παραλίγο τραγωδία με Α320 της ΑΙR FRANCE

  • Thread starter Thread starter nikolas
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Μα ειστε σοβαροι? Εμπιστευεστε ΑΓΓΛΙΚΕΣ εφημεριδες για κατι που εγινε σε ΓΑΛΛΙΚΗ εταιρεια??? Βουτυρο κ μαρμελαδα στο ψωμι τους οτιδηποτε συμβαινει στραβο στους Γαλλους.... κ το αντιστροφο ασφαλως...

Τωρα ενταξει, αξιοπιστη η Times, αλλα δεν παυει να θελει κ αυτη να κανει νουμερα οπως ολες οι εφημεριδες... :D Κ καμια φορα το παρακανει κιολας στα λεγομενα της (απ οσο θυμαμαι κ περισυ που διαβαζα τακτικα ως κατοικος UK).
 
Πιο που ειναι στην παραγωγη τωρα δεν το εχει? Πες μου να μαθω.
 
Προφανώς πρόκειται για σεναριογραφικό οίστρο του επιβάτη!
Διότι δεν γίνεται να μην παρακολουθούν δύο χειριστές την πτήση και αν όντως ήταν σε πορεία σύγκρουσης να μην άκουσαν τις "φωνές" του TCAS!
Τέλος μου φαίνεται πολύ παράξενο τόσο μεγάλη εταιρία να έχει ανοιχτά cockpits εν ώρα πτήσεως…
 
SkyHawk":2uh4e8uv said:
Πιο που ειναι στην παραγωγη τωρα δεν το εχει? Πες μου να μαθω.

Φίλοι που πετάνε το A-320 είπαν ότι όντως αν περάσουνε το μεταβατικό ύψος και δε βάλλουνε τη σταθερή βαρομετρική, το ND αρχίζει και αναβοσβήνει.

Δε με εκπλήσει που η Airbus έχει βάλλει κάποιο warning μιας και η Ευρώπη πετάει με RVSM πολύ πιο πριν από την Αμερική. Υποθέτω ότι και η Boeing θα ακολουθήσει σύντομα (τουλάχιστον σαν option του database) αν δεν το έχει κάνει ίδη στα 777 και στα 737-800.

Το πρώτο αεροπλάνο από ότι ξέρω που πρωτοέβαλλαν κάποιο παρώμοιο "καμπανάκι" ήταν το 747.
Στα υπόλοιπα όμως, Β-734 , Β-757, Β-767, Β-717 και MD-80 δεν το έχουν ακούσει καν.
 
Το RVSM εγινε για τα NATs. Νομιζω υπαρχει και στα PACOTs πλεον.
 
και καλά κάνουν!! :)
 
Top