Olympic B737-200

το 737-284 22301/683 το γνωστο μας SX-BCF, απο PK-IJS με τα χρωματα της BOURAQ που εγινε μετα την ΟΑ, τωρα εγινε PK-CJA με τα χρωματα της (φτου σκωληκομερμηγκοτρυπα) SRIWIJAYA AIR.
 
Ένα update για την τύχη των 732 στην Ινδονησία:

SX-BCB :arrow: PK-CJR http://www.jetphotos.net/viewphoto.php?id=548093
SX-BCC :arrow: άγνωστη η τύχη του
SX-BCD :arrow: PK-TXF http://www.jetphotos.net/viewphoto.php?id=389856 :arrow: http://www.jetphotos.net/viewphoto.php?id=541750
SX-BCE :arrow: PK-IJR http://www.airliners.net/open.file/783017/M/
SX-BCF :arrow: PK-IJS http://www.jetphotos.net/viewphoto.php?id=389898 :arrow: PK-CJA
SX-BCG :arrow: PK-IJQ http://www.airliners.net/open.file/552390/M/
SX-BCH :arrow: PK-IJP http://www.airliners.net/open.file/648178/M/
SX-BCΚ :arrow: PK-TXD http://www.airliners.net/open.file/610436/M/
SX-BCI :arrow: PK-CJF http://www.jetphotos.net/viewphoto.php?id=549154

Κάποια ήδη πρόλαβαν μέσα σε ένα 1-2 χρόνια να αλλάξουν και εταιρεία. Τα SX-BCA, SX-BCL ως γνωστόν βρίσκονται στην Ελλάδα.;)

Και μια φωτογραφία του γνωστού -νοικιασμένου την περίοδο 1989-90- 732 των ΟΑ N322XV, που βρίσκεται ακόμα (!) στο Maxton-Laurinburg - KMEB.
:arrow: http://www.jetphotos.net/viewphoto.php?id=535397
 
Χρήστο σ 'ευχαριστούμε για το collection.
:great:
 
4 B732 einai stin Sriwijaya Air

683 B737-284Adv. Sriwijaya Air PK-CJA Bouraq Indonesia Airlines PK-IJS Olympic Airways

695 B737-284Adv. Sriwijaya Air PK-CJF Olympic Airlines SX-BCI Olympic Airways

464 B737-284Adv. Sriwijaya Air PK-CJR Olympic Airlines SX-BCB Olympic Airways

474 B737-284Adv. Sriwijaya Air SX-BCC Olympic Airlines Olympic Airways

basi pliroforion tou ch-aviation
 
Μια ενημέρωση της παραπάνω λίστας:

SX-BCB :arrow: PK-CJR (12/2006)
SX-BCC :arrow: PK-TXE :arrow: PK-CJL (12/2006)
SX-BCD :arrow: PK-TXF :arrow: PK-TXF :arrow: PK-TXF (3ος χρωματισμός) (12/2006)
SX-BCE :arrow: PK-IJR :arrow: PK-CJO (02/2006)
SX-BCF :arrow: PK-IJS :arrow: PK-CJA
SX-BCG :arrow: PK-IJQ :arrow: PK-KAD (04/2006)
SX-BCH :arrow: PK-IJP :arrow: PK-KAO (12/2006)
SX-BCI :arrow: PK-CJF (10/2006)
SX-BCΚ :arrow: PK-TXD


Είναι αρκετά αυτά πλέον που έχουν αλλάξει ήδη εταιρεία. Τα SX-BCA, SX-BCL ως γνωστόν βρίσκονται στην Ελλάδα.;)
 
@xristos: poly kalo update me oles tis foto. Einai pantos wraio na vlepeis ta palia kala 732 tis OA na petane akoma.
Kalytera apo to na ginoune paliosidera.
airplanes do have a soul... ;)
 
Παιδιά γεια, ελπίζω να μην υπάρχει πρόβλημα που ξεθάβω αυτό το θέμα, αλλά έχω μια απορεία από παλιά.
Εγώ προσωπικά ποτέ σε συμπάθησα τα 732 και στο μυαλό μου είναι συνυφασμένα με την παρακμή της Ολυμπιακής τη δεκαετία του 90. Εκεί που θυμάμαι μέχρι το ~95 να ταξιδεύω Θεσσαλονίκη, Ηράκλειο και Ρόδο με Α300, βρέθηκα νομίζω πρώτη φορά το 99 νομίζω σε 732 για SKG και φρίκαρα. Βέβαια η αλήθεια είναι πως επιχειρησιακά πρέπει να ήταν πολύ καλή λύση καθώς εξυπηρετούσαν άριστα και αξιοπρεπώς σημαντικές πτήσεις εσωτερικού-Κέρκυρα, Ρόδο, Ηράκλειο, αν και τα χρόνια τους δεν τα κρύβανε-νομίζω το να πετά Α300 ATH-SKG δε θα ήταν ότι καλύτερο οικονομικά.
Κλείνω αυτή τη «συναισθηματική» εισαγωγή που μπορεί να περιέχει πολλά λάθη και ανακρίβειες και μπαίνω στο ψητό: Από μη διασταυρωμένες πηγές της ΥΠΑ έμαθα πως η Ολυμπιακή αναγκάστηκε να τα πουλήσει λόγω κανονισμών της ΕΕ. Σε κάθε περίπτωση η απορία μου είναι με τι αγκαταστάθηκαν αυτά τα a/c; Ή, όπως και τα Β717 με τίποτα;
Και στην περίπτωση των 732 μιλάμε για πολλά a/c-όχι 3-τα οποία πετάγανε ασταμάτητα. Εγώ αυτό που παρατηρώ είναι ότι στην πράξη αντικαταστάθηκαν με ATR: ΑΤR για Ηράκλειο, ATR για Ρόδο, ATR ακόμη και η απογευματινή για Κωνσταντινούπολη-όταν το έβλεπα στο site ήλπιζα να έχει γίνει κάποιο λάθος-αλλά δεν.
Τεσπά, ξέρει κανείς πάνω σε αυτό το θέμα;
Αν το θέμα έχει ανοιχτεί κάπου αλλού, σόρρυ, είμαι ακόμη καινούριος, ας με παραπέμψει κάποιος.
Ευχαριστώ
 
Τα 737-200 (όπως και τα 727) ουσιαστικά αντικαταστάθηκαν με τα 737-400 αλλά και εν μέρει με τα 717.
Το θέμα των ATR που αναφέρεις για HER, RHO κλπ είναι δρομολόγια εσωτερικού που οι ΟΑ επέλεξαν να τα κάνουν με τα ATR, κυρίως απο τη στιγμή που παραλήφθηκαν τα DASH8 (στη θέση των Dornier). Τα 737-300/400, λόγω έλλειψης αεροσκαφών πλέον, καλύπτουν το 90% των διεθνών πτήσεων και δεν υπάρχει η πολυτέλεια να τα βάλουν σε εσωτερικές.
Όσο για Κων/πολη, είναι κοντινός προορισμός, γι' αυτό και πάει ATR72 από Αθήνα και ATR42 από Θεσ/νικη.

Πάντως η έλλειψη αεροσκαφών δεν αφήνει πολλά περιθώρια για επιλογές JET σε εσωτερικά δρομολόγια πλην SKG. Και λόγω αυτής της κατάστασης, είναι απόλυτα φυσιολογικό.

Όσο για τα 732, είχαμε ξαναπεί ότι η ΟΑ ήταν απο τους τελευταίους εθνικούς μεταφορείς παγκοσμίως που χρησιμοποιούσε 737-200 μέχρι τόσο πρόσφατα. Κατά τα άλλα όμως, θεωρώ τα 732 από τους πλεον πετυχημένους τύπους για την ΟΑ και την ιστορία της. Και εμένα προσωπικά μου λείπουν...
 
Top