Olympic leased aircraft 2008

  • Thread starter Thread starter AOA
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

AOA

Business-Class-Member
Εγγραφή
14/06/2008
Μηνύματα
314
Likes
1
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
LUF
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Το αν είναι dry ή wet σε απασχολεί ??? Σιγά -σιγά μην ξαφνιασθείς μπορεί να δούμε και κανένα comet or DC6 με όσα συμβαίνουν στην ΟΑ , διότι η αξιοπιστία της μόνο στην Αφρική θα βρίσκει ανταπόκριση με τον Μέτοχο και τούς συνδικαλιστές που την διοικούν!!!!!!
 
Ηθελα να ξερα την σκεφτηκες πολυ την απαντηση αυτη? Δε σε τιμα καθολου παντως. Ισως οι ασχημες εξελιξεις στη χωρα μας να μην αφορουν τελικα την ΟΑ αλλα αλλη εταιρεια. Εχει ο καιρος γυρισματα...Εμαθες ποσα Airbus 320 ακυρωσε η Α3 απο την παραγγελια της? Αυτα σιγουρα δεν τα κανει αφισα, ουτε επισης τα σοβαρα προβληματα βιωσιμοτητας που αντιμετωπιζει. Αν εχεις κανα φιλο στα μαυροπουλια πες του να σε ενημερωσει. :great:
Επισης λιγο σεβασμο σε μια εταιρεια 51 ετων με τετοια ιστορια δε θα εβλαπτε.
 
Αγαπητέ chrispilot φαίνεται ότι σε πείραξαν πολύ αυτά που είπε ο ΑΟΑ. Εμένα αυτό που με πείραξε σε αυτά που είπες είνε το ύφος με το οποίο κατηγορείς την Αγαίου. Αν η Αγαίου με αυτές τις ζημίες που είχε το πρώτο τρίμηνο (όπως σχεδόν κάθε πρώτο τρίμηνο κάθε έτους) κινδύνευει η βιωσιμότητα της, τότε η ολυμπιακή θα έπερεπε να είχε κλείσει εδώ και μια δεκαετία (και λίγο βάζω). Όταν θα δεις την ολυμπιακή να πουλιέται μέχρι το τέλος του έτους, εκεί θα φανεί ποια εταιρεία αφορούν οι άσχημες εξελίξεις. Και κάτι άλλο. Πότε ακύρωσε η Αιγαίου παραγγελίες; Γιατί αν εννοείς την καθυστέρηση εκτέλεσης του επενδυτικού προγράμματος , ακύρωση παραγγελιών τότε είσαι πολύ λάθος. Αυτό που θέλει η εταιρεία είναι να κρατήσει την κερδοφορία της όσο και να την στοιχίσει αυτό, γιατί η μετοχή της θα πέσει ακόμη περισσότερο σε περίπτωση ανακοίνωσης αρνητικών αποτελεσμάτων. Την Αγαίου την ενδιαφέρει να μην μειωθεί η αξία της στην κεφαλαιαγορά.
 
chrispilot":2b5c9ojn said:
Επισης λιγο σεβασμο σε μια εταιρεια 51 ετων με τετοια ιστορια δε θα εβλαπτε.

Εδω δεν την σεβονται αυτοι στους οποιους δινει καθε μερα ψωμι να φανε... Διαβασε αυτο και θα καταλαβεις. Ο καιρος δεν ειναι καταλληλος για ρομαντισμους! Εχεις να παιξεις το χαρτι σου καντο, αν οχι πετα την τραπουλα και αφησε τον χωρο σε ικανοτερο παικτη! Ετσι ειναι η (σκληρη) πραγματικοτητα, οχι μονο στον χωρο της αεροποριας, σε παγκοσμιο επιπεδο!
 
chrispilot":31nbsgoj said:
Ηθελα να ξερα την σκεφτηκες πολυ την απαντηση αυτη? Δε σε τιμα καθολου παντως. Ισως οι ασχημες εξελιξεις στη χωρα μας να μην αφορουν τελικα την ΟΑ αλλα αλλη εταιρεια. Εχει ο καιρος γυρισματα...Εμαθες ποσα Airbus 320 ακυρωσε η Α3 απο την παραγγελια της? Αυτα σιγουρα δεν τα κανει αφισα, ουτε επισης τα σοβαρα προβληματα βιωσιμοτητας που αντιμετωπιζει. Αν εχεις κανα φιλο στα μαυροπουλια πες του να σε ενημερωσει. :great:
Επισης λιγο σεβασμο σε μια εταιρεια 51 ετων με τετοια ιστορια δε θα εβλαπτε.

Κρισπαϊλοτ, επιτελους φτυσε αυτην την καραμελιτσα, ξυπνα και μυρισε τον καφε. Οποτε βγει κανεις και πει τιποτε κακο (που παντα ισχυει βεβαια) για την εταιρειαρα σου, αρχιζες το κραξιμο για την Α3 με επιχειρηματα που εχεις ακουσει απο 50χρονους ΧΑΜ χωμενους στον ΟΑ με βυσμα και με μονη επαφη τους με την αεροπορια το οτι καποια στιγμη αφηνουν ενα καροτσι αποσκευες κοντα σε ενα αεροπλανο. Ξεκολλα τον εγκεφαλο σου, η αν δεν μπορεις να το κανεις, τοτε σταματα να γραφεις παπαριες στο φορουμ.
Ισχυει η οχι οτι το JTV (αεροπλανο ετοιμορροπο συμφωνα με χειριστες, μελη πληρωματος και μηχανικους, ολοι των ΟΑ) ξαναπεταει με την εταιρεια σου και παιρνει μαζι του εκατονταδες ανυποψιαστο κοσμο?
Ισχυει η οχι οτι τον τελευταιο μηνα επιβατες των ΟΑ εχουν ταξιδεψει με Μεσοποταμια Ερλαϊνς, Ερ Κομετ, Τζετραναιρ, Φουτουρα, και λοιπες αλλες ευυποληπτες εταιρειες?
Ισχυει η οχι οτι δρομολογια ακυρωνονται,συγχωνευονται,αλλαζουν χωρις καμια προειδοποιηση στον ανυποψιαστο επιβατη, με αποτελεσμα να ερχονται φιλοι μου και να ρωτανε "ρε συ να κλεισω με ΟΑ τον Αυγουστο να παω διακοπες, η μηπως δεν θα πεταξω?"
Για να μην αρχισω να αναφερω τα "ισχυει η οχι" που δεν εχουν να κανουν με το τοπικ αυτο, γιατι και θα ξημερωσουμε, και θα ειμαστε και εκτος θεματος.

Κοψε λοιπον τη γκρινια, κοιτα την εταιρεια σου που εχει μια σειρα κοκκινα φωτακια απ εξω, και ασε τους αλλους στην ησυχια τους. Οσο αφηνετε τα κοκκινα φωτακια απ εξω, τοσο τα μαυροπουλια θα σας κουτσουλανε απο το FL370.

Δεν χρειαζεται να απαντησεις, ξερω τι θα πεις, και θα περασεις το σταδιο του γελοιου στο οποιο βρισκεσαι τωρα.

Φιλικα. :great:

ΥΓ: Σιγα μην δειξουμε σεβασμο στην εταιρεια μονο και μονο επειδη ειναι 51 ετων. Σιγα το νουμερο στην τελικη. Τι να πει τοτε μια KL, μια QF κ.ο.κ...

ΥΓ2: Ναι, ειμαι εργαζομενος στα μαυροπουλια.

ΥΓ3: tarig_gr μην κανεις τον κοπο. Μονο γελιο θα προσφερεις κ εσυ σαν τον Κρισπαϊλοτ.
 
Hello!!Διαβάσατε τον τίτλο???
Αν δεν κάνω λάθος είναι αυτός:Olympic leased aircraft 2008
Πάλι ΟΑ vs A3 έγινε..
 
chrispilot":34rncwqn said:
Ηθελα να ξερα την σκεφτηκες πολυ την απαντηση αυτη? Δε σε τιμα καθολου παντως. Ισως οι ασχημες εξελιξεις στη χωρα μας να μην αφορουν τελικα την ΟΑ αλλα αλλη εταιρεια. Εχει ο καιρος γυρισματα...Εμαθες ποσα Airbus 320 ακυρωσε η Α3 απο την παραγγελια της? Αυτα σιγουρα δεν τα κανει αφισα, ουτε επισης τα σοβαρα προβληματα βιωσιμοτητας που αντιμετωπιζει. Αν εχεις κανα φιλο στα μαυροπουλια πες του να σε ενημερωσει. :great:
Επισης λιγο σεβασμο σε μια εταιρεια 51 ετων με τετοια ιστορια δε θα εβλαπτε.


ενδιαφέρον. Για ενημέρωσέ μας λοιπόν, τί έγινε με το στόλο της Α3 φέτος; γιατί προφανώς ξέρεις πολλά περισσότερα από εμάς. Με στοιχεία, ε. Γιατί 'ο ξάδελφός μου που το άκουσε από τον κουμπάρο του στο καφενείο' μπορεί να μας πεί το οτιδήποτε.

Και για τα 'σοβαρά προβλήματα βιοσιμότητας'. Ενδιαφέρον. Για να δούμε, μια απλή σύγκριση των ισολογισμών, εσόδων, και εξόδων μεταξύ των δύο εταιρειών τι θα μας δείξει.

Και τέλος, 'σεβασμό σε μια εταιρεία 51 ετών' θα περίμενα να δώ κάποιο σεβασμό πρώτα και κύρια από τους υπαλλήλους της. Τους μέν χειριστές των 717 να ζητάνε ολοένα και πιο πολλά για να κάθονται, τους δε υπαλλήλους στα desc να κλέβουν ολοένα και πιο πολλά από δήθεν υπεράριθμους και να τα τσεπώνουν...
 
Παρακαλούνται τα αγαπητά και αξιολάτρευτα μέλη, να επανέλθουν στο θέμα "Olympic leased aircraft 2008" γιατί είναι κρίμα να κλειδωθεί (και) το συγκεκριμένο θέμα. Ας μπορούμε από κάπου να μαθαίνουμε με ποιά αεροσκάφη πετάμε εκτάκτως(;).
 
Δεν είναι μόνο το συγκεκριμένο τοπικ που εκτρέπεται του αντικειμένου συζήτησης.
Εγώ θα παρακαλούσα τους Administrators του φόρουμ /λόγω προφανώς ανωριμότητας πολλών μελών και ιδιοτέλειας, μη αντικειμενικότητας και μεροληπτικού ενδιαφέροντος / να αυστηροποιήσουν και να εφαρμόζουν με ακρίβεια τους όρους του κανονισμού/διότι σε όλα τα τόπικς δυστυχώς εκτρέπονται οι συζητήσεις!!
1) ΟΠΟΙΟ ΜΕΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ "ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ" ΚΑΙ ΜΗ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΟ ΤΟΠΙΚ
2) ΝΑ ΜΗΝ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΙΔΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΤΙΤΛΟΥΣ
3) ΜΗ ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΑΛΛΩΝ ΜΕΛΩΝ/ΑΠΟΨΕΩΝ ΜΕ ΔΙΑΘΕΣΗ ΕΠΙΚΟΔΟΜΗΤΙΚΟΥ ΔΙΑΛΟΓΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ / ΔΙΑΚΟΠΕΣ + ΔΙΑΓΡΑΦΗ
4) ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΨΤΕ ΚΑΙ ΠΡΟΣΔΙΟΡΕΙΣΤΕ ΕΣΕΙΣ ΤΙΣ ΕΠΙ ΜΕΡΟΥΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ /ΘΕΜΑΤΑ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΟΛΟΤΗΤΑ

Βαρεθήκαμε τους εμπαθείς και ημιμαθείς συνομιλητές , για να υπάρχει αν μη τι άλλο κάποιος μέσος όρος αποδεκτού επιπέδου, διαφορερικά λυπάμαι το φόρουμ θα μετατραπεί σε " TV μεσημεριάτικο ξεκατίνιασμα "!!
 
Καλή η ιδέα σου ΑΟΑ, οπότε αρχίζω εδώ και τώρα να εφαρμόζω "σκληρά" τους Κανόνες του φόρου και αναφέρω παρακάτω τα μέλη που αποβάλλονται για τις επόμενες 30 μέρες:

» AOA
» chrispilot
 
Top