"Παρολίγον σύγκρουση" 2 ATR πάνω από την ΚΕΑ

  • Thread starter Thread starter al3xis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

al3xis

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
30/11/2016
Μηνύματα
11
Likes
3
Δεν θα γράψω για τα τραγικά των εφημερίδων κτλ κτλ..

Για να δείτε τι έγινε, πηγαίνετε στο fr24, στο playback και ημερομηνία 07/08 και ώρα 17:14 UTC +3 . Πάνω από την Τζια έγινε το συμβάν με 2 ATR - ένα ερχόμενο από Μήλο προς ATH και ένα από ATH προς Νάξο. Και τα 2 ήταν στα 9125 ft και σε "ενδεχόμενη" πορεία σύγκρουσης. Αυτό από Μήλο ανέβηκε περίπου 400ft και της Αθήνας έπεσε αντίστοιχα 400ft. That's all.

Τι έγινε όμως και ήταν σε πορεία σύγκρουσης και τα προηγούμενα 2-3 στάδια ασφαλείας παρακάμφθηκαν, για να φτάσουμε στο τελευταίο που είναι το TCAS; Αμέλεια των ελεγκτών βάρδιας ή των σχεδίων πτήσης;
 
Το άρθρο για reference είναι αυτό: Παραλίγο τραγωδία στον αέρα - Documento

Με δεδομένο ότι δεν υπήρξε διάψευση, μάλλον όντως "χτύπησε" το TCAS.

Επίσης αλήθεια είναι ότι οι ελεγκτές έχουν κάνει αναφορές και για προσωπικό αλλά και για τον εξοπλισμό που είναι παλιός.
 
H AEGEAN έβγαλε σχετικό δελτίο τύπου, αλλά μάλλον ξέχασε να το ανεβάσει στην ιστοσελίδα της (μάλλον επειδή ήταν πιο σημαντικό το δελτίο τύπου για το Lounge της Star Alliance στο LAX). Σε αυτό το δελτίο τύπου πρωτίστως ασκεί κριτική στη δραματοποιημένη παρουσίαση του συμβάντος (δηλ. στις μαλ...ες του Documento) και δευτερευόντως λέει ότι έγιναν όλες οι διαδικασίες αναφοράς του περιστατικού στην ΑΠΑ. Το δημοσίευμα κλείνει με τη διαβεβαίωση, ότι τα πληρώματα είναι άρτια εκπαιδευμένα και σε συνδυασμό με το TCAS απέτρεψαν τα χειρότερα.
 
Το άρθρο για reference είναι αυτό: Παραλίγο τραγωδία στον αέρα - Documento

Με δεδομένο ότι δεν υπήρξε διάψευση, μάλλον όντως "χτύπησε" το TCAS.

Επίσης αλήθεια είναι ότι οι ελεγκτές έχουν κάνει αναφορές και για προσωπικό αλλά και για τον εξοπλισμό που είναι παλιός.
Βρέ, θα καείς με τα αυτα τα documenta
 
Γιατί μας ενοχλεί το ποιά εφημερίδα το έγραψε και δεν μας ενοχλεί η πραγματικότητα !!!. Υπήρξε το συμβάν ναι ή όχι? ΝΑΙ, ενεργοποιήθηκαν τα TCAS ναι ή όχι? ΝΑΙ. Φυσικά και είναι εκπαιδευμένα τα πληρώματα και γι αυτό αποφεύχθηκε και το ατύχημα. Ποιός όμως έκανε το λάθος? ο ΕΕΚ ή φταίνε το μηχανήματα? Τα επισκευάσανε, τα αντικαταστήσανε ή θα συμβεί ξανά το ίδιο θέμα? Γιατί αποκρύφτηκε για τόσες μέρες το γεγονός? Φυσικό είναι ότι ο καθένας από την πλευρά του να προσπαθεί να υποβαθμίσει ή να αποκρύψει το συμβάν. Εδώ έχουμε ΥΠΑ Κυβερνητικά ελεγχόμενη και Εταιρεία φιλικά προσκείμενη. Η ΕΔΑΑΠ άραγε ενημερώθηκε? ενεργοποιήθηκε? Πήρε καταθέσεις από τους εμπλεκόμενους? Υπάρχει άραγε? Λειτουργεί? Ενεργοποιήθηκε και επανδρώθηκε σύμφωνα με τον πρόσφατα ψηφισθέντα Νόμο από τον Ιανουάριο του 2023? Απολαμβάνουν ακόμη τα μισθολογικά προνόμια τα προηγούμενα μέλη της Επιτροπής με έναν εξ αυτών διαπλεκόμενο? Είναι Νόμιμη η Επιτροπή έχοντας εμπλεκόμενο άτομο στην σύνθεσή της?
 
Γιατί μας ενοχλεί το ποιά εφημερίδα το έγραψε
Γιατί αυτή η εφημερίδα κατά καιρούς έχει γράψει αναλήθειες - ενίοτε διανθησμένες και με θεωρίες συνωμοσίας. Άρα το να υπάρχει μια δυσπιστία είναι αναμενόμενο.
 
Αγαπητέ mrk με όλο τον σεβασμό, το γεγονός δεν αμφισβητήθηκε από καμία πλευρά, άραγε είναι αληθές!!. Η περιγραφή όμως από άτομο σε άτομο ποικίλει και μερικές φορές μπαίνει και το θέμα του ανταγωνισμού στην μέση. Για τον αεροπορικό κόσμο όμως καθώς και για τους επιβάτες, τίθενται άλλα ερωτήματα. Αν κάποιος εκ των επιβαινόντων προσφύγει στην Δικαιοσύνη νομίζεις ότι δεν θα δικαιωθεί? Εδώ υπάρχουν πολλοί εμπλεκόμενοι όπως και στα τραίνα!!!!. Κάποιος μάλιστα γνωρίζει τις διαδικασίες των τραίνων!!! Προσόντα, εκπαίδευση, εξοπλισμός, συστήματα ασφαλείας, τήρηση διαδικασιών και τελικά ποιός θα διερευνήσει το συμβάν? Η παράνομη-ανύπαρκτη Επιτροπή? Προσωπικά δεν νιώθω ασφαλής όταν βλέπω να συμβαίνουν αυτά, είτε είμαι χειριστής, επιβάτης ή ακόμη και πεζός ή παραθεριστής!!
 
Συμφωνώ με την άποψη του CHRISTOS55, γεγονός πάντως είναι ότι πέραν των εικονικών κατ’ ουσία εντυπώσεων σχετικά με την είδηση της εν λόγω εφημερίδας, λόγω των μεροληπτικών πολιτικών αντιπαραθέσεων/ σκοπιμοτήτων, μεταξύ συμπολιτευόμενης και αντιπολιτευόμενης τηλεοπτικής και/ή έντυπης ενημέρωσης , για δήθεν αξιόπιστη και αντικειμενική πληροφόρηση, τις περισσότερες φορές συνυπάρχει το παραποιημένο και ψευδές γεγονός, προς ίδιον επί πλέον οικονομικό όφελος , με την αύξηση του εμπορικού διαφημιστικού τηλεοπτικού χρόνου AGB και/ή της κυκλοφορίας της εφημερίδας κλπ!!!!!
 
να δούμε λίγο το θέμα από την μεριά της αεροπορίας; Δηλαδή για ποιο λόγο συνέβη αυτό; Δεν νομίζω οτι ευθύνη έχει η εταιρεία, καθώς θα μπορούσε να είναι οποιοδήποτε αεροσκάφος εκεί(αν υπήρχε η ίδια αμέλεια όπως εδώ) . Όσοι γνωρίζουν περισσότερα, ευθύνη των ελεγκτών δεν είναι το συγκεκριμένο; Κι αν ναι, φταίνε τα μηχανήματα που μπορεί να «κολλήσανε» και να μην είδανε τα σχέδια πτήσης νωρίτερα ή λόγω μειωμένου προσωπικού δεν μπορέσανε να το αντιληφθούν λόγω μεγάλου φόρτου;
 
Αν δεν βγει κάτι τύπου "επίσημη αναφορά συμβάντος" δεν νομίζω ότι μπορούν να εξαχθούν συμπεράσματα.
 
Top