aakunz
Concorde-Class-Member
- Εγγραφή
- 27/09/2003
- Μηνύματα
- 4.249
- Likes
- 2.568
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- GRL
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGKC
Μην συγκρινεις ανόμοια πράγματα. Στον τομέα της μηχανογράφησης, η νέα ΟΑ ξεκίνησε έχοντας ένα από τα καλύτερα συστήματα διαχείρισης κρατήσεων παγκοσμίως, που είχε φροντίσει να εξασφαλίσει η κρατική ΟΑ το 2007 και να της το μεταβιβάσει. Η Αιγαίου ξεκίνησε από το απόλυτο μηδέν και μόλις τώρα κατάφερε να κλείσει συμφωνία με την εξ ίσου αξιόλογη, αν όχι καλύτερη, Amadeus. Εξ άλλου, τον καιρό εκείνο, έννοιες όπως "ηλεκτρονικό εισιτήριο" ήταν εντελώς αφηρημένες (η βιομηχανία δεν είχε καταλήξει ακόμα στη standardised μορφή) και το σύστημα που είχε επιλέξει η Αιγαίου για τις κρατήσεις ήταν το δημοφιλέστερο (μιλάω για το SITA Reservations) και αρκετά καλό για τότε. Να προσθέσω ότι η Αιγαίου ήταν από τις πρώτες εταιρείες παγκοσμίως που λανσάρισαν το ηλεκτρονικό εισιτήριο χρησιμοποιώντας το module του SITA Gabriel. Η υπηρεσία mobile check-in είναι θέμα χρόνου μέχρι να προσφερθεί και από την Αιγαίου (σχεδόν σίγουρα θα προσφερθεί αμέσως μόλις εγκαταστήσουν το Altéa).
Συμφωνώ ότι θα δούμε περισσότερα και από τις δύο εταιρείες (η μία αξιοποιεί αναξιοποίητες υποδομές της προκατόχου και η άλλη αναγκάζεται να επενδύσει περισσότερα προκειμένου να κρατήσει την ηγετική θέση της στην αγορά).
Συμφωνώ ότι θα δούμε περισσότερα και από τις δύο εταιρείες (η μία αξιοποιεί αναξιοποίητες υποδομές της προκατόχου και η άλλη αναγκάζεται να επενδύσει περισσότερα προκειμένου να κρατήσει την ηγετική θέση της στην αγορά).