Olympic Air Pilots

  • Thread starter Thread starter CaptaiN_PetroSS
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Sofiag":3q3itiig said:
Joola: Οταν λες εξωτερικό εννοείς Ευρώπη? (γιατι και οι πιλότοι της Lufthansa και της British airways έκαναν απεργία πρόσφατα και ούτε εκείνοι ήταν ικανοποιημένοι απο τον μισθό τους). Πιστεύεις οτι αυτές οι εταιρείες θα προσλάβουν Ελληνες? και αν ναι με περισσότερα λεφτά απο αυτά που δίνει η νΟΑ ή η Αegean?

Αν πάλι εννοείς π.χ. Qatar airways τοτε δεν είναι συγκρίσιμα μεγέθη.
Που θα πάνε οι καλοί Ελληνες πιλότοι?

Η Τουρκία είναι από τις πρώτες χώρες που αξιοποιούν τους έλληνες....Η Ινδία είναι ένα άλλο κράτος και η μέση ανατολή, άλλο. Η Ευρώπη και η Αμερική έχει το δικό της πλεόνασμα.....Ο Αρχιχειριστής αλλά και προσωπικός πιλότος του πρίγκηπα του Qatar είναι έλληνας από την παλιά Ολυμπιακή....
Υπάρχει χώρος και για τους "πεταμένους" έλληνες αλλά όχι για όλους.....
Δυστυχώς το επάγγελμα περνάει κρίση και μάλιστα μεγάλη.
Αναζήτησε στο http://www.youtube.com/watch?v=tKQJx3L_CDQ για να καταλάβεις για τι πράγμα μιλάμε.!!
 
alex96":3fphvwxr said:
Ο Χ Ι και συγνώμη για τα κεφαλαία.Κριτήριο είναι οι έλεγχοι που υφίσταται η εταιρία απο τις αρχές και οι εγκρίσεις,οι παρατηρήσεις ή οι απορρίψεις που προκύπτουν απο τους ελέγχους.Συνηθίζεται σφάλματα να πράττουν πολύ έμπειροι άνθρωποι λόγω υπερβολικής εμπιστοσύνης στις ικανότητες και στην εμπειρία τους.Έχω την αίσθηση οτι φοβάσαι τη πτήση και αυτό είναι φυσιολογικό.Σου προτείνω να ασχοληθείς με αυτό και όχι τόσο με το ποιοί πιλότοι είναι ικανότεροι,καταλληλότεροι,ασφαλέστεροι.

Εδώ να μου επιτρέψεις να χαμογελάσω (Κριτήριο είναι οι έλεγχοι που υφίσταται η εταιρία απο τις αρχές ) ...
Πόσο εμπιστοσύνη δίνεις στους ελέγχους της πολεοδομίας, εφορίας, ΣΔΟΕ, ΥΠΑ κ.λ.π.
Είναι σαν τα greek statistics.!!
 
Νομίζω οτι δεν είναι δίκαιο να συγκρίνουμε την Ινδία και την Μέση Ανατολή με την Ευρώπη. Και ξαναρωτώ όποιον γνωρίζει. ΟΙ νΟΑ και Αegean δίνουν χαμηλότερους μισθούς απο τις μεγάλες Ευρωπαϊκές εταιρείες? Οι Ελληνες πιλότοι που θέλουν να εργασθούν εντός Ευρώπης που θα πάνε?
 
Σου επιτρέπω :wink:
Ωστόσο υπάρχουν μηχανισμοί,συστήματα ελέγχου ελληνικά και ξένα.Δεν είμαστε μπάχαλο.Κανείς δε θέλει ατύχημα.Το πόσο πληρώνουν για μισθούς είναι άσχετο με την ασφάλεια.Και εξήγησα γιατί τα σφάλματα τα κάνουν οι εμπειρότεροι.Όχι γιατί πρόλαβαν αλλά γιατί "χαλαρώνουν" λόγω υπερβολικής εμπιστοσύνης.
 
Η Ελλάδα πληρώνει σαφέστατα πιο λίγο από την υπόλοιπη Ευρώπη.Ακόμα και τα ίδια να πλήρωνε, στην Ευρώπη τα αυτοκίνητα είναι φτηνότερα, τα τρόφιμα, τα ρούχα και πολλά άλλα είναι φτηνότερα...άρα αντιλαμβάνεσε ότι τα πιο λίγα τα πέρνουν οι Έλληνες.
Όσο υπήρχε η κρατική ΟΑ, οι μισθοί ήταν ανάλογοι με την Ευρώπη αλλά ακόμα υπολοιπόταν. Συγκρίνω τον Εθνικό Αερομεταφορέα της Ελλάδος με κάποιον της Ευρώπης και όχι μία Charter με ένα major airline.
Σήμερα κάνουν ακόμα και αυτοί απεργίες διότι τα θεωρούν λίγα. Φαντάσουν πόσο κορόιδα τους έχουν περάσει στην Ελλάδα!!
 
Αυτο που περιγραφεις ισχυει παντου(σε ολα τα επαγγελματα).
Οσο μεγαλυτερη εμπειρια εχεις τοσο πιο "ευκολα" κανεις την δουλεια σου.

Οι μισθοι δεν εχουν καμια σχεση,indeed.
"Starting salary of AED 25480 or US$ 6925(5058€) per month for First officers" απο το site της ETIHAD
http://careers.etihadairways.com/ehire/ ... tails.aspx

Απο οτι θυμαμαι, για Κ1 ηταν περιπου τα 2πλασια.
 
Θεωρητικά ο μισθός δεν έχει να κάνει με το πως εξασκείς τα καθηκοντά σου.! αλλά μόνο σε θεωρητικό επίπεδο. Κανένας δεν πετά καλά όταν έχει στο μυαλό του το δάνειο που τρέχει ή την γυναίκα του που τον κατσαδιάζει για την κατάσταση που έφερε την οικογένεια. Νομίζω ότι το καλύψαμε το θέμα πριν το σφραγίσει ο admin.
Ανακεφαλαιώνοντας,... καλή η αγάπη για το πέταγμα αλλά ο μπακάλης θέλει χρήμα και όχι αγάπη....Οι κακοπληρωμένοι υπάλληλοι παράγουν σύμφωνα με αυτά που αισθάνονται, η αγάπη για το πέταγμα μπορεί να σε πάει χρονικά μακρύτερα αλλά όχι πολύ μακρύτερα.!!
 
Μέγα Σφάλμα!Το να μη κάνεις όπως πρέπει αυτή τη δουλειά κοστίζει,πάνω απο όλα,τη ζωή σου.Όσο δυσαρεστημένος και αν είναι κάποιος με το μισθό το ξεχνάει μπαίνοντας στο πιλοτήριο.-
 
Εγω πάλι πιστεύω οτι οι μισθοί έχουν κάποια σχέση με την ποιότητα των εργαζομένων. Κι εγώ όταν θέλω να προσλάβω κάποιον στο γραφείο μου ή θα πάρω νέο με λιγότερα χρήματα και θα τον εκπαιδεύσω (και όταν μάθει θα μου φύγει γιατι αλλού θα του δίνουν περισσότερα) ή θα πάρω έμπειρο με περισσότερα. Δεν μπορείς να τα έχεις όλα. Το θέμα μας όμως ήταν εμείς οι επιβάτες τι κάνουμε? Ψάχνουμε τα βιογραφικά των πιλότων? (LoL) και καλά για το εξωτερικό υπάρχουν επιλογές, εντός της Ελλάδας με τι θα πετάμε?
 
Α.Υπάρχουν πολλές δικλείδες ασφαλείας και μηχανισμοί ελέγχου.
Β.Είμαστε ασφαλείς αεροπορικά.
Γ.Κανείς δε θέλει ατύχημα και πράττουν όλοι τα δέοντα.
Δ.Να εμπιστεύεσαι εξίσου όλες τις Ευρωπαϊκες εταιρίες και να επιλέγεις αυτό που σου αρέσει και σε συμφέρει.
Και,τέλος,ξαναλέω:Αν τίποτα απο αυτά δε σε πείθει,χρειάζεται να ρυθμίσεις τη δική σου ψυχολογία σχετικά με το φόβο της πτήσης.Αν ψάχνεις τα "προβλήματα" ή τα μειονεκτήματα των άλλων δε θα βρείς λύση.
Στην Ελλάδα πετάμε κάθε μέρα με επιτυχία.Αυτό τα λέει όλα.
 
Top