Olympic B737-400

  • Thread starter Thread starter jerry
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Το οποίο MC είχε 26 σειρές καθισμάτων,αν καλά θυμάμαι,αντί για 25 που είχαν όλα τα υπόλοιπα.Ήταν η διαμόρφωση charter.Υπήρξαν περιπτώσεις όπου τα πληρώματα μπερδεύοταν κατά τη καταμέτρηση των επιβατών (όταν ήταν γεμάτο) καθώς δε μετρούσαν "κεφάλια" αλλά γεμάτες σειρές και πολλαπλασίαζαν επι έξι (6) χωρίς φυσικά να έχουν προσέξει το ταμπελάκι με το αριθμό πάνω απο τη τελευταία σειρά.Νομίζω επίσης οτι έλειπε και μια θέση απο τις σειρές δίπλα απο τις εξόδους κινδύνου,ίσως στη ν11.......
 
To BMC προερχόταν από τις Μακεδονικές, γι'αυτό και η συγκεκριμένη διαμόρφωση.
 
Για το ίδιο λόγο ήταν απο τα αφη της ΠΟΑ χωρίς οθόνες.Ο κλιματισμός του έκανε δυνατό θόρυβο στη καμπίνα επιβατών.
Το όνομά του καταπληκτικό:"ΠΟΛΙΣ ΤΗς ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗΣ"......Κρίμα να μη μπορώ να το γράψω και με τη γνήσια γραμματοσειρά.....
 
Πως τα προσεχεις ολα ρε Αλεξ96 :D επρεπε να πας για αεροσυνοδος η ground checker :D
 
Με το οποίο SX-BMC πέταξα δύο φορές στη ζωή μου :( :

ΟΑ333 15MAR2000 HEWLCA
OA322 20FEB2007 ISTATH
 
Μπράβο στον alex , παρατηρώντας τις τοποθετήσεις του σε διάφορα τόπικς περί των αεροπορικών γενικότερα, δεν μπορεί σίγουρα θα έχει κάποια πολύ κοντινή σχέση μάλλον με αερογραμμές (ΟΑή Α3 ),διότι ένας απλός φαν του χώρου είναι αδύνατον να γνωρίζει τόσες λεπτρομέρειες !! Εσύ Petros γνωρίζεις ποιά είναι η επαγγελματική του ιδιότητα και λες ότι έπρεπε να πάει για συνοδός?
 
SX,-PETROS,AOA,Aakunz,καλησπέρα.Τι εννοείς με το "ground-checker";
Αakunz,που είναι το HEW;
 
To HEW είναι ο κωδικός του Ελληνικού όταν αυτό έκλεισε και μετά (μιας και το ΑΤΗ το πήρε το LGAV).
 
alex96":elduscbu said:
Το οποίο MC είχε 26 σειρές καθισμάτων,αν καλά θυμάμαι,αντί για 25 που είχαν όλα τα υπόλοιπα.Ήταν η διαμόρφωση charter.Υπήρξαν περιπτώσεις όπου τα πληρώματα μπερδεύοταν κατά τη καταμέτρηση των επιβατών (όταν ήταν γεμάτο) καθώς δε μετρούσαν "κεφάλια" αλλά γεμάτες σειρές και πολλαπλασίαζαν επι έξι (6) χωρίς φυσικά να έχουν προσέξει το ταμπελάκι με το αριθμό πάνω απο τη τελευταία σειρά.
Όχι ακριβώς, είσαι όμως αρκετά κοντά.

Η διαμόρφωση με τις 26 σειρές ήταν μεν πυκνότερη σε σχέση με την τυπική των Boeing 737-400 των ΟΑ, δεν ήταν όμως «τσάρτερ», αφού επί Μακεδονικών αερογραμμών (που όντως ήταν τσάρτερ) τα 734 SX-BMx έφεραν 167 θέσεις.

Σε σχέση με το μέτρημα, αν όντως μετρούσαν γεμάτες σειρές και πολλαπλασίαζαν x6, δεν υπήρχε λόγος να βγάλουν λάθος αποτέλεσμα. Στην ουσία, όταν η πτήση ήταν (σχεδόν) γεμάτη, μετρούσαν κενές θέσεις κι αφαιρούσαν από το 150, κι αυτό δεν ήταν ιδιαίτερα χρήσιμο στο SX-BMC.
 
'Η πολλαπλασίαζαν τον εσφαλμένο αριθμό σειρών που νόμιζαν οτι έχει επί έξι αν στο αφος δεν υπήρχαν κενές θέσεις :great: .Δηλαδή,μερικές φορές, απλά δε πολλαπλασίαζαν με το είκοσι-έξι αλλά με το είκοσι-πέντε.Ή το έκαναν όπως γράφεις.Αφαιρώντας απο το εκατόν-πενήντα.Και τα δυο συνέβαιναν.
 
Top