Χαιρετώ το Forum,
Αυτό είναι το πρώτο μήνυμα μου μετά από αρκετό καιρό απουσίας από το Forum (και όχι μόνο) αφότου άλλαξε το URL και η εμφάνιση! Μπράβο Ακή! Θα προσπαθήσω να βοηθήσω όσο πιο τακτικά μπορώ αν και πολλές φορές μου είναι αρκετά δύσκολο. Έχω διαβάσει ορισμένα μηνύματα με ερωτήσεις αλλά προς το παρόν ξεκινάω με αυτή.
Λοιπόν τα Piaggio P.180 Avanti ήταν πράγματι δύο (2) και ήρθαν στην Ελλάδα (πιθανότατα) στις αρχές του 2002 (01 ή 02). Το σίγουρο είναι πως έμειναν αποθηκευμένα

για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα στο Βορειοανατολικό υπόστεγο του LGAT(APRON B) για τα προβλήματα που αναφέρθηκαν στο προηγούμενο μήνυμα (ακατάλληλη θύρα φόρτωσης φορείου).
1) SX-BNC Piaggio P.180 Avanti (c/n.1036)
πωλήθηκε στην Piaggio America Inc., Greenville, SC, ως N126PA
και μετά στην Promotional Researchers Inc., Charlottesville, VA, ως N785JH
2) SX-BND Piaggio P.180 Avanti (c/n.103

πωλήθηκε στην Piaggio America Inc. Greenville, SC, ως N122PA
Photos για το SX-BNC : ΝΕΑ της IPMS 12/00(25), Cockpit 77(15)
Photos για το SX-BND : ΠΤΗΣΗ 191(69)
Και τα δύο αεροσκάφη ήταν εφοδιασμένα με δύο κινητήρες Pratt & Whitney PT6A-45 το καθένα.
Ελπίζω να βοήθησα!
Panos