Περισσότερα δρομολόγια

  • Thread starter Thread starter sggr
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Δεν ειναι μονο τα εξωτερικα δρομολογια ειναι και τα εσωτερικα στα οποια η μειωσεις βρισκονται παντου απο μικροτερα αεροσκαφη μεχρι μειωμενες συχνοτητες πτησεων. Ριξε μια ματι στα συστηματα κρατησεων.
 
Κατά τη γνώμη μου πρόβλημα θα ήταν αν έκοβε συχνότητες από τα υπερατλαντικά / ευρωπαικά και όχι αν έβαλε ΑΤ4 (και όχι ΑΤ7) σε κάποιο νησί.
Δες το και αλλιώς πάντως. Η Κάλυμνος έχει παραπάνω συχνότητες... ενώ στην Κάρπαθο πάνε μόνο ΑΤ7 (όχι ΑΤ4).. Οπότε, εκεί έχουμε αύξηση. Μην δημιουργούμε θέμα εκεί που δεν υπάρχει. Το θέμα θα δημιουργηθεί όταν δε θα υπάρχουν αεροπλάνα να εκτελέσουν το εν λόγω πρόγραμμα.
 
Θεμα υπαρχει μιλαμε για μειωμενες συχνοτητες σχεδον , παντου στην Ελλαδα και οχι για δρομολογηση μικροτερων αεροσκαφων μονο...Κοιταξες τα συστηματα κρατησεων γιατι μπορει ο μεγας! προορισμος Καλυμνος να ειναι και αυτος ρηγμενος.
 
Εφόσον δεν αναφέρεις κάτι συγκεκριμένο σε σχέση με τα ακριβή περσινά δρομολόγια δε μπορούμε να συνεχίσουμε.
Επιμένω στο ότι δεν υπάρχει θέμα επειδή πετάει μία συχνότητα λιγότερη εβδομαδιαία. Να πω ότι κόβει καθημερινές πτήσεις να το δεχτώ...
Δε θα συνεχίσω την αντιπαράθεση εδώ δεν έχει νόημα
 
Η ελευθεροτυπια γραφει για 200 δρομολογια μειον και επειδη λες οτι δεν αναφερω κατι συγκεκριμενο π.χ στη Χιο που με ενδιαφερει τα δρομολογια θα ειναι μειωμενα κατα 2 σε σχεση με περσι. Τα ιδια και η Σαμος και η Μυκονος και πολλοι αλλοι προορισμοι με καθημερινες πτησεις. Δεν παρελαβε καποια νοικιασμενα οπως περσι και για αλλη μια φορα τα καστανα απο φωτια θα τα βγαλουν τα ελικοφορα των οποιων η παρουσια για αλλη μια φορα αυξανεται σε δρομολογια θερινα που περσι πετουσαν και 737...
 
Η πηγή σου είναι η ελευθεροτυπία δηλαδή? Η ελευθεροτυπία αναφέρεται σε δρομολόγια που ΘΑ περικοπούν και μάλιστα σε δρομολόγια εξωτερικού.
+ ότι αυτό που γράφεις για τα κάστανα και τα ελικοφόρα δεν ισχύει. Τα ελικοφόρα έχουν δρομολογηθεί εκεί που είχαν δρομολογηθεί και πέρυσι. Μη σου πω και λιγότερα. π.χ. η ΟΑ950 για KVA πλέον εκτελείται -2-4-6 με 737 ενώ πέρυσι ήταν μόνο κάθε ---4---. Διάβασε λίγα δρομολόγια πρώτα..

Αναφέρεσαι σε μείον 2 συχνότητες για Χίο. Εγώ σου αναφέρθηκα σε +1 συχνότητα στην Κάλυμνο. Οι συχνότητες της μυκόνου είναι ακριβώς όπως πέρυσι άνοιξη(3 φορές τη μέρα) ενώ στη σάμο έχει μία συχνότητα παραπάνω σε σχέση με πέρυσι... Επίσης αν εσύ θεωρείς σημαντικό και φοβερό και τρομερό ότι έχει 2 λιγότερες συχνότητες στη Χίο τότε αυτό είναι μια άλλη ιστορία.

δε βρίσκω λόγο να συνεχίσω. ας περιμένουμε τις εξελίξεις και τις "πραγματικές" περικοπές. over and out.
 
jetflight":ycuwsouj said:
Το συστημα amadeus εχει κατα τη γνωμη βγαλει τα πραγματικα θερινα δρομολογια των ΟΑ τα οποια σχεδον παντου ειναι μειωμενα σε σχεση με περσι απο την Αθηνα.
Τόσο το Amadeus όσο και τα άλλα τρία συστήματα στη χώρα μας, αντιμετώπισαν κάποια προβλήματα με τα νέα δρομολόγια. Για το λόγο αυτό χρησιμοποιούμε το inside link της αεροπορικής εταιρείας και συνδεόμαστε με το σύστημα της ΟΑ προκειμένου να βλέπουμε τι ακριβώς ισχύει. Αυτή τη στιγμή τα συστήματα βρίσκονται σε φάση ενημέρωσης, όπως επίσης και το OAG με τις νέες πτήσεις.

jetflight":ycuwsouj said:
Τα δρομολογια που βγαζει η ιδια ειναι λαθος ενδεικτικο της ελλειπους σοβαροτητας της εταιριας....Για παραδειγμα απο Σαμο για Αθηνα βγαζει 2 διαφορετικου αριθμου πτησεις να αναχωρουν την ιδια ωρα....Επισης το αμαντεους αναφερει ωρες πτησεων απο τη Θεσσαλονικη για το εσωτερικο που δεν εχουν καμια σχεση με αυτες που δινουν οι ΟΑ.
Για έλλειψη σοβαρότητας θα θεωρούσα ότι κινδυνεύεις να κατηγορηθείς εσύ για αυτό που κάνεις εσύ αυτή τη στιγμή, γιατί μάλλον μιλάς ξεχνώντας/αγνοώντας ορισμένες λεπτομέρειες. Αυτή τη στιγμή μόνο η ΟΑ βλέπει τις σωστές πτήσεις και όσοι χρήστες των 4 συστημάτων χρησιμοποιούν το inside link (αν είσαι χρήστης, σίγουρα ξέρεις πως γίνεται αυτό). Δυστυχώς οι ιστοσελίδες ταξιδιωτικών γραφείων δε χρησιμοποιούν την ανωτέρω λειτουργία. Αντίθετα οι ιστοσελίδα της εταιρείας παίρνει δεδομένα από το ίδιο το σύστημα της εταιρείας. Και για να μην ξεχνιόμαστε: δεν υπάρχει περίπτωση να κλειστεί θέση σε λάθος πτήση, γιατί γίνεται αυτόματα rejected κάθε αίτημα από το σύστημα της ΟΑ. Όσες είχαν κλειστεί σε πτήση που άλλαξε με το νέο πρόγραμμά, γίνονται reaccomodated στις νέες πτήσεις.

jetflight":ycuwsouj said:
Θα μας τρελλανει αυτη η εταιρια για αλλη μια φορα...Επισης και το Airtickets.gr συμφωνει απολυτα με το αμαντεους.

Guess what, η ανωτέρω ιστοσελίδα βασίζεται στη worldspan και όχι το amadeus, το οποίο δε θεραπεύει πάσα νόσο. Επειδή λοιπόν η ανωτέρω ιστοσελίδα δείχνει πτήσεις από όλες τις εταιρείες, δεν είναι δυνατόν να χρησιμοποιεί το inside link ταυτόχρονα για όλες και είναι απενεργοποιημένο. Το inside link είναι πρόσθετη εντολή. Αν είσαι χρήστης ενός από τα συστήματα, σίγουρα ξέρεις ποια είναι αυτή.
 
Αν κατανοησα καλα τα οσα γραφηκαν προηγουμενως, η ΟΑ για το χειμερινο της προγραμμα αυξησε τη συχνοτητα καποιων δρομολογιων, προφανως με οικονομοτεχνικα κριτηρια (δικια μου υποθεση).

Επειδη καινουρια α/φη δεν θυμαμαι να ενταχθηκαν στο στολο, ενω απεναντιας εφυγαν καποια νοικιασμενα, και πολλα εχουν γραφει για ανεπαρκεια α/φων, αυτο σημαινει οτι αναγκαστικα πρεπει να μειωθηκαν οι συχνοτητες σε καποια αλλα δρομολογια ή να "τεντωσανε" το προγραμμα ετσι ωστε να βγαζουν περισσοτερα δρομολογια με λιγοτερα ή τα ιδια α/φη.

Επειδη, δεν εχω το χρονο να ανατρεξω σε στατιστικα στοιχεια του στολου και των δρομολογιων (2007 -2008), παρακαλω εαν καποιος μπορει να επιβεβαιωσει ή να διορθωσει την υποθεση μου γιατι θα μας χρειαστει παρακατω.

Λοιπόν, στο https://www.airliners.gr/community/viewtopic.php?p=73148#p73148

φαινεται οτι: Τον Ιανουαριο του 08 η ΟΑ μετεφερε 10,000 παραπανω επιβατες απ'οτι το 07 (+3,32%)
Αυτο μπορει να ερμηνευτει οπως:
1) Παραπανω πτησεις με ιδια πληροτητα (με το στολο τι γινεται ομως ?)
2) Ιδιος (ή μικροτερος) αριθμος πτησεων αλλα με μεγαλυτερη πληροτητα.

Εδω ομως ερχονται και τα στοιχεια της πληροτητας . Τον Γεναρη του 08 ηταν 0,4% μικροτερη απο αυτη του 07.

Αρα μαλλον το 1) και 2) παραπανω δεν φαινεται να στεκουν εκτος και αν εγινε αυξηση αριθμου (και ποσοστου) πτησεων μεγαλυτερη απ'οτι η μείωση της πληροτητας.

Αν οντως αυτο συμβαινει, τοτε εγω ερμηνευω οτι:
1) Η ΟΑ εδιωξε α/φη που δεν τα χρειαζοταν (717) η δεν τη συνεφερε (Χολα) και για το χειμωνα βγαζει μια χαρα το προγραμμα της. Για το καλοκαιρι, εχει ο Θεος.
2) Αλλαξε και το προγραμμα της στοχευοντας σε πιο κερδοφορα δρομολογια.

Ομως τα στοιχεια ενος μηνα (οκ να το δουμε και συνολικα) δειχνουν οτι ουτε η πληροτητα αυξηθηκε, και απ'ότι ακούω ουτε ο στολος αυξανεται..... αρα αυτο που μαλλον γινεται ειναι οτι σιγα σιγα η ΟΑ συρρικνωνεται (και δυστυχως απαξιωνεται μαζι) σε μια ρετζιοναλ εταιρεια. Ελπιζω να γυρισει ο τροχος.

Καλο τριημερο.

Τελικά θα παμε Χαβάη?
 
Πάντως θεωρώ παγκόσμια πρωτοτυπία σε φόρουμ αλλα και σε αεροπορική εταιρεία να υπάρχουν 2 ενεργά θέματα την ίδια στιγμή με εντελώς αντιθετο θέμα: "Μείωση πτήσεων λογω συρρίκνωσης του στόλου" και "Περισσότερα δρομολόγια" :with:
 
τι να πω...τα συστηματα κρατησεων τα εβγαλαν απο το μυαλο τους...δεν εχω καμια διαθεση να υποστηριζω οτι οι ΟΑ θα εχουν περισσοτερα δρομολογια οταν οι μειωσεις ειναι πλεον ορατες παντου....Η Σαμος θα εχει 2 μειον που ειναι η +1? η Μυκονος περσι ειχε 2 πτησεις με 737 και φετος γινονται με ATR...και αλλα πολλα η Ζακυνθος φετος θα βαρεθει να βλεπει Dash τη στιγμη που το δρομολογιο παντα εκτελουνταν με ATR 2 φορες και φετος πολλες μερες ειναι μονο 1! Να πω κια αλλα και φυσικα θεωρω μια πολυ σοβαρη εφημεριδα σαν την Ελευθεροτυπια εγκυρη πηγη.Ακομα δεν καταλαβατε οτι οι ΟΑ εμφανιζονται να εχουν περισσοτερες πτησεις επειδη εχουν κατα λαθος κολλησει τα περσινα με τα φετινα δρομολογια? Π.χ οι ΟΑ 575 και 577 για Μυτιληνη φευγουν την ιδια ωρα...συμφωνα με το προγραμμα των ΟΑ.
 
Top