Πέφτουν και οι τελευταίες αεροπορικές σημαίες στην Ευρώπη

  • Thread starter Thread starter Sunshine
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Κινούμαστε πλέον εκτός θέματος για αυτό θα αναφέρω μόνο τις επερωτήσεις για την ΟΑ έλληνα πρώην ευρωβουλευτή και νυν υπουργού :-).Νομίζω οτι οι περισσότεροι ξέρουν.
 
Συγγνωμη γιατι κινουμαστε εκτος θεματος;
Η λειτουργικη και διοικητικη δομη των ΟΑ εξαρταται απο την πολιτικη ηγεσια αμεσα!
Η Α3 με τον εναν η αλλο τροπο επηρεαζει και επηρεαζεται απο τις ΟΑ.
Δηλαδη να μην πουμε την αποψη μας για τις ενεργειες των πολιτικων; Δημοκρατια δεν εχουμε;
Το ζητημα ειναι πολιτικο και σε καμια περιπτωση δεν θιγουμε προσωπικα κανεναν πολιτικο,αλλα τις πραξεις του.
 
Συμφωνώ απόλυτα,jetflight!Αναφέρομαι στο τίτλο "Πέφτουν και τελευταίες........"
 
Δεν είπε κανένας για οργανωμένο σχέδιο με σύσσωμους υπουργούς και παρατρεχάμενους να θέλουν να διαλυθεί η ΟΑ. Αλλά τι πιο απλό να σκεφτεί κανείς ότι σε κάποιες χρονικές στιγμές μπορεί να λειτούργησαν και να λειτουργούν και κάποιες δυνάμεις (από Κρήτη μεριά?? που είναι και κοινός τόπος καταγωγής προέδρου Α3 και επίτιμου και Αυλής του επίτιμου) εις βάρος του να βοηθηθεί η ΟΑ.

Κυκλοφορούν πάντως ενδιαφέρουσες απόψεις...http://www.topontiki.gr/Pontiki/index.php?option=com_content&task=view&id=803&Itemid=62
 
Kύριοι,
Έχετε αποδείξεις για όσα λέτε? Αν ναι στον εισαγγελέα να πάρετε και την δόξα, αν όχι σταματήστε γιατί κάνετε κουβέντα καφενείου και αναμασάτε τα ίδια. Δεν βαρεθήκατε πιά? Με κουβέντες, μου είπε ο μπατζανάκης μου που έχει καφενείο στην Κρήτη ότι ο επίτιμος έβαλε τον γνωστό του να σαμποτάρει την Ο.Α γίνεστε γραφικοί δεν νομίζετε? Είπαμε η συνομοσιολογεία είναι σπορ του νεοέλληνα αλλά νισάφι πια με τα σατανικά σας σενάρια...
 
Ναι,οι επερωτήσεις είναι αποδείξεις.Το ίδιο και το ποιοί διόρισαν τις διοικήσεις.Ή μήπως όχι;
Τις αποδείξεις για το πως ενήργησαν για τα συμφέροντα της ΟΑ,η οποία είναι η αεροπορική σημαία της Ελλάδας,μπορείς να μας τις φέρεις εσύ;
Υ.Γ.:Αναφέρθηκε οτι το θέμα είναι πολιτικό.Η επίκλησή σου για τον εισαγγελέα είναι τουλάχιστον άστοχη.Αναφερόμαστε σε πολιτικές αποφάσεις και όχι σε παρανομίες.Τι δεν είναι σαφές;
 
Για να μείνουμε εντός θέματος......

Το να "πέφτουν" οι τελευταίες αεροπορικές σημαίες (αναφερόμενοι στην Alitalia και στην Ο.Α ) σημαίνει πολύ απλά ότι για διάφορους λόγους (αν θέλετε το αναλύουμε σε άλλο topic) καθυστέρησαν ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ να δράσουν (δηλαδή να ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΟΥΝ) τις κρατικές αυτές εταιρείες όταν οι άλλοι Ευρώπη έβλεπε "χρόνια μπροστά".
Επειδή μάλιστα "πέφτουν" τελευταίες και μάλιστα εν μέσω διεθνούς κρίσης είναι σαφώς πιο δύσκολο να ακολουθηθεί ο δρόμος που επέλεξαν οι άλλοι Ευρωπαίοι.

Από το σημείο αυτό μέχρι να φαντάζονται ορισμένοι σενάρια δολοπλοκίας και ηθελημένης απαξίωσης είναι τουλάχιστον αστείο.

Βλέπω για παράδειγμα μία φοτο του Υπουργού τουρισμού που παραδίδει την Επιταγή στον νικητή του Διεθνούς Τουρνουά Golf που έγινε προ ολίγου καιρού στην Κρήτη και που ο Χορηγός ήταν η Aegean .
Η εταιρεία λοιπόν διοργάνωσε , χρηματοδότησε και φυσικά "πέταξε" όλους τους συμμετέχοντες , φυσικό λοιπόν να φωτογραφίζεται δίπλα στον νικητή και ο πρόεδρός της.
Πού θα φθάσουμε δηλαδή???
Θα ποινικοποιήσουμε τις κοινωνικές σχέσεις????
Θα ποινικοποιήσουμε τις και τις promotional προσπάθειες τόνωσης του Ελληνικού Τουρισμού σε υψηλού εισοδήματος τουρίστες???

Πού θα φτάσει αυτός ο παραλογισμός και συνομοσιολογία????

Αλίμονο αν η Α3 περίμενε από τις σχέσεις με τους πολιτικούς να προοδεύσει .
Θα την είχαν απομυζήσει εδώ και χρόνια.

Έχει λοιπόν δίκιο να απαντά ο φίλτατος Computerise .
O καθένα πετά μία αναπόδεικτη αρλούμπα εδώ μέσα και απαιτεί να είναι ευαγγέλιο !!

Αυτό δεν είναι αποδεκτό.
Θα παίρνει τις απαντήσεις που πρέπει.
Σεβόμενοι την άποψη του ομιλητή αλλά αντιπαρατιθέμενοι με επιχειρήματα.
 
Και ο τίτλος αλλά και η... πορεία της συζήτησης φεύγει απο το θέμα της ΟΑ. Γι' αυτό και αλλάζουμε κατηγορία ώστε να μην είναι οι περισσότεροι εκτός θέματος.
 
aas59":3ukqq3l9 said:
Το να "πέφτουν" οι τελευταίες αεροπορικές σημαίες (αναφερόμενοι στην Alitalia και στην Ο.Α ) σημαίνει πολύ απλά ότι για διάφορους λόγους (αν θέλετε το αναλύουμε σε άλλο topic) καθυστέρησαν ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ να δράσουν (δηλαδή να ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΟΥΝ) τις κρατικές αυτές εταιρείες όταν οι άλλοι Ευρώπη έβλεπε "χρόνια μπροστά".
Επειδή μάλιστα "πέφτουν" τελευταίες και μάλιστα εν μέσω διεθνούς κρίσης είναι σαφώς πιο δύσκολο να ακολουθηθεί ο δρόμος που επέλεξαν οι άλλοι Ευρωπαίοι.

Συνήθως οι εταιρίες δεν "πέφτουν" από μόνες τους επειδή τις κάναν φου ούτε απλά "καθυστερούν" να δράσουν και δεν είναι έρμαια των κρίσεων αλλά υποτίθεται πως έχουν διοικήσεις που παίρνουν μέτρα. Η κατρακύλα της ΟΑ δεν άρχισε τώρα που υπάρχει παγκόσμια κρίση. Και πίσω από τα ονόματα εταιριών πρόσωπα βρίσκονται. Από τότε ποιοι ήταν αυτοί που τρέξαν να τη στηρίξουν και πώς τη στήριξαν? Και εάν δεν μερίμνησε κανείς γιατί δεν το έκανε?

aas59":3ukqq3l9 said:
O καθένα πετά μία αναπόδεικτη αρλούμπα εδώ μέσα και απαιτεί να είναι ευαγγέλιο !!

Αυτό δεν είναι αποδεκτό.
Θα παίρνει τις απαντήσεις που πρέπει.
Σεβόμενοι την άποψη του ομιλητή αλλά αντιπαρατιθέμενοι με επιχειρήματα.
 
Δεν θα σου απαντούσα αν δεν έβαζες για να με προβοκάρεις την τελευταία παράγραφό μου .

Συμφωνούμε εν μέρει ότι οι εταιρείες δεν κλείνουν από μόνες τους (Εγώ χρησιμοποίησα την λέξη "πέφτουν" σε εισαγωγικά αναφερόμενος στον τίτλο και εννοώντας τις σημαίες -δηλαδή flag carriers-) .
Συμβαίνουν γεγονότα για να κλείσουν .
Όπως δυστύχημα ,
Κακό timing στις παραγγελίες ,
Κακό managment ,
Κακή εργατική νομοθεσία της χώρας ,
Ανταγωνισμός ,
και πολλά πολλά άλλα παραδείγματα.

Η ουσία παραμένει .
Οι Πρώην κρατικές εταιρείες της Ευρώπης που ιδιωτικοποιήθηκαν προχώρησαν και δυνάμωσαν (πχ ΒΑ) , οι λοιπές που για πολιτικούς λόγους έμειναν κρατικές παραπαίουν (Πχ ΑΖ - ΟΑ) .
Τα διεθνή οικονομικά δεδομένα έχουν αλλάξει και όσοι μένουν στην δεκαετία του 80 χρησιμοποιώντας κραυγές και απειλές θεωρώντας τον διάλογο μόνο κακό κάνουν.
 
Top