B737Mech
Economy-Class-Member
- Εγγραφή
- 21/04/2005
- Μηνύματα
- 243
- Likes
- 38
Παίδες το έχουμε κουράσει το θέμα με τις σχολές και τα πτυχία μηχανικών αεροσκαφών.
'Εχουμε παραθέσει αποσπάσματα κανονισμών, έχουμε εξηγήσει τι χρειάζεται για να πάρει κάποιος το Part-66B1/Β2 κτλ κτλ.
Το θέμα έχει καλυφθεί μέσα στο φόρουμ, αλλά μάλλον κάποιοι βαριούνται να ψάξουν και έτσι μπερδεύουν για πολλοστή φορά τη βούρτσα με την άλλη ούτσα.
Part-147 basic training course είναι ο "γρηγορότερος" τρόπος να πάρει κάποιος πτυχίο μηχανικού αεροσκαφών.
Γρηγορότερος γιατί χρειάζεται μόνο 2 χρόνια προϋπηρεσίας/εμπειρίας ΜΕΤΑ την περάτωση των σπουδών του.
Practical training εννοούν προφανώς την πρακτική εξάσκηση που χρειάζονται κάποια modules, όπως το 7, το 11, το 2 και ίσως - αναλόγως το approval του οργανισμού - την 3μηνη πρακτική πάνω σε αεροσκάφος άνω των 5700kg MTOW.
Όλα αυτά μαζί με τα modules σου δίνουν το Part-147 basic training certificate.
Συνήθως ακολουθείται ή Β1.1 ή Β2, όποτε και ο αριθμός των modules μειώνεται σε 14 πχ για το Β1.1 (Modules 1-11, 15, 17).
Στην ΥΠΑ δεν πρέπει να πέρασες βασική εκπαίδευση 147, αλλά να έδινες τις εξετάσεις μεμονωμένα, σωστά;
Το οτι πέρασες τα πάντα μέσα σε 9 μήνες είναι άξιο συγχαρητηρίων!
Για να μην παρεξηγήσει κανείς, το λέω χωρίς καμία δόση ειρωνείας
Επίσης μπορείς να δίνεις εξετάσεις μεμονωμένα σε οποιοδήποτε οργανισμό 147, ακόμα και να ζητήσεις εκπαίδευση σε κάποιο module.
Αυτό όμως και πάλι σε ρίχνει στην κατηγορία των 5 ετών.
Επειδή όμως η ΟΑ απευθύνετε σε κόσμο που ίσως δεν έχει ψάξει πολύ και δεν έχει κατανοήσει πλήρως τους όρους, καλό θα ήταν να ξεκαθαρίσουν πως με τον όρο practical training εννοούν την ολιγόμηνη πρακτική χάριν του πιστοποιητικού και όχι την 2ετή προϋπηρεσία που χρειάζεται μετά.
Αυτό γιατί είναι πολλοί που πιστεύουν πως το χαρτί που θα πάρουν είναι το Part-66B1 ή Β2.
Δεν γνωρίζω πόσο πάει στην ΕΑΒ, ένα όμως είναι σίγουρο. Στην ΟΑ θα κάνεις πρακτική σε πραγματικό οργανισμό 145 και σε σύγχρονο αεροσκάφος πολιτικού νηολογίου. Η ΕΑΒ δε με πείθει προσωπικά για το που και σε τι αεροσκάφος κάνει την εκπαίδευση.
Ακόμα και στα Embraer της ΠΑ να την κάνει, είναι άκυρη μιας που τα α/φη έχουν στρατιωτικό νηολόγιο.
Αν κάποιος ξέρει κάτι ας μας το πει με στοιχεία. όπως εταιρία και αεροσκάφος.
Αν η ΗΑΤΑ προσφέρει και αυτή βασική, θα πρέπει και αυτή να τεκμηριώσει που γίνεται η πρακτική.
Από τιμές εξωτερικού έχω βρει με 8000 βρετανικές λίρες => 10000 ευρώ, συμπεριλαμβανομένου και type rating σε narrow body....
Η δική μου απάντηση για τα 15 χιλιάρικα... Που και πώς θα τα αποσβέσεις

'Εχουμε παραθέσει αποσπάσματα κανονισμών, έχουμε εξηγήσει τι χρειάζεται για να πάρει κάποιος το Part-66B1/Β2 κτλ κτλ.
Το θέμα έχει καλυφθεί μέσα στο φόρουμ, αλλά μάλλον κάποιοι βαριούνται να ψάξουν και έτσι μπερδεύουν για πολλοστή φορά τη βούρτσα με την άλλη ούτσα.
Part-147 basic training course είναι ο "γρηγορότερος" τρόπος να πάρει κάποιος πτυχίο μηχανικού αεροσκαφών.
Γρηγορότερος γιατί χρειάζεται μόνο 2 χρόνια προϋπηρεσίας/εμπειρίας ΜΕΤΑ την περάτωση των σπουδών του.
Practical training εννοούν προφανώς την πρακτική εξάσκηση που χρειάζονται κάποια modules, όπως το 7, το 11, το 2 και ίσως - αναλόγως το approval του οργανισμού - την 3μηνη πρακτική πάνω σε αεροσκάφος άνω των 5700kg MTOW.
Όλα αυτά μαζί με τα modules σου δίνουν το Part-147 basic training certificate.
17 είναι όλα τα modules όταν κάποιος θέλει να κάνει και Β1 και Β2.koulis":3g81eqio said:Τα πραγματα τα ξερω αριστα.. Οτι ειπα για Part 145 και 147 τα ειπα χαριν συντομιας. Οταν μιλαμε για Part 147 εννουμε τον οργανισμο εκπαιδευσης που διοργανωνει τα μαθηματα και τις εξετασεις ωστε στο τελος να παρεις τη βεβαιωση οτι εχεις επιτυχει στις θεωρητικες εξετασεις των 17 modules. Για παραδειγμα εγω περασα ολα τα Mods στην ΥΠΑ σε 9 μηνες με κοστος λιγοτερο απο 100 ευρω. Συνεπως τα 15000 μου φαινονται εξωγηινα. Καποιος αλλος μπορει να εχει διαφορετικη γνωμη.. Γι αυτο και μιλησα σε πρωτο ενικο και ειπα <<τα ΒΡΙΣΚΩ σχετικα πολλα>>.
-
Συνήθως ακολουθείται ή Β1.1 ή Β2, όποτε και ο αριθμός των modules μειώνεται σε 14 πχ για το Β1.1 (Modules 1-11, 15, 17).
Στην ΥΠΑ δεν πρέπει να πέρασες βασική εκπαίδευση 147, αλλά να έδινες τις εξετάσεις μεμονωμένα, σωστά;
Το οτι πέρασες τα πάντα μέσα σε 9 μήνες είναι άξιο συγχαρητηρίων!

Για να μην παρεξηγήσει κανείς, το λέω χωρίς καμία δόση ειρωνείας
Επίσης μπορείς να δίνεις εξετάσεις μεμονωμένα σε οποιοδήποτε οργανισμό 147, ακόμα και να ζητήσεις εκπαίδευση σε κάποιο module.
Αυτό όμως και πάλι σε ρίχνει στην κατηγορία των 5 ετών.
Επειδή όμως η ΟΑ απευθύνετε σε κόσμο που ίσως δεν έχει ψάξει πολύ και δεν έχει κατανοήσει πλήρως τους όρους, καλό θα ήταν να ξεκαθαρίσουν πως με τον όρο practical training εννοούν την ολιγόμηνη πρακτική χάριν του πιστοποιητικού και όχι την 2ετή προϋπηρεσία που χρειάζεται μετά.
Αυτό γιατί είναι πολλοί που πιστεύουν πως το χαρτί που θα πάρουν είναι το Part-66B1 ή Β2.
Δεν γνωρίζω πόσο πάει στην ΕΑΒ, ένα όμως είναι σίγουρο. Στην ΟΑ θα κάνεις πρακτική σε πραγματικό οργανισμό 145 και σε σύγχρονο αεροσκάφος πολιτικού νηολογίου. Η ΕΑΒ δε με πείθει προσωπικά για το που και σε τι αεροσκάφος κάνει την εκπαίδευση.
Ακόμα και στα Embraer της ΠΑ να την κάνει, είναι άκυρη μιας που τα α/φη έχουν στρατιωτικό νηολόγιο.
Αν κάποιος ξέρει κάτι ας μας το πει με στοιχεία. όπως εταιρία και αεροσκάφος.
Αν η ΗΑΤΑ προσφέρει και αυτή βασική, θα πρέπει και αυτή να τεκμηριώσει που γίνεται η πρακτική.
Από τιμές εξωτερικού έχω βρει με 8000 βρετανικές λίρες => 10000 ευρώ, συμπεριλαμβανομένου και type rating σε narrow body....
Η δική μου απάντηση για τα 15 χιλιάρικα... Που και πώς θα τα αποσβέσεις


