B737Mech
Economy-Class-Member
- Εγγραφή
- 21/04/2005
- Μηνύματα
- 243
- Likes
- 38
Φίλε ΟΑ570 δεν γνωρίζω το ποσό.
Προφανώς πανάκριβα τα σκέλη (x4) που αλλάξαμε + 2 nose, αλλά μας είχαν πει πως ήταν πανάκριβη και η ενοικίαση της βάσης που βλέπετε στη φωτογραφία. Δεν είναι απλά βάση στήριξης, είναι το special tool για την τοποθέτηση - αφαίρεση των κυρίων σκελών. Μπορούσε να κινήσει το σκέλος προς όποια διεύθυνση και φορά χρειαζόταν (up - down, left - right, forward - backward, roll left -right, pitch fwd - pitch rwd...)
Ήταν τόσα τα χρήματα που ευαισθητοποιήθηκε δημόσιος φορέας (πΟΑ) ζητώντας την υπερωριακή εργασία για γρήγορη τοποθέτηση & επιστροφή του εργαλείου + επιστροφή των αεροσκαφών στις αερογραμμές.
Δεν είμαι πιστοποιημένος στα 340, αλλά θυμάμαι να λένε πως τα σκέλη τα αλλάζεις ημερολογιακά κοντά στα 10 χρόνια, ανεξαιρέτως κύκλων. Ίσως τα άλλα δύο, που δεν έχουν νέα σκέλη, να έχουν "καεί".
Αυτό όμως δε σημαίνει πως δεν μπορούν να πετάξουν προς κάποια εταιρία συντήρησης με ένα "ημερήσιο" Certificate of Airworthiness. Θέλω να πω πως η μη αντικατάσταση των σκελών δεν είναι ανασταλτικός παράγοντας για την πώληση των αεροσκαφών αυτών.
Πιστεύω πως ένας αγοραστής, που ενδιαφέρεται για αεροσκάφη τέτοιας ή παρόμοιας ηλικίας, γνωρίζει τι τον περιμένει από μεριάς συντήρησης.
Προφανώς πανάκριβα τα σκέλη (x4) που αλλάξαμε + 2 nose, αλλά μας είχαν πει πως ήταν πανάκριβη και η ενοικίαση της βάσης που βλέπετε στη φωτογραφία. Δεν είναι απλά βάση στήριξης, είναι το special tool για την τοποθέτηση - αφαίρεση των κυρίων σκελών. Μπορούσε να κινήσει το σκέλος προς όποια διεύθυνση και φορά χρειαζόταν (up - down, left - right, forward - backward, roll left -right, pitch fwd - pitch rwd...)
Ήταν τόσα τα χρήματα που ευαισθητοποιήθηκε δημόσιος φορέας (πΟΑ) ζητώντας την υπερωριακή εργασία για γρήγορη τοποθέτηση & επιστροφή του εργαλείου + επιστροφή των αεροσκαφών στις αερογραμμές.
Δεν είμαι πιστοποιημένος στα 340, αλλά θυμάμαι να λένε πως τα σκέλη τα αλλάζεις ημερολογιακά κοντά στα 10 χρόνια, ανεξαιρέτως κύκλων. Ίσως τα άλλα δύο, που δεν έχουν νέα σκέλη, να έχουν "καεί".
Αυτό όμως δε σημαίνει πως δεν μπορούν να πετάξουν προς κάποια εταιρία συντήρησης με ένα "ημερήσιο" Certificate of Airworthiness. Θέλω να πω πως η μη αντικατάσταση των σκελών δεν είναι ανασταλτικός παράγοντας για την πώληση των αεροσκαφών αυτών.
Πιστεύω πως ένας αγοραστής, που ενδιαφέρεται για αεροσκάφη τέτοιας ή παρόμοιας ηλικίας, γνωρίζει τι τον περιμένει από μεριάς συντήρησης.