Olympic Shorts 330

  • Thread starter Anonymous
  • Ημερομηνία δημιουργίας
A

Anonymous

Guest
ta Shorts 330 petousan stin OA apo to 1980/82-1992/94 ama den kano lathos kai antikatastithikan me ATR-42. Gia ta dedomena tis Olympiakis diladi ena mikro hroniko diastima. Giati anikatastithikan "toso grygrora" ???

Einai alithia oti i OA elabe gia tin agora ton ATR oikonimiki boithia apo tin Europaiki Enosi ??

Ta Shorts ti eginan meta ? ola konserbokoutia kai antalaktika ??

Posted by Alex
 
Για τα δεδομενα της ΟΑ ειναι μικρο το διαστημα των 14 χρονων. Για τα φυσιολογικα δεδομενα ειναι η ηλικια αντικατάστασης. Αυτα ολα (πλην βεβαια του BGE που επεσε) αποσυρθηκαν στις 18/3/94 και τελικα τα διελυσαν το 1998. :(
Για τα ATR δεν ξερω κατι επ' αυτου αλλα αν οντως δοθηκε οικονομικη βοηθεια τοτε δικαιολογημενα η ΟΑ απεσυρε προωρα τα SH330.
 
GP707":3lk8c77t said:
Αυτα ολα (πλην βεβαια του BGE που επεσε) αποσυρθηκαν στις 18/3/94 και τελικα τα διελυσαν το 1998. :(

Κάποια από τα Shorts συνέχισαν να εκτελούν δρομολόγια τουλάχιστον ως το τέλος του καλοκαιριού του 1994 (Βρισκόμουν στη Σκιάθο εκείνο το καλοκαίρι και έβλεπα τα αεροσκάφη να έρχονται ως και 3-4 φορές τη μέρα).

Επιπλέον μετά την απόσυρση τους από τα δρομολόγια, γύρω στο 1995-96, το SX-BGF εκτελούσε δρομολόγια εκ μέρους της ACS Courier με τα χρώματα της ΟΑ και λογότυπο της ACS στο πλάι.
 
Να και μια φώτο:

album_pic.php
 
Για τα δεδομενα της ΟΑ ειναι μικρο το διαστημα των 14 χρονων. Για τα φυσιολογικα δεδομενα ειναι η ηλικια αντικατάστασης

ama thimitho to Britten-Norman Islander to opio blepo ta sabbatokyriaka stin Boreia Thalassa kai ama thimitho oti ta Doernier petousan 22 hronia tote me parakseuei afto pou egrapses GP 707. Ftiahtikan ta Shorts gia na petane mono 14 hronia ??? i ta "ga....... " stin OA pou den mporousan allo pia ??
 
SIGOYRA PHRE XRHMATA AN KAI KATA TH DIKH MPOY GNOMH TA AGORASE GIA NA MEIOSEI TO KOSTOS.
MEXRI TO 1990 PETOYSAN KAI TA SHORTS ETSI TOYLAXISTON THYMAMAI
OTAN EMENA KONTA STO JKH.
EIDIKA TO KALOKAIRI H OA EKANE TELEIOS ALOPROSALLA DROMOLOGIA.
MAZI ME 2-3 PTHSEIS TON FOVERON B732 EKANE KAI KAI 2-3 ME SHORTS KAI AT4.
ARGOTERA STADIAKA PETOYSE ENALLAKS ATR KAI B732 KAI TELIKA THN ANOIKSI TOY 1992 H 93 DROMOLOGHSE 100% TA ATR.
STHN ARXH STENOXORETHIKA POY EXASE H JKH TA BOEING KAI KYRIOS
LYSMONHSA TO THORYBO TOYS ALLA META SINYTHISA KAI APODEIXTHIKE OTI TA ATR HTAN POLY PIO KATALLHLA.
 
Η αληθεια ειναι οτι πολλοι τυποι πετανε ακομα μετα απο 30-40 χρονια (DC-3, DC-6 ή ακομα και τα skyvan της ΟΑ) αλλα το θεμα ειναι ΠΟΥ πετανε? Οχι σε εθνικες ή μεγαλες αεροπορικες εταιρειες αλλα σε μικρες, charter κλπ. Η περιοδος αντικαταστασης που ειπα αφορα τις μεγαλες εταιρειες. Βεβαια την ΟΑ δεν την συγκινουν κατι τετοια και αμα θελει το κραταει το αεροπλανακι μεχρι να σαπισει, αλλα λεμε τωρα :D
Αν λοιπον οντως υπηρξε χρηματοδοτηση, αλλο που δεν ηθελε η ΟΑ να τα σουταρει και να παρει ολοκαινουρια ;)
 
Pws kai dev ta edwse stnv PA? Ta YS-11A kai ta DC-3 ta edwse.... :D
 
Θυμάμαι το καλοκαίρι του 89.... και το ατύχημα αυτο... πολλοί ειχαν πει για τον πιλότο ότι ειχε προβλήματα κλπ.... τότε δεν τα πολυ αναλυάνε τα πράγματα, ούτε υπήρχαν ολοι αυτοί οι "ειδικοί" που βλέπουμε σήμερα κατασκηνωμένουσ στα ΜΜΕ.
Αλλα διαβάζοντας στο Aviation Safety - Net, οτι ειταν 4 μιλια εκτός πορείας και πετουσε VFR se IFR conditions.... πολλά ερωτηματικά...

Πάντως αν θέλετε το unofficial porisma...

http://www.vembos.gr/coincidences.htm
 
Top