Orange2fly

  • Thread starter Thread starter astronautofemotion
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Δεν δημιουργούν το ίδιο πράγμα και αυτό διότι προς το παρόν δεν έχουμε ενδείξεις περί transatlantic. Οπότε υπάρχει μια διαφορά.
 
Φίλε mspm, με αφορμή τα ερωτήματα που έθεσες και χωρίς να απευθύνομαι σε σένα προσωπικά, θα προσπαθήσω να δώσω τις δικές μου απαντήσεις, τις οποίες άλλωστε έχω εκφράσει και άλλες φορές. 1. Οι εκάστοτε επενδυτές καλά κάνουν και βάζουν τα χρήματά τους στον Αεροπορικό χώρο και ιδιαίτερα στην χώρα μας. Το βασικό λάθος τους όμως είναι ότι δεν κάνουν σωστή Οικονομοτεχνική Μελέτη και καταφεύγουν σε υποτιθέμενους ??? γνώστες της αγοράς, οι οποίοι μαθαίνουν στου «κασίδη το κεφάλι».
2. Η κάθε προσπάθεια είναι διαφορετική και βασίζεται στην εκάστοτε Οικονομοτεχνική Μελέτη, στο σκοπό της εταιρείας, στο μέγεθός της καθώς και στο κεφάλαιο επένδυσης.
3. Για τα στελέχη στα οποία αναφέρεσαι είναι οι ίδιοι τσαρλατάνοι που έκλεισαν την Hellenic Imperial, την Skygreece και κάποιες ακόμη προσπάθειες που δεν ευδοκίμησαν. Αυτοί καλά να πάθουν, αφού έχουν φαγούρα, οι επενδυτές όμως γιατί βασίζονται σε αυτούς τους απατεώνες και δεν ακούνε τις φωνές της αγοράς? Κύριοι, Πως θέλετε να λέγεστε Διευθυντές όταν δεν μπορείτε να πείσετε τον επενδυτή ότι αυτό που θέλει να κάνει είναι λάθος? Θέλετε όμως τον τίτλο και τον απλήρωτο μισθό. Στα βιογραφικά τους δεν γράφουν τις αποτυχίες οι οποίες τους βαρύνουν καθ’ ολοκληρίαν αλλά μόνο ότι εργάστηκαν εκεί.
4. Οι απλοί εργαζόμενοι τι άλλο μπορούν να κάνουν με την ανεργία που μας δέρνει. Ψάχνουν για δουλειά. Θα συνιστούσα μόνο ένα μήνα απλήρωτοι και μετά παραίτηση. Καλύτερα να χάσετε ένα μηνιάτικο παρά 5-10. Ο καλός εργοδότης δεν αφήνει το προσωπικό του απλήρωτο. Αν αντιληφθείτε κάτι τέτοιο κάντε την από την αρχή.
Και κάτι τελευταίο.»Δεν είναι εύκολο να κάνεις το πορτοκάλι να πετάξει !!!!!!!!!».
 
Έχουμε και λέμε ,ξυπνάς ένα πρωί λες δεν ανοιγω μία εταιρεια;Την ανοιγεις ,της δίνεις και ένα όνομα "πορτοκάλι" δίνεις υποσχέσεις από εδώ και από εκεί για επιτυχία ,καλείς ένα σωρό άτομα για την συνέντευξη κάνεις γενικά σαματά θόρυβο αλλά να ξέρετε τα άδεια βαρέλια κάνουν και τον μεγαλύτερο θόρυβο.
Πέρα από την πλάκα είναι απαράδεχτο για μένα να δώσει άδεια η ΥΠΑ σε ανθρώπους της skygreece η σε άλλους δήθεν σοβαρούς επενδυτές που έχουν ξανααποτύχει γιατί όταν αυτα τα μπουρδέλα εταιρείες κλείνουν την πληρώνουν οι εργαζόμενοι.
Πείτε όμως ότι ανοίγει πότε θα πετάξει; Τι συμβόλαια θα κλείσει όταν αυτά τα κλείνεις την προηγούμενη χρονιά;( Θεέ μου γράφω πάλι τα ίδια γράφω για 5η φορά ζω ένα ντε ζα βου !!!!)
Με λίγα λόγια όσοι πάνε και μείνουν απλήρωτοι είναι καθαρά δικιά τους ευθύνη δηλαδή τα ήθελε ο κ@λος τους.
 
Καλού κακού πηγαίντε κατοχυρώστε το Orange2notfly.com για να έχετε εναλλακτικές σε περίπτωση που δεν υπάρξει πτητικό έργο.
 
Στην σελίδα τους και συγκεκριμένα στην κατηγορία Our Fleet αναφέρουν το A320 με msn 1407 σαν αεροσκάφος τους. Πρόκειται για το νυν XY-AGS που πετάει για την Golden Myanmar Airlines. Μάλιστα είναι το μοναδικό jet της εταιρίας. Από που κι ως που τώρα το αεροσκάφος είναι της orange2fly ... δεν μπορώ να καταλάβω! :roll:
 
Εν το μεταξύ το εν λόγο αεροσκάφος φοράει τους κινητήρες IAE, ενώ το ιπτάμενο πορτοκάλι έχει στην απεικόνιση του CFM, πρόχειρη δουλειά μου μυρίζει . . .
 
Με φωτογραφιες απο το shutterstock και watermarked, λες να ειναι κατι σοβαρο;

180 θεσεις.. Οπως λεμε "σαρδελες κονσερβα" ενα πραγμα; Αυτο.

Και ειχε και incident...
 
astronautofemotion":1ym5qqpc said:
Εν το μεταξύ το εν λόγο αεροσκάφος φοράει τους κινητήρες IAE, ενώ το ιπτάμενο πορτοκάλι έχει στην απεικόνιση του CFM, πρόχειρη δουλειά μου μυρίζει . . .

Το διόρθωσαν πρόσφατα.

Μήπως παρακολουθούν το φόρουμ; Λέμε τώρα...
 
Τους το ρωτησα στο Φατσοβιβλιο για τον κινητήρα Όπως και για το τωρινό ιδιοκτησιακό καθεστώς.. Μήνυμα διεγράφη [edit: διορθωνω, δεν το διαγραψανε, απλα ημουν απο το κινητο και δεν φαινοτανε το μηνυμα. Οποτε.. Sorry!] (old habits never get lost) αλλά τουλάχιστον αλλάξαν τον κινητήρα..
 
Άρα τα διαβάζουν όλα και όλοι εδώ μέσα, μια ακόμα απόδειξη. Μπράβο τους που το διόρθωσαν, δεν είναι κακό να κάνουμε ένα λάθος, το κακό είναι να επιμένουμε σε αυτό.
 
Top