επιτροπή της Ε.Ε.
Αλλά μπορεί ο τραπεζίτης να έβγαλε/βγάλει καμιά μίζα στην όλη διαδικασία της αγοράς/πώλησης οπότε ο σκοπός επετεύχθη.
 
Belavia":3trr9pr8 said:
Μα και φυσικά αυτές οι πληρότητες είναι τραγικές, γι αυτό και τα οικονομικά της εταιρεία πάνε από το κακό στο χειρότερο. Η Olympic Airways το 2006/07/08 είχε πληρότητες της τάξης του 68% που την κατευθύνανε για πώληση ενώ την μοιραία χρονιά του 2009 η πληρότητα της ήταν 58,2% οπότε η νΟΑ με 59,8% (στο 12μηνο λειτουργίας της έχει πληρότητα 63%) λογικά θα έχει την ίδια μοίρα. Καλά να πάθει όταν άσχετοι μπαίνουν σε χωράφια που δεν ξέρουν τίποτα, μάθαμε την νέα μόδα στην Ελλάδα ότι οι οικονομολόγοι και οι χρημααναλυτές θα σώσουν την κατάσταση. Ας φάμε τα μούτρα μας για να καταλάβουμε ότι οι άνθρωποι της δουλειάς και της γνώσης του αντικειμένου και των εμπειριών έχουν μεγαλύτερη πιθανότητα να σταθούν στα πόδια τους και να ορθοποδήσουν καταστάσεις. Πάντοτε το εσωτερικό δίκτυο της ΟΑ είχε πληρότητα της τάξης του 55-58% αλλά υπήρχαν του εξωτερικού που βοηθούσαν την κατάσταση, η νΟΑ ήταν πιο τζιμάνια κόψανε τα υπερατλαντικά και Νότιο Αφρική, δεν είχαν όραμα προς Αυστραλία. Πίστεψαν ότι με Λονδίνο και Παρίσι, και με code-shares (δηλαδή ατζέντηδες για άλλους) θα κάνεις αεροπορική εταιρεία. Πίστεψαν ότι χωρίς δίκτυο θα επιζήσεις και ότι με point to point συνδέσεις θα επιβιώσεις, αυτό είναι φιλοσοφία των loco, ας γίνουν loco και να μας αφήσουν στην ησυχία μας, μας έχουν πρήξει με την συγχώνευση. Ας γίνει να μην τους αφήσει η επιτροπή της Ε.Ε.
Αλλά μπορεί ο τραπεζίτης να έβγαλε/βγάλει καμιά μίζα στην όλη διαδικασία της αγοράς/πώλησης οπότε ο σκοπός επετεύχθη.
Μα και βέβαια είναι τραγικές αυτές οι πληρότητες, αλλά μιλάμε για το πρώτο τρίμηνο λειτουργίας της ΝΟΑ. Πριν βγάλουμε βιαστικά συμπεράσματα ας είμαστε σίγουροι πρώτα για τα αποτελέσματα του 2010 (που δεν είναι 63%). Και μια απορία: αν δεν είναι ο Συμιγδαλάς άνθρωπος της δουλειάς, τότε ποιος είναι στην Ελλάδα???
 
Πέρα από το Σιμιγδάλα, υπάρχει κανείς που πιστεύει οτι η πΟΑ πήγαινε καλύτερα από τη νΟΑ; Άσε τι λένε οι πληρότητες, τουλάχιστον τώρα ξέρεις οτι είτε πετάξεις με Α3, είτε με ΟΑ, θα φύγεις με μεγάλη σιγουριά στην ώρα σου. Παλαιότερα μόνο με Α3 αυτό. Η ΟΑ ήταν λίγο τζόγος. Αν σου καθόταν όλα καλά, αν δεν σου καθόταν, την πάτησες. είδαμε καινούρια αεροπλάνα, ναι μεν διαφορετικά εσωτερικά, κτλ κτλ, γιατί που να βρεις τα πάντα μέσα σε 3-4 μήνες. Μην λέμε οτι δεν έγιναν σωστά τα πράματα. Μια νέα εταιρία, με νέο προσωπικό, νέα γραφεία, νέα αεροπλάνα, και με τεράστιο δίκτυο δρομολογίων για ΝΕΑ εταιρία, ξεκίνησε τόσο γρήγορα.
Στην τελική τι την θέλετε την πληρότητα; Προτιμάται να επιστρέψουμε σε 2 πτήσεις από Χανιά πχ, ώστε να έχουμε πληρότητα 80-90%?
Επίσης, ξέρετε πολλές εταιρίες με κέρδη αυτή τη χρονιά; Παλαιές και νέες; Το θέμα είναι οτι σίγουρα η Ελλάδα αυτή τη στιγμή δεν χωράει 2 εταιρίες με πλήρες δίκτυο. Και πάρτε το χαμπάρι, η συγχώνευση με τον έναν η με τον άλλο τρόπο θα γίνει, η έστω, η ελλάδα θα μείνει με μια από τις ΟΑ ή Α3. Να εύχεστε να εγκριθεί από την Ε.Ε γιατί το σενάριο της συγχώνευσης είναι καλύτερο από το σενάριο του κλεισίματος πχ της ΟΑ. Αν κλείσει η ΟΑ, όλοι οι εργαζόμενοι μένουν στο δρόμο. Ιδιόκτητα αεροπλάνα πέρα από τα καινούρια Q δεν έχει, αυτά θα πωληθούν στην Α3 που δεν έχει regional στόλο πλέον, και το όνομα, ανάλογα με τα καπρίτσια της Α3, και στης Star Alliance θα δούμε τι θα γίνει.

Απλά ας κατανοήσουν κάποιοι, οτι κανείς μα κανείς δεν θα κρατήσει μια μακροχρόνια ζημιογόνα εταιρία, αν δεν υπάρχει περίπτωση να φέρει έσοδα στο μέλλον. Αυτοί που έκαναν λεφτά τα έκαναν έχοντας κερδοφόρε εταιρίες, αλλιώς θα μένανε στα παγκάκια μαζί μας.

Έλεος όμως πια με τις επιθέσεις ενάντια επιχειρηματιών.
 
Top