Φίλε mspm, με αφορμή τα ερωτήματα που έθεσες και χωρίς να απευθύνομαι σε σένα προσωπικά, θα προσπαθήσω να δώσω τις δικές μου απαντήσεις, τις οποίες άλλωστε έχω εκφράσει και άλλες φορές. 1. Οι εκάστοτε επενδυτές καλά κάνουν και βάζουν τα χρήματά τους στον Αεροπορικό χώρο και ιδιαίτερα στην χώρα μας. Το βασικό λάθος τους όμως είναι ότι δεν κάνουν σωστή Οικονομοτεχνική Μελέτη και καταφεύγουν σε υποτιθέμενους ??? γνώστες της αγοράς, οι οποίοι μαθαίνουν στου «κασίδη το κεφάλι».
2. Η κάθε προσπάθεια είναι διαφορετική και βασίζεται στην εκάστοτε Οικονομοτεχνική Μελέτη, στο σκοπό της εταιρείας, στο μέγεθός της καθώς και στο κεφάλαιο επένδυσης.
3. Για τα στελέχη στα οποία αναφέρεσαι είναι οι ίδιοι τσαρλατάνοι που έκλεισαν την Hellenic Imperial, την Skygreece και κάποιες ακόμη προσπάθειες που δεν ευδοκίμησαν. Αυτοί καλά να πάθουν, αφού έχουν φαγούρα, οι επενδυτές όμως γιατί βασίζονται σε αυτούς τους απατεώνες και δεν ακούνε τις φωνές της αγοράς? Κύριοι, Πως θέλετε να λέγεστε Διευθυντές όταν δεν μπορείτε να πείσετε τον επενδυτή ότι αυτό που θέλει να κάνει είναι λάθος? Θέλετε όμως τον τίτλο και τον απλήρωτο μισθό. Στα βιογραφικά τους δεν γράφουν τις αποτυχίες οι οποίες τους βαρύνουν καθ’ ολοκληρίαν αλλά μόνο ότι εργάστηκαν εκεί.
4. Οι απλοί εργαζόμενοι τι άλλο μπορούν να κάνουν με την ανεργία που μας δέρνει. Ψάχνουν για δουλειά. Θα συνιστούσα μόνο ένα μήνα απλήρωτοι και μετά παραίτηση. Καλύτερα να χάσετε ένα μηνιάτικο παρά 5-10. Ο καλός εργοδότης δεν αφήνει το προσωπικό του απλήρωτο. Αν αντιληφθείτε κάτι τέτοιο κάντε την από την αρχή.
Και κάτι τελευταίο.»Δεν είναι εύκολο να κάνεις το πορτοκάλι να πετάξει !!!!!!!!!».