Olympic leased aircraft 2008

  • Thread starter Thread starter docORL
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Πανεύκολο όταν αρχίσει τις πτήσεις.. Τώρα εκεί που είναι, όχι.
Αλλά δεν χάνεις τίποτα.. Πάρε οποιοδήποτε άλλο λευκό της OA με απλά τους κύκλους και τα γράμματα και φαντάσου οτι λέει BKU.. Ισως η μόνη διαφορά του (αν δεν τα βγάλουν) είναι οτι στην ;άτρακτο κοντά στην ουρά έχει με μαύρα μικρά γράμματα το c/n και το μοντέλο (737-400)
 
737-300 EC-JTV

Σήμερα ταξίδεψα ATH-SKG-ΑΤΗ.
Είχα προγραμματισμένη επιστροφή το μεσημέρι με την ΟΑ 164.
Όταν έφτασα στη Θεσσαλονίκη (με την Α3 540) είδα να επιβιβάζει κόσμο το νοικιασμένο 733 EC-JTV των ΟΑ που εκτελούσε το Αθήνα-Βερολίνο μέσω Θεσ/νίκης.
Συνειδητοποίησα ότι με αυτό θα επέστρεφα στην Αθήνα και μου ήρθε ταμπλάς.
Όσο και να εμπιστεύεται κάποιος τους τεχνικούς των ΟΑ, σίγουρα θα νιώθει άσχημα βλέποντας ότι θα ταξιδέψει με αυτό το "ρημάδι" (τουλάχιστον έτσι δείχνει εξωτερικά).
Τελικά άλλαξα το εισητήριο της επιστροφής και έφυγα με την επόμενη (ΟΑ 166).
Καταλαβαίνω ότι μέσα στην καρδιά του καλοκαιριού δεν υπάρχει χρόνος για βάψιμο, αλλά οι ΟΑ σίγουρα χάνουν μελλοντικούς επιβάτες "περιφέροντας" αυτό το "πράγμα" σε διεθνή αεροδρόμια.
 
Τελικά τί συμβαίνει με τα ισπανικά 733 των ΟΑ; Το -JTV πλέον πετάει μόνιμα με dry lease; Το -KHI που η μίσθωση του έληγε στις 30 Ιουνίου απεχώρησε;
 
ToSofoPaidi":qal52cpj said:
Τελικά τί συμβαίνει με τα ισπανικά 733 των ΟΑ; Το -JTV πλέον πετάει μόνιμα με dry lease; Το -KHI που η μίσθωση του έληγε στις 30 Ιουνίου απεχώρησε;
Δεν ξέρω αλλά ένας φίλος μου που ταξίδεψε τέλος Ιουνίου με το EC-JTV πέταξε με πλήρωμα των ΟΑ..
 
ToSofoPaidi":233fbae5 said:
Το -KHI που η μίσθωση του έληγε στις 30 Ιουνίου απεχώρησε;
Πετάνε. ΟΑ 538 CHQ 2125 B09 KHI
OA 778 LXS 2145 B05 JTV
 
Είμαι μέσα στην ΟΑ τώρα στο LGAV.
 
Συμφωνώ απόλυτα με το παραπάνω σχόλιο του Fotis και θα ήθελα να ρωτήσω ( εκτός συναισθήματος που όλοι μας λατρέψαμε την ΟΑ!)
Αν...λέω αν οι κολημένοι με την ΟΑ γνώριζαν ότι μια οιαδήποτε εταιρία στο κόσμο είχε το παρόν χάλι της ΟΑ αντικρίζοντας / ακυρώσεις πτήσεων, καθυστερήσεις, ελάχιστα δικά της αεροσκάφη και αμφίβολης προέλευσης dry or wet lease , συνθήκες αθέμιτου ανταγωνισμού και κυρίως ασφάλειας πτήσεων κλπ, ΘΑ ΡΩΤΟΥΣΑΝ ΤΙ ΧΡΩΜΑ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΤΑ ΞΕΔΟΝΤΙΑΣΜΕΝΑ ΑΕΡΟΣΚΑΦΗ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ?? ΠΟΤΑΡΩΝΤΑΣ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ??
 
Συνοψίζοντας ατή τη στιγμή η ΟΑ έχει:
15 Boeing 737-400 (μαζί με το BKU)
2 Boeing 737-300 (Βασικά 3 με το JTV που κάνει τελευταία πτήσεις για την ΟΑ)
4 Airbus 340-300 (Τα οποία βασικά ανήκουν στο Υπ.Οικονομικών)
7 ATR72
6 ATR42
4 Dash-8 (Τα οποία από τι έχουμε διαβάσει στο φόρουμ θα αποχωρήσουν τον Οκτώμβριο του 2009)
 
Top