Olympic leased aircraft 2008

george_a":u50tqikq said:
... Γιατί πρόκειται περί ηλιθιότητας: να γνωρίζεις ότι από μια ενδεχόμενη παράλειψή σου μπορεί να 'κλείσεις' την εταιρεία, να πούμε το λιγότερο...

Ακριβως αυτό! Πολλοί είναι αυτοί που πιστεύουν οτι εταιρείες εν γνώση τους πετούν "σαράβαλα" για να κερδίσουν χρήματα. Θεωρώ πως έχουν άλλους τρόπους να έχουν έσοδα πχ ναύλους, προσωπικό, υπηρεσίες παρά ελλιπείς ελέγχους!
 
Μπορειτε να μου αναφερετε εταιρειες που εχουν κλεισει (και δεν ανοιξαν με αλλα ονοματα...) επειδη πετουσαν σαραβαλα και εγινε ατυχημα???????
Επισης ποτε να μην υποτιματε την ηλιθιοτητα. Ο Αινσταιν τη θεωρουσε πιο απεραντη και χωρίς ορια και απο το συμπαν....

(υ.γ. Και σε καμια περιπτωση δεν θεωρω την ΟΑ μη ασφαλη. Οταν μπορω με αυτην πεταω)
 
drakkar":5uxxqqh6 said:
Μπορειτε να μου αναφερετε εταιρειες που εχουν κλεισει (και δεν ανοιξαν με αλλα ονοματα...) επειδη πετουσαν σαραβαλα και εγινε ατυχημα???????

Θα σου πώ το παράδειγμα της τότε ValueJet με τα μεγάλης ηλικίας (πόσο πολιτισμένα μιλάω, ε...) DC-9-30 που έκλεισε μετά το τραγικό ατύχημα με ...οξυγόνο. Πράγματι, το ατύχημα δεν είχε να κάνει καθόλου, μα πραγματικά καθόλου με την ηλικία του ΑΦ. Κάποιος ...ηλίθιος όμως το φόρτωσε φιάλες οξυγόνου. Κάτι που θα μπορούσε να είχε κάνει και σε ένα ολοκαίνουργιο Β-717. Ωστόσο, ακριβώς όλοι οι συνυγορούντες παράγοντες προβάλλουν το ηλικιακό και θέτουν ερωτηματικά που ενδεχομένως, σε άλλες συνθήκες, να είχαν να κάνουν με την ηλικία του ΑΦ, χωρίς στην περίπτωση αυτή να είχε.
Ένα τέτοιο ατύχημα, σε μια εταιρεία όπως η Delta, θα περνούσε 'ντούκου'. Τη ValueJet (θυμάμαι ακόμα τη διαφήμηση με τον captain Value), όμως την έστειλε στον άλλο κόσμο. Το ότι ξανάνοιξε, ως AirTran, δεν σημαίνει ότι δεν υπήρξε οικονομική ζημιά ή ότι το 'ξανάνοιγμα' ήταν μια τόσο εύκολη υπόθεση...

[Κάτι αντίστοιχο, στα δικά μας 'νερά', με το Σάμινα. Το ατύχημα είχε να κάνει με χαλαρή εφαρμογή κανονισμών ασφαλείας. ]

Ωστόσο, η ηλικία ενός ΑΦ προκαλεί συχνότερα περιστατικά, μιας και κάποια υποσυστήματα φτάνουν στα όριά τους ολοένα και πιο συχνά, με αυξημένη πιθανότητα σε ένα ελλιπή έλεγχο να ξεφύγει κάτι, και ολοένα και με ακριβότερο κόστος συντήρησης και/ή αντικατάστασης, και ασφαλώς τα D-check αρχίζουν και γίνονται ολοένα και ακριβότερα, μιας και θα 'βγάλουν' κάτι. Και έτσι, όχι απίθανο, κάποιο ΑΦ 20ετίας με πολλούς κύκλους να αξίζει πιο πολλά ως ανταλλακτικά παρά ως ιπτάμενο.


drakkar":5uxxqqh6 said:
Επισης ποτε να μην υποτιματε την ηλιθιοτητα. Ο Αινσταιν τη θεωρουσε πιο απεραντη και χωρίς ορια και απο το συμπαν....

Στην περίπτωσή μας η λέξη 'ηλιθιότητα' λέγεται 'χαλαρή εφαρμογή κανονισμών'. Όπως έγινε με το SD-330 της ΟΑ στη Σάμο.
 
Aρα αγαπητε μου και ξανα-ανοιγουν οι εταιρίες στις οποίες γινονται τραγικα λαθη (εστω και με δυσκολίες οπως αναφερεις o ιδιος στο παραδειγμα σου) και η ηλιθιοτητα εχει στοιχισει ζωες. Με το δικιο του λοιπόν πολλες φορες ο επιβατης αναρωτιεται.....
 
Παρότι κι εγώ δεν έχω πια εμπιστοσύνη στις Ο.Α. και αποφεύγω να πετάξω μαζί τους, φοβούμενος όμως περισσότερο πιθανές απεργίες ή κατάρρευση / κλείσιμο της εταιρείας παρά θέματα ασφαλείας, ένα αεροπορικό δυστύχημα είναι συνάρτηση πολλών παραγόντων.

Ναι, υπάρχουν εταιρείες που πετούν σαράβαλα αεροπλάνα, με ελλειπείς ελέγχους και συντήρηση, για λόγους κόστους. Και δεν μιλώ για τις low-cost εταιρείες που ίσα ίσα πετούν νεότατους στόλους και μόλις αρχίσουν τα αεροπλάνα να θέλουν βαριά συντήρηση τα αποσύρουν και τα αντικαθιστούν για να μην μπλέκουν με τέτοιες διαδικασίες. Μιλώ για εταιρείες κυρίως υπανάπτυκτων χωρών αλλά και μικρές charter που αγοράζουν ό,τι παλιό αεροπλάνο βρουν σε τιμή όσο-όσο και μετά δεν το συντηρούν και... όσο πάει. Μπορεί να είναι και χαλαρή εφαρμογή των κανονισμών, όπως στις περιπτώσεις της Ο.Α. και στην Σάμο αλλά και στην Βούλα, που αψήφισαν τον καιρό και υπερεκτίμησαν τις δυνατότητες τις δικές τους και των αεροπλάνων τους.

Όμως ακόμα και ένα στιγμιαίο γεγονός που περνά απαρατήρητο μπορεί να έχει ολέθριες συνέπειες. Θυμηθείτε το Boeing 757 της Aero Peru που συνετρίβη επειδή το προσωπικό της τεχνικής βάσης ξέχασε να βγάλει τα αυτοκόλλητα και μετά μπλόκαρε ο αυτόματος πιλότος καθώς έπαιρνε λάθος ενδείξεις από τους αισθητήρες... Η συντήρηση είχε γίνει σωστά, το αεροπλάνο ήταν υπερσύγχρονο, αλλά το μοιραίο δεν απεφεύχθη.
 
drakkar":3khxk4h9 said:
Aρα αγαπητε μου και ξανα-ανοιγουν οι εταιρίες στις οποίες γινονται τραγικα λαθη (εστω και με δυσκολίες οπως αναφερεις o ιδιος στο παραδειγμα σου) και η ηλιθιοτητα εχει στοιχισει ζωες. Με το δικιο του λοιπόν πολλες φορες ο επιβατης αναρωτιεται.....

Eπειδή με ...προκαλείς, και επειδή δεν θυμάμαι αεροπορική εταιρεία, να μας θυμίσω ότι ολόκληρη η βρετανική αρεοπορική (επιβατική) βιομηχανία ουσιαστικά τέθηκε εκτός μάχης όταν τα Comet άρχισαν να πέφτουν από τον ουρανό σαν αυγουστιάτικες μύγες. Την ιστορία την ξέρουμε, το Comet ήταν πρώτο, πρωτοποριακό, και όλοι οι άλλοι ακόμα δεν είχαν αρχίσει να προφέρουν τη λέξη jet.
Δυστυχώς, τα ατυχήματα που οφειλόταν σε κατασκευαστικό λάθος, έγραψαν, ουσιαστικά, το τέλος. Tι κι αν διορθώθηκε, τι αν και το Comet 4 ήταν τελικά ένα καλό ΑΦ για την εποχή του, το στίγμα που κουβαλούσε ήταν πολύ βαρύ. Το 1958 ήρθε, έφερε τα 707 και τα DC-8, και η βρετανική αεροπορική βιομηχανία σήμερα φτιάχνει απλώς φτερά για τα Airbus.

Aν δεν συνέβαιναν τα τραγικά ατυχήματα το 1952-54; Ποιος ξέρει, ίσως σήμερα ολόκληρη η εικόνα της επιβατικής αεροπορικής να ήταν εντελώς διαφορετική.
 
Drakkar έγραψε : Μπορειτε να μου αναφερετε εταιρειες που εχουν κλεισει (και δεν ανοιξαν με αλλα ονοματα...) επειδη πετουσαν σαραβαλα και εγινε ατυχημα???????
Adam Air! κλασσική περίπτωση μιας χούφτας ανθρώπων gamblers που με τι ευλογια τις εκεί κυβέρνησις ανοίξανε αυτή εταιρία μοντέλο προς αποφυγήν. Το αποτέλεσμα? 3 ατυχήματα μέσα σε ένα χρόνο, αν κάνω λάθος κάποιος να με διορθώσει, και αναρίθμητα περιστατικά.
Στο χορό τις αεροπορίας δεν υπάρχει ηλιθιότητα, η είσαι επαγγελματίας και όλα γίνονται by the book με τον παράγοντα λάθους πάντα να εκκρεμεί, η είσαι λαμόγιο και το παίζεις με τις πιθανότητες (γίαυτό τους ονομάζω gamblers) όπως στη περίπτωση τις Adam Air.
συγγνώμη για το off topic

Πάνος
 
Μην το πλατιάζουμε άλλο το off topic. Αρκετά με τις άλλες εταιρείες. Το θέμα είναι άλλο! :!:
 
Το δεύτερο Β734 που είχε νοικιάσει η ΟΑ από Αμερική τλκ θα έρθει ή το ακύρωσαν?
 
manos_p":15nl7428 said:
Το δεύτερο Β734 που είχε νοικιάσει η ΟΑ από Αμερική τλκ θα έρθει ή το ακύρωσαν?

Συμφωνα με πληροφορίες θα έρθει.. Το πότε είναι ακόμα άγνωστο.. (Για την ακρίβεια ήταν να έρθει πριν καποιες μέρες αλλά ακόμα δεν..) Πάντως έχει φύγει απο αμερική και εεεεεερχεται (με αργούς ρυθμούς)
 
Top