thanosp
V.I.P.-Class-Member
Δεν νομίζω να αποτελεί έκπληξη αυτό. Κανείς δεν περίμενε θετικά αποτελέσματα απο το πρώτο χρόνο λειτουργίας και έχει δηλωθεί επίσημα.
Μα και βέβαια είναι τραγικές αυτές οι πληρότητες, αλλά μιλάμε για το πρώτο τρίμηνο λειτουργίας της ΝΟΑ. Πριν βγάλουμε βιαστικά συμπεράσματα ας είμαστε σίγουροι πρώτα για τα αποτελέσματα του 2010 (που δεν είναι 63%). Και μια απορία: αν δεν είναι ο Συμιγδαλάς άνθρωπος της δουλειάς, τότε ποιος είναι στην Ελλάδα???Belavia":3trr9pr8 said:Μα και φυσικά αυτές οι πληρότητες είναι τραγικές, γι αυτό και τα οικονομικά της εταιρεία πάνε από το κακό στο χειρότερο. Η Olympic Airways το 2006/07/08 είχε πληρότητες της τάξης του 68% που την κατευθύνανε για πώληση ενώ την μοιραία χρονιά του 2009 η πληρότητα της ήταν 58,2% οπότε η νΟΑ με 59,8% (στο 12μηνο λειτουργίας της έχει πληρότητα 63%) λογικά θα έχει την ίδια μοίρα. Καλά να πάθει όταν άσχετοι μπαίνουν σε χωράφια που δεν ξέρουν τίποτα, μάθαμε την νέα μόδα στην Ελλάδα ότι οι οικονομολόγοι και οι χρημααναλυτές θα σώσουν την κατάσταση. Ας φάμε τα μούτρα μας για να καταλάβουμε ότι οι άνθρωποι της δουλειάς και της γνώσης του αντικειμένου και των εμπειριών έχουν μεγαλύτερη πιθανότητα να σταθούν στα πόδια τους και να ορθοποδήσουν καταστάσεις. Πάντοτε το εσωτερικό δίκτυο της ΟΑ είχε πληρότητα της τάξης του 55-58% αλλά υπήρχαν του εξωτερικού που βοηθούσαν την κατάσταση, η νΟΑ ήταν πιο τζιμάνια κόψανε τα υπερατλαντικά και Νότιο Αφρική, δεν είχαν όραμα προς Αυστραλία. Πίστεψαν ότι με Λονδίνο και Παρίσι, και με code-shares (δηλαδή ατζέντηδες για άλλους) θα κάνεις αεροπορική εταιρεία. Πίστεψαν ότι χωρίς δίκτυο θα επιζήσεις και ότι με point to point συνδέσεις θα επιβιώσεις, αυτό είναι φιλοσοφία των loco, ας γίνουν loco και να μας αφήσουν στην ησυχία μας, μας έχουν πρήξει με την συγχώνευση. Ας γίνει να μην τους αφήσει η επιτροπή της Ε.Ε.
Αλλά μπορεί ο τραπεζίτης να έβγαλε/βγάλει καμιά μίζα στην όλη διαδικασία της αγοράς/πώλησης οπότε ο σκοπός επετεύχθη.