aas59
First-Class-Member
- Εγγραφή
- 10/10/2006
- Μηνύματα
- 988
- Likes
- 1
- Περιοχή
- HER
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- UAE
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGIR
Socrates":vn7ooe98 said:Μήπως θα έπρεπε να κλείσει μέσα όπως λές αυτούς που διαρέουν απο την Ολυμπιακή ψευδείς ειδήσεις όπως τις χαρακτηρίζεις? Γίατί δεν έιναι λίγες οι φορές που όταν χτυπούν τα τηλέφωνα των δημοσιογράφων για το θέμα αυτός που καλεί είναι απο την την ολυμπιακή και "καρφώνει" συναδέλφους του και διάφορα θέματα στον δημοσιογράφο. Και θεωρώ πως η είδηση που μεταδόθηκε για το Hola ΜΟΝΟ ψευδή δεν ήταν! Ποιο ήταν το ψέμα στην όλη ιστορία? Μήπως οτι κάποιοι δεν έκαναν αυτό που έπρεπε και υπερχρέωσαν την εταιρεία με ενοικιάσεις που μπορούσαν να γίνουν με μισά λεφτά ή μήπως οτι το Hola είχε πρόβλημα και έφταιγαν οι Ισπανοί?
Να το θέσω αλλιώς.
Κάποιοι από "μέσα" σηκώνουν το τηλ. και "ενημερώνουν" επιλεγμένους δημοσιογράφους (όλως τυχαίως εργαζόμενους σε αντιπολιτευόμενα ΜΜΕ) ότι το τάδε "νοικιάρικο" έχει το τάδε πρόβλημα.
Γίνεται λοιπόν ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΟ όχι το συγκεκριμένο πρόβλημα αλλα γενικά ότι τα "νοικιάρικα" είναι "σαπάκια" και κακώς πετάνε οι επιβάτες με αυτά.
Όταν λοιπόν καθηλώθηκε το αεροπλάνο αυτό για τόσες μέρες (καλώς κατά την γνώμη μου ωστε αν υπήρχε έστω και μικρή πιθανότητα ατυχήματος να αποτραπεί αυτό) και μετά αποδεικνύεται ότι ΚΑΛΩΣ έγινε η επισκευή με αυτόν τον τρόπο , δεν πρέπει να επανορθώσουν τα ΜΜΕ αυτά????
Η είδηση λοιπόν είναι ψευδής (από την στιγμή που γενικεύει ....)
Πέραν τούτων ...............
Η ζημιά όμως στην εταιρεία ΕΓΙΝΕ.
Ο απλός επιβάτης που πετά μία δύο φορές τον χρόνο , μετά την πλύση εγκεφάλου που υπέστη επί εβδομάδες , δεν υπάρχει περίπτωση να διαβάσει στα ψιλά των εφημερίδων το πόρισμα αυτό.
Την επόμενη φορά θα κλείσει εισιτήριο με την άλλη γιατί δεν έχει "σαπάκια" (και ας είναι ορισμένα χιλιομπαλομένα και από έβδομο χέρι......)