AirNamibia
V.I.P.-Class-Member
- Εγγραφή
- 25/02/2016
- Μηνύματα
- 1.282
- Likes
- 240
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- HVN
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGTT
Η γη μας είναι πολύ ωραία για να θέλεις να πας στο ίδιο μέρος, δεύτερη φορά.
Επειδή ένας φίλος ήθελε να πάμε Μπουένος Άιρες και εγώ είχα πάει, έγινε η συμφωνία,
θα πάμε εάν πηγαίναμε και Παταγονία.
Η Παταγονία προσδιορίζεται ως γεωγραφική περιοχή που καταλαμβάνει το νοτιότερο τμήμα της Νότιας Αμερικής και βρίσκεται στις νότιες περιοχές της Αργεντινής και της Χιλής.
Η επαρχία της Αργεντινής, Σάντα Κρους περιλαμβάνει το Εθνικό Πάρκο των Παγετώνων, και η επαρχία Γη του Πυρός (που χωρίζεται από την Ήπειρο από τον πορθμό του Μαγγελάνου) με την νοτιότερη πόλη της Ουσουάια που είναι η πρωτεύουσα των Μαλβινών
(τα νησιά που οι Ευρωπαίοι ονομάζουν νησιά Φώκλαντ).
Νοτιότερα της Ουσουάια υπάρχουν νησιά που ανήκουν στην Χιλή αλλά δεν έχουν πόλη αλλά χωριά.
Οι σχέσεις Αργεντινής - Χιλής είναι όπως Ελλάς - Τουρκίας, από τον 19ο αιώνα μαλώνουν ποιος θα κατέχει την Παταγονία.
Το 1828 η Αργεντινή κατοίκησε τα νησιά Μαλβίνας (που τα κατάλαβαν οι Βρετανοί το 1833) και το 1843 η Χιλή ίδρυσε την πόλη Πούντα Αρένας, ενώ το 1884 ιδρύθηκε η πόλη της Ουσουάια από Βρετανούς κληρικούς.
Σύντομα η Αργεντινή έστειλε εποίκους (Κροατών, Σκοτσέζων, Βάσκων, Ιταλών και Γαλικίας).
Η καλύτερη τιμή εισιτηρίου για Μπουένος Άιρες, μας προέκυψε με την Lufthansa.
Η εταιρεία παρέχει δυνατότητα αναβάθμισης κατηγορίας θέσης με δημοπρασία. Θα πρέπει να είστε γενναιόδωροι για να κερδίσετε αναβάθμιση γιατί όποτε είχαμε στοιχηματίσει ποσόν στο όριο της διαδικασίας… δεν καταφέραμε να κερδίσουμε αναβάθμιση.
Καθώς η πτήση FRA-EZE θα ήταν 13 ώρες και 50 λεπτά, θεώρησα ότι θα ήταν καλή ιδέα να καταφέρω την αναβάθμιση.
24 ώρες πριν την πτήση έλαβα την αναβάθμιση της θέσης.
Είχα προετοιμασθεί για την διάταξη του Β747-8 και είχα επιλέξει στο πήγαινε να διάλεγα θέση στον επάνω όροφο και στην επιστροφή στον κάτω.
Ο λόγος ήταν ότι στον επάνω όροφο έχεις την αίσθηση ότι είσαι σε ιδιωτικό α/φ, καθώς υπάρχουν μόνον 32 θέσεις business σε διάταξη 2 x 2 και 2 τουαλέτες.
Εάν διαλέξεις παράθυρο θα πρέπει να περάσεις πάνω από τον διπλανό σου για να βγεις στον διάδρομο.
Στην επιστροφή θα διάλεγα τον κάτω όροφο και εσωτερικό διάδρομο γιατί έτσι θα ήμουν με ελεύθερη πρόσβαση στον διάδρομο.
Στον κάτω όροφο έχει 48 θέσεις σε διάταξη 2x2x2 και 2 τουαλέτες.
Μεγάλη Πέμπτη μετά την δουλειά, βουρ για αεροδρόμιο.
Ευκαιρία να επισκεφθούμε και το lounge της Lufthansa στην περιοχή εντός Schengen.
Με το που εισέρχεσαι στον χώρο καταλαβαίνεις πόσο μικρός είναι και αισθάνεσαι σαν να μπήκες σε καφετέρια …Σταμάτη.
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25420
Οι πολυθρόνες που υπάρχουν είναι τόσες λίγες που μόνο για εικαστική παρέμβαση μπορούν να δικαιολογηθούν.
Οι περισσότεροι στην μπάρα.
Καθόλου ωραία αίσθηση να βρίσκεσαι στον χώρο.
Το καλό είναι ότι υπάρχουν 3 επιλογές μαγειρευτού φαγητού.
(αυτά τα σάντουιτς του διπλανού lounge είναι απαράδεκτα)
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25422
Επίσης οι επιλογές για ποτά είναι αρκετές (υπάρχει και σαμπάνια).
Lounge χωρίς σαμπάνια …. Είναι καφετέρια.
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25421
Ακριβώς απέναντι από την είσοδο του lounge ήταν η πύλη επιβίβασης.
Η επιβίβαση ήταν στην ώρα της, από 2 υπαλλήλους επίγειας εξυπηρέτησης.
Οι θέσεις … χάλια…30 in. διάκενο, όπως της οικονομικής με ελεύθερη την μεσαία θέση.
Επιβιβαστήκαμε, καθίσαμε, έκλεισε η πόρτα αλλά το α/φ ακούνητο.
Είχαμε 35 λεπτά καθυστέρηση….λόγω καιρού στην FRA. ?.!.
Αυτό μας είπαν αυτό σας λέω.
Δεν τους πίστεψα, γιατί όταν φτάσαμε Φρανκφούρτη δεν είδαμε κακοκαιρία.
Μας έφεραν το ποτό καλωσορίσματος και περιμέναμε να ξεκολλήσουμε.
Το α/φ γεμάτο, ακόμη και στην business.
Παρά του ότι είχα αλλάξει θέση κατά την διάρκεια του e-check in, ελπίζοντας για ελεύθερη θέση στον διάδρομο, άλλαξα για 7F αλλά ήλθε και κάθισε κάποιος στην 7D. :shock:
Δεν υπήρχε ελεύθερη θέση στις 26 θέσεις της business.
Με το που απογειωθήκαμε, έγινε η παρουσίαση σωστικών και στο τέλος μαγνητοφωνημένη ανακοίνωση στα Ελληνικά.
Πριν την μία ώρα πτήσης, άρχισε να προσφέρουν το δείπνο.
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25423
Ο φροντιστής εξυπηρετικότατος, φιλικός και ομιλητικός, αλλά το φαγητό … κάτω τον προσδοκιών.
Μου είχατε υποδείξει να κάνω επιλογή γεύματος αλλά μάλλον δεν φάνηκε από την κάρτα της Α3 γιατί με ρώτησαν ότι οι επιλογές ήταν κρέας ή πάστα.
Διάλεξα κρέας και μου παρουσίασαν κρέας με ζυμαρικά σε πλαστικό δίσκο.
Μπορεί να σου στρώνουν πετσέτα, αλλά ύστερα σου κοπανάνε τον πλαστικό δίσκο.
Στην Α3 και στην ΒΑ, ευτυχώς μου είχαν στρώσει πετσέτα και τα πιάτα έρχονταν με την σειρά τους.
Δεν γνωρίζω αν η Α3 έχει αλλάξει αυτήν την εξυπηρέτηση.
Η επόμενη απογοήτευση ήταν η ποιότητα του κρέατος. Εγώ που καταβροχθίζω τα πάντα, με το ζόρι έτρωγα το κρέας καθώς είχε ξίγκια. :evil:
Τα ζυμαρικά ήταν άνοστα. Κρίμα. :evil:
Ας είναι καλά ο φροντιστής που μου έφερνε αφρώδη οίνο και με κρατούσε απασχολημένο.
Δεν υπάρχει κάτι να σε κρατήσει απασχολημένο κατά την διάρκεια της πτήσης. Βαριόμουνα να βγάλω το tablet, οπότε περίμενα στωικά πότε θα φτάσουμε.
Τα 35 λεπτά της καθυστέρησης δεν τα καλύψαμε και ο φροντιστής με ενημέρωσε ότι με το που θα φτάναμε θα έπρεπε να βιαστούμε γιατί μέχρι την ανταπόκρισή μας, είχαμε 30 λεπτά περπάτημα, έλεγχο διαβατηρίων, έλεγχο χειραποσκευών.
Ποτέ δεν μου άρεσε το αεροδρόμιο FRA, παλιό, χαοτικό και πάντα οι πτήσεις από/προς Ευρώπη από/επιβιβάζονται με λεωφορεία.
Έτσι και τώρα με το που κατεβήκαμε την σκάλα, διαχώριζαν τους επιβάτες που οι πτήσεις τους ήταν σε πολύ λίγο χρόνο και τους υπόλοιπους μας στοίβαξαν σε άλλο λεωφορείο αδιαφορώντας για τους επιβάτες business.
(δεν μπορώ να πω η Α3 έχει ξεχωριστό λεωφορείο για τους επιβάτες business – για να μην λέτε ότι την κατηγορώ)
Το λεωφορείο πηγαίνει..πηγαίνει και σε παρατάει στην περιοχή Α οπότε αρχίζεις το περπάτημα μέχρι την απέναντι πλευρά του αεροδρομίου στην πύλη C16.
Φτάσαμε στον έλεγχο διαβατηρίων από τους πρώτους, καθώς μέχρι να περάσουμε είχε δημιουργηθεί μεγάλη σειρά μετεπιβιβαζόμενων επιβατών.
Στις 21:55 έφευγε η LH510 για EZE από την C16
Στις 22:05 έφευγε η LH506 για GRU από την C15
Στις 22:15 έφευγε η LH500 για GIG από την C13
για BOG είχε φύγει το Α340 της LH542 στις 14:30 από την C14
3 Β747-8 στην σειρά.
Τρέχαμε στον διάδρομο, καθώς βλέπαμε το προσωπικό εδάφους να φεύγει από την πύλη και να φωνάζει να φτάσουμε για να κλείσουν τις πόρτες.
Επιβιβαστήκαμε στο α/φ από 2 γέφυρες, μία για First & Business και δεύτερη για Economy.
Η γέφυρα οικονομικής, επιβιβάζει κόσμο στην πόρτα που βρίσκετε η σκάλα για τον επάνω όροφο.
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25417
Ανεβαίνοντας την σκάλα, η αίσθηση που έχεις είναι πολύ ποιο ευχάριστη από την κυκλική σκάλα των Β747-200 της ΟΑ.
Κάθισα στην θέση μου αγκομαχώντας.
Ευτυχώς είχαμε προλάβει την πτήση.
Παρατήρησα ότι άλλοι 2 επιβάτες, έφτασαν μετά από εμάς.
Οι θέσεις Business είναι ευχάριστες αλλά αμέσως αντιλαμβάνεσαι ότι δεν υπάρχει καθόλου απομόνωση.
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25392
και ο πίσω από εσένα βλέπει, τι κάνεις
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25393
Η καμπίνα στον επάνω όροφο πάντως, είναι εκπληκτική.
Το α/φ ήταν άδειο, στον επάνω όροφο είμασταν 10 άτομα οπότε η αίσθηση ήταν φανταστική. Όντως σαν να πέταγες σε ιδιωτικό α/φ.
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25394
Με το που έφτασα στην θέση μου, έφτασε και ο φροντιστής και με ρώτησε εάν είμαι ο Κος Φούφουτος
και να του έδινα το πανωφόρι μου για να το κρεμάσει.
Στον επάνω όροφο υπήρχε ένας φροντιστής και δύο αεροσυνοδοί.
Γονάτιζαν για να σου απευθύνουν τον λόγο, ώστε τα πρόσωπά μας να είναι σε ευθεία.
Επειδή είχα αργήσει, με ρώτησε ο φροντιστής που θα με εξυπηρετούσε, εάν ήθελα ποτό καλωσορίσματος.
Φυσικά ρώτησα τι σαμπάνια είχαν; και μου έφερε τον κατάλογο για να διαλέξω τα κρασιά και να δω την σαμπάνια… είχαν Champagne de Castelnau, Brut Reserve.
Άλλαξα γνώμη, ήθελα κάτι ποιο δυνατό. Βότκα πορτοκάλι….
(ζήτησα βότκα με λεμόνι…αλλά δεν είχαν χυμό λεμονιού)
Ώσπου να μου φέρει το ποτό, είχα χρόνο να χαζέψω το περιεχόμενο του amenities kit, σπαρτιάτικο, δεν είχε επώνυμα προϊόντα ούτε κρέμα χεριών. :|
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25395
λίγο πριν την τροχοδρόμηση, έφτασε και το ποτό καλωσορίσματος μετά έσβησαν τα φώτα της καμπίνας
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25396
Κατά την διάρκεια της τροχοδρόμησης και της απογείωσης, στην καμπίνα υπήρχε απαλός φωτισμός σε ροζ απόχρωση αλλά περισσότερο επικρατούσε το σκοτάδι.
Σε λίγο … θα αρχίσει η εξυπηρέτηση … και η δεύτερη μακρύτερη πτήση μου….
πρώτη είναι η TPE-CDG…14 ώρες, τώρα 10 λεπτά γρηγορότεροι.
Επειδή ένας φίλος ήθελε να πάμε Μπουένος Άιρες και εγώ είχα πάει, έγινε η συμφωνία,

Η Παταγονία προσδιορίζεται ως γεωγραφική περιοχή που καταλαμβάνει το νοτιότερο τμήμα της Νότιας Αμερικής και βρίσκεται στις νότιες περιοχές της Αργεντινής και της Χιλής.
Η επαρχία της Αργεντινής, Σάντα Κρους περιλαμβάνει το Εθνικό Πάρκο των Παγετώνων, και η επαρχία Γη του Πυρός (που χωρίζεται από την Ήπειρο από τον πορθμό του Μαγγελάνου) με την νοτιότερη πόλη της Ουσουάια που είναι η πρωτεύουσα των Μαλβινών

Νοτιότερα της Ουσουάια υπάρχουν νησιά που ανήκουν στην Χιλή αλλά δεν έχουν πόλη αλλά χωριά.
Οι σχέσεις Αργεντινής - Χιλής είναι όπως Ελλάς - Τουρκίας, από τον 19ο αιώνα μαλώνουν ποιος θα κατέχει την Παταγονία.
Το 1828 η Αργεντινή κατοίκησε τα νησιά Μαλβίνας (που τα κατάλαβαν οι Βρετανοί το 1833) και το 1843 η Χιλή ίδρυσε την πόλη Πούντα Αρένας, ενώ το 1884 ιδρύθηκε η πόλη της Ουσουάια από Βρετανούς κληρικούς.
Σύντομα η Αργεντινή έστειλε εποίκους (Κροατών, Σκοτσέζων, Βάσκων, Ιταλών και Γαλικίας).
Η καλύτερη τιμή εισιτηρίου για Μπουένος Άιρες, μας προέκυψε με την Lufthansa.

Η εταιρεία παρέχει δυνατότητα αναβάθμισης κατηγορίας θέσης με δημοπρασία. Θα πρέπει να είστε γενναιόδωροι για να κερδίσετε αναβάθμιση γιατί όποτε είχαμε στοιχηματίσει ποσόν στο όριο της διαδικασίας… δεν καταφέραμε να κερδίσουμε αναβάθμιση.
Καθώς η πτήση FRA-EZE θα ήταν 13 ώρες και 50 λεπτά, θεώρησα ότι θα ήταν καλή ιδέα να καταφέρω την αναβάθμιση.
24 ώρες πριν την πτήση έλαβα την αναβάθμιση της θέσης.

Είχα προετοιμασθεί για την διάταξη του Β747-8 και είχα επιλέξει στο πήγαινε να διάλεγα θέση στον επάνω όροφο και στην επιστροφή στον κάτω.
Ο λόγος ήταν ότι στον επάνω όροφο έχεις την αίσθηση ότι είσαι σε ιδιωτικό α/φ, καθώς υπάρχουν μόνον 32 θέσεις business σε διάταξη 2 x 2 και 2 τουαλέτες.
Εάν διαλέξεις παράθυρο θα πρέπει να περάσεις πάνω από τον διπλανό σου για να βγεις στον διάδρομο.
Στην επιστροφή θα διάλεγα τον κάτω όροφο και εσωτερικό διάδρομο γιατί έτσι θα ήμουν με ελεύθερη πρόσβαση στον διάδρομο.
Στον κάτω όροφο έχει 48 θέσεις σε διάταξη 2x2x2 και 2 τουαλέτες.
Μεγάλη Πέμπτη μετά την δουλειά, βουρ για αεροδρόμιο.

Ευκαιρία να επισκεφθούμε και το lounge της Lufthansa στην περιοχή εντός Schengen.
Με το που εισέρχεσαι στον χώρο καταλαβαίνεις πόσο μικρός είναι και αισθάνεσαι σαν να μπήκες σε καφετέρια …Σταμάτη.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25420
Οι πολυθρόνες που υπάρχουν είναι τόσες λίγες που μόνο για εικαστική παρέμβαση μπορούν να δικαιολογηθούν.

Οι περισσότεροι στην μπάρα.

Καθόλου ωραία αίσθηση να βρίσκεσαι στον χώρο.
Το καλό είναι ότι υπάρχουν 3 επιλογές μαγειρευτού φαγητού.

(αυτά τα σάντουιτς του διπλανού lounge είναι απαράδεκτα)
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25422
Επίσης οι επιλογές για ποτά είναι αρκετές (υπάρχει και σαμπάνια).

Lounge χωρίς σαμπάνια …. Είναι καφετέρια.
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25421
Ακριβώς απέναντι από την είσοδο του lounge ήταν η πύλη επιβίβασης.
Η επιβίβαση ήταν στην ώρα της, από 2 υπαλλήλους επίγειας εξυπηρέτησης.
Οι θέσεις … χάλια…30 in. διάκενο, όπως της οικονομικής με ελεύθερη την μεσαία θέση.
Επιβιβαστήκαμε, καθίσαμε, έκλεισε η πόρτα αλλά το α/φ ακούνητο.

Είχαμε 35 λεπτά καθυστέρηση….λόγω καιρού στην FRA. ?.!.



Αυτό μας είπαν αυτό σας λέω.
Δεν τους πίστεψα, γιατί όταν φτάσαμε Φρανκφούρτη δεν είδαμε κακοκαιρία.
Μας έφεραν το ποτό καλωσορίσματος και περιμέναμε να ξεκολλήσουμε.
Το α/φ γεμάτο, ακόμη και στην business.
Παρά του ότι είχα αλλάξει θέση κατά την διάρκεια του e-check in, ελπίζοντας για ελεύθερη θέση στον διάδρομο, άλλαξα για 7F αλλά ήλθε και κάθισε κάποιος στην 7D. :shock:
Δεν υπήρχε ελεύθερη θέση στις 26 θέσεις της business.
Με το που απογειωθήκαμε, έγινε η παρουσίαση σωστικών και στο τέλος μαγνητοφωνημένη ανακοίνωση στα Ελληνικά.
Πριν την μία ώρα πτήσης, άρχισε να προσφέρουν το δείπνο.
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25423
Ο φροντιστής εξυπηρετικότατος, φιλικός και ομιλητικός, αλλά το φαγητό … κάτω τον προσδοκιών.

Μου είχατε υποδείξει να κάνω επιλογή γεύματος αλλά μάλλον δεν φάνηκε από την κάρτα της Α3 γιατί με ρώτησαν ότι οι επιλογές ήταν κρέας ή πάστα.
Διάλεξα κρέας και μου παρουσίασαν κρέας με ζυμαρικά σε πλαστικό δίσκο.

Μπορεί να σου στρώνουν πετσέτα, αλλά ύστερα σου κοπανάνε τον πλαστικό δίσκο.
Στην Α3 και στην ΒΑ, ευτυχώς μου είχαν στρώσει πετσέτα και τα πιάτα έρχονταν με την σειρά τους.

Η επόμενη απογοήτευση ήταν η ποιότητα του κρέατος. Εγώ που καταβροχθίζω τα πάντα, με το ζόρι έτρωγα το κρέας καθώς είχε ξίγκια. :evil:
Τα ζυμαρικά ήταν άνοστα. Κρίμα. :evil:
Ας είναι καλά ο φροντιστής που μου έφερνε αφρώδη οίνο και με κρατούσε απασχολημένο.
Δεν υπάρχει κάτι να σε κρατήσει απασχολημένο κατά την διάρκεια της πτήσης. Βαριόμουνα να βγάλω το tablet, οπότε περίμενα στωικά πότε θα φτάσουμε.

Τα 35 λεπτά της καθυστέρησης δεν τα καλύψαμε και ο φροντιστής με ενημέρωσε ότι με το που θα φτάναμε θα έπρεπε να βιαστούμε γιατί μέχρι την ανταπόκρισή μας, είχαμε 30 λεπτά περπάτημα, έλεγχο διαβατηρίων, έλεγχο χειραποσκευών.
Ποτέ δεν μου άρεσε το αεροδρόμιο FRA, παλιό, χαοτικό και πάντα οι πτήσεις από/προς Ευρώπη από/επιβιβάζονται με λεωφορεία.

Έτσι και τώρα με το που κατεβήκαμε την σκάλα, διαχώριζαν τους επιβάτες που οι πτήσεις τους ήταν σε πολύ λίγο χρόνο και τους υπόλοιπους μας στοίβαξαν σε άλλο λεωφορείο αδιαφορώντας για τους επιβάτες business.
(δεν μπορώ να πω η Α3 έχει ξεχωριστό λεωφορείο για τους επιβάτες business – για να μην λέτε ότι την κατηγορώ)

Το λεωφορείο πηγαίνει..πηγαίνει και σε παρατάει στην περιοχή Α οπότε αρχίζεις το περπάτημα μέχρι την απέναντι πλευρά του αεροδρομίου στην πύλη C16.

Φτάσαμε στον έλεγχο διαβατηρίων από τους πρώτους, καθώς μέχρι να περάσουμε είχε δημιουργηθεί μεγάλη σειρά μετεπιβιβαζόμενων επιβατών.
Στις 21:55 έφευγε η LH510 για EZE από την C16
Στις 22:05 έφευγε η LH506 για GRU από την C15
Στις 22:15 έφευγε η LH500 για GIG από την C13
για BOG είχε φύγει το Α340 της LH542 στις 14:30 από την C14
3 Β747-8 στην σειρά.

Τρέχαμε στον διάδρομο, καθώς βλέπαμε το προσωπικό εδάφους να φεύγει από την πύλη και να φωνάζει να φτάσουμε για να κλείσουν τις πόρτες.
Επιβιβαστήκαμε στο α/φ από 2 γέφυρες, μία για First & Business και δεύτερη για Economy.
Η γέφυρα οικονομικής, επιβιβάζει κόσμο στην πόρτα που βρίσκετε η σκάλα για τον επάνω όροφο.
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25417
Ανεβαίνοντας την σκάλα, η αίσθηση που έχεις είναι πολύ ποιο ευχάριστη από την κυκλική σκάλα των Β747-200 της ΟΑ.

Κάθισα στην θέση μου αγκομαχώντας.

Ευτυχώς είχαμε προλάβει την πτήση.

Παρατήρησα ότι άλλοι 2 επιβάτες, έφτασαν μετά από εμάς.
Οι θέσεις Business είναι ευχάριστες αλλά αμέσως αντιλαμβάνεσαι ότι δεν υπάρχει καθόλου απομόνωση.
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25392
και ο πίσω από εσένα βλέπει, τι κάνεις

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25393
Η καμπίνα στον επάνω όροφο πάντως, είναι εκπληκτική.

Το α/φ ήταν άδειο, στον επάνω όροφο είμασταν 10 άτομα οπότε η αίσθηση ήταν φανταστική. Όντως σαν να πέταγες σε ιδιωτικό α/φ.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25394
Με το που έφτασα στην θέση μου, έφτασε και ο φροντιστής και με ρώτησε εάν είμαι ο Κος Φούφουτος


Στον επάνω όροφο υπήρχε ένας φροντιστής και δύο αεροσυνοδοί.
Γονάτιζαν για να σου απευθύνουν τον λόγο, ώστε τα πρόσωπά μας να είναι σε ευθεία.
Επειδή είχα αργήσει, με ρώτησε ο φροντιστής που θα με εξυπηρετούσε, εάν ήθελα ποτό καλωσορίσματος.
Φυσικά ρώτησα τι σαμπάνια είχαν; και μου έφερε τον κατάλογο για να διαλέξω τα κρασιά και να δω την σαμπάνια… είχαν Champagne de Castelnau, Brut Reserve.
Άλλαξα γνώμη, ήθελα κάτι ποιο δυνατό. Βότκα πορτοκάλι….
(ζήτησα βότκα με λεμόνι…αλλά δεν είχαν χυμό λεμονιού)
Ώσπου να μου φέρει το ποτό, είχα χρόνο να χαζέψω το περιεχόμενο του amenities kit, σπαρτιάτικο, δεν είχε επώνυμα προϊόντα ούτε κρέμα χεριών. :|
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25395
λίγο πριν την τροχοδρόμηση, έφτασε και το ποτό καλωσορίσματος μετά έσβησαν τα φώτα της καμπίνας
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25396
Κατά την διάρκεια της τροχοδρόμησης και της απογείωσης, στην καμπίνα υπήρχε απαλός φωτισμός σε ροζ απόχρωση αλλά περισσότερο επικρατούσε το σκοτάδι.
Σε λίγο … θα αρχίσει η εξυπηρέτηση … και η δεύτερη μακρύτερη πτήση μου….
πρώτη είναι η TPE-CDG…14 ώρες, τώρα 10 λεπτά γρηγορότεροι.