Περιστατικό σε πτήση της Α3 ΑΤΗ-TLV

  • Thread starter Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Επί προσωπικού,κεΠρόεδρε! Έγραψε ο αγαπητός συμφορουμίτης ECO :
Κύριε alex96 συγνώμη, μπορείτε να μας πληροφορήσετε αφού το επικαλείστε, ποια ήταν η ειδίκευση και η χιλιάδων ωρών πτητική εμπειρία σας στην ΟΑ,
Και απαντώ:
Α) Δεν είμαι υποχρεωμένος να σας πληροφορήσω οτιδήποτε.
Β) Το ότι τοποθετείτε την εργασιακή μου εμπειρία στην ΟΑ,χωρίς να το έχω αναφέρει εγώ πουθενά,μου περιπειεί ύψιστη τιμή και αποδεικνύει την προκατάληψή σας.
Γ) Η ισχύς των επιχειρημάτων μου δεν συνδέεται με το αν θα σας αποδείξω ή οχι την προϋπηρεσία μου.
Δ) Οι προσωπικές αναφορές σας θέτουν εκτός θέματος κάτι το οποίο εγώ δε θα συνεχίσω.Αντ'αυτού,θα μπορούσατε να παραθέσετε τα επιχειρήματά σας κάτι το οποίο δεν πράξαττε.
 
Να προσθέσω και εγώ το σχόλιό μου:

Η Aegean φταίει 100%. Πολύ την θεωρούν τον εθνικό μας αερομεταφορέα και άλλα τέτοια και παίρνουν το μέρος της. (Ο Βασιλάκης πρώτος χάρηκε με το ξεπούλημα των περιφερειακών αεροδρομίων... τόσο έλληνας είναι.)

Α) Το πλήρωμα πιστεύω ότι εκτέλεσε εντολες της διοίκησης, δεν χειρίστηκε τίποτα προσωπικά, είναι επαγγελματίες και φυσικά δεν θέλουν να μείνουν άνεργοι
Β) Όταν είναι overbooked μου δίνουν ένα εισιτήριο, πτήση στο επόμενο δρομολόγιο, και 200€ τσεπάτα. Το 2 τύποι που κατέβηκαν δεν αναφέρουν να πήραν ούτε εισιτήριο ούτε χρήμα (αν τα είχαν λάβει θα το ανέφερε η εταιρία για να ελαφρύνει την θέση της)
Γ) Η ελληνική δικαιοσύνη και η ΥΠΑ κάνουν τις κότες μπροστά στο Τελ Αβιβ και δεν προχώρησαν σε κυρώσεις προς επιβάτες και Aegean για το περιστατικό που κανονικά θα έπρεπε να είχε λυθεί από τους αστυνομικούς τους αεροδρομίου.
Δ) Η Aegean χαίρομαι που χάνει το τσιφλίκι της στην Ελλάδα αφού μόνο αρμέγει τους επιβάτες χωρίς να κάνει καμία επένδυση σε long haul πτήσεις προς έλληνες τις ομογένιας. Τουρκία με αεροπλάνο της Turkish πήγα ενώ είχα βγάλει Aegean.

Υ.Γ. Θεωρω την Aegean την καλύτερη εταιρία που έχω πετάξει αλλά δεν μπορώ να παραμερίζω εμπειρίες και περιστατικά που γνωρίσα από άλλους που έχουν και δεν έχουν να κάνουν με την εμπειρία του ταξιδιού και μόνο.
 
η α3 έβγαλε πριν λίγες ώρες και νέα δημόσια δήλωση για το θέμα μέσω του fb

ευχαριστούμε για τα μηνύματά σας. Θα θέλαμε να εκφράσουμε για ακόμη μια φορά τη λύπη μας για τα γεγονότα της 3ης Ιανουαρίου. Για περισσότερα από δεκαέξι χρόνια, η ασφάλεια και άνεση όλων των επιβατών μας παραμένει η πρωταρχική μας προτεραιότητα. Οποιαδήποτε συμπεριφορά αφήνει υπόνοιες διάκρισης βρίσκεται σε απόλυτη αντίθεση με τις αρχές που διέπουν τη λειτουργία της εταιρείας μας, τις ίδιες αρχές που οι εργαζόμενοί μας εφαρμόζουν καθημερινά.

Θέλουμε να τονίσουμε ότι το πλήρωμα της πτήσης Α3 928 έκανε τα πάντα προκειμένου να εξομαλυνθεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, μια χωρίς προηγούμενο, εξαιρετικά δύσκολη κατάσταση, πάντοτε με στόχο την ασφάλεια και άνεση όλων των επιβατών, χωρίς καμία διάκριση. Ωστόσο, μετά από όσα συνέβησαν και προκειμένου να διασφαλίσουμε ότι δεν θα συμβεί ξανά κάτι παρόμοιο σε πτήσεις μας, έχουμε ήδη επικαιροποιήσει τις επιχειρησιακές μας διαδικασίες και έχουμε μοιραστεί με τα πληρώματά μας τις οδηγίες που θα πρέπει να ακολουθούν σε παρόμοιες περιπτώσεις.

Αισθανόμαστε ευγνώμονες καθώς εκατομμύρια επιβάτες από όλο τον κόσμο πετάνε με τις πτήσεις της Aegean και θέλουμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι δεσμευόμαστε ότι θα κάνουμε o,τι περνάει από το χέρι μας για να αποφευχθούν παρόμοια περιστατικά στο μέλλον.

παρατηρήσεις:

η α3, ψύχραιμα θεωρώ, αποφασίζει να δώσει συνέχεια στο θέμα λόγω του υψηλού αριθμού σχολίων που δέχτηκε στις δηλώσεις της, που σε γενικές γραμμές της τα ψέλνουν άγρια πολύ.

για πρώτη φορά ξεπερνά το ύφος του αδικημένου και ντύνεται το ύφος της άτυχης. μάλιστα επιλέγει στο κείμενό της να κάνει μία στροφή προς το "συγγνώμη" αλλά με τρόπο επαγγελματικό που λέμε.

αποφασίζει να εστιάσει στην συγκινησιακή φόρτιση του αναγνώστη "μη με βαράς άλλο, εντάξει" για να κατευνάσει την αρνητικότητα στο όνομά της και την εικόνα της.

και κυρίως, ενημερώνει τον κόσμο ότι το συμβάν την ανάγκασε να θέσει πια δεδομένους κανόνες στις "επιχειρησιακές της διαδικασίες" που πραγματικά είχε φανεί ότι δεν υπήρχαν καθόλου.

κρίνω ότι σωστά συνεχίζει πια την ενημέρωση με νέα δεδομένα για την ίδια την εταιρεία, γιατί έτσι θα περάσει το μήνυμα ότι, "παθαίνω και μαθαίνω". όχι πάντα εύκολο στη διαχείριση μετά κρίσης και στις αναφορές περί εταιρικής κουλτούρας, αλλά εδώ μάλλον άκουσαν τις σωστές συμβουλές.

μπορεί να ξεκίνησαν με πολύ άσχημο τρόπο το θέμα αλλά ίσως το σώσουν στο τέλος.
 
Συμφωνω απολυτα με το σχολιο του payneful_tales..Αυτο λεγαμε τοσες μερες οτι δεν ειχαν τηρηθει οι κανονες ασφαλειας της ΙΑΤΑ και επι της ουσιας"ανεχτηκαν" επι 2ωρο να κανουν κουμαντο στο αεροπλανο οι επιβατες και οχι το πληρωμα η η ασφαλεια του αεροδρομιου...Και αυτη η απαντηση ειναι η πρεπουσα στα σχολια "οτι παντου γινονται αυτα καθε μερα...".
Και η Α3 ας επενδυσει και στην εκπαιδευση του προσωπικου της κατιτις παραπανω,καλα τα κερδη αλλα μην εισαστε και "φαταουλες"..κυριοι της Α3 οι ιπταμενες αεροσυνοδοι δεν ειναι μονο σερβιτορες για 6 μηνες,ας κρατησετε και καμια "παλια" που τουλαχιστον να ξερει πως να αντιδρα σε τετοιες καταστασεις..
 
AirServ, δε νομίζω πως έχει να κάνει τόσο με το αν είναι "παλιά" ή "καινούργια". Τώρα θα μου πείς πως η εμπειρία σ'αυτές τις καταστάσεις παίζει τεράστιο ρόλο και συμφωνώ. Παρ'όλα αυτά είτε είσαι νέος είτε όχι, απο τη στιγμή που ξέρεις πως υπάρχουν συγκεκριμένες διαδικασίες για συγκεκριμένα περιστατικά, τότε οφείλεις να τις ακολουθείς. Μ'αυτό τον τρόπο προφυλάσσεις και τον εαυτό σου μιας και οτι και να γίνει, αρέσει δεν αρέσει, κανένας μα κανένας δε μπορεί να σου πεί τίποτα γιατί πολύ απλά έκανες αυτό που οριζόταν. Κι αν έχεις την παραμικρή αμφιβολία γι'αυτό υπάρχουν και αντίγραφα απο τα manuals στο αεροπλάνο. Απο τη μια η Αιγαίου ναι μεν υπερασπίζεται το πλήρωμα της - και πολύ καλά κάνει μιας και η γραμμή της αντιμετώπισης δεν ήταν πρωτοβουλία του πληρώματος, αλλά λογικά απο το head office-, απο την άλλη όμως μ'αυτή τη δήλωση
Ωστόσο, μετά από όσα συνέβησαν και προκειμένου να διασφαλίσουμε ότι δεν θα συμβεί ξανά κάτι παρόμοιο σε πτήσεις μας, έχουμε ήδη επικαιροποιήσει τις επιχειρησιακές μας διαδικασίες και έχουμε μοιραστεί με τα πληρώματά μας τις οδηγίες που θα πρέπει να ακολουθούν σε παρόμοιες περιπτώσεις.
είναι σα να παραδέχονται οτι ναι μεν υπάρχουν οι οδηγίες αλλά το πλήρωμα δε τις γνωρίζει; Πολύ μπερδεμένη κατάσταση
 
Ενα εμπειρο προσωπικο και σωστα εκπαιδευμενο θα το ειχε λυσει απο την 1η στιγμη flyaway_sky.Με την συγκεκριμενη ανακοινωση η Α3 παραδεχτηκε οτι υπηρξε κενο στην εκπαιδευση για τετοιου ειδους περιστατικα και το κυριοτερο οτι και λογω της φυσης του δρομολογιου που δεν ειναι Αθηνα - Ηρακλειο αλλα Αθηνα - Τελ Αβιβ πρεπει να ειναι και πιο προσεκτικοι ως προς την επιλογη των πληρωματων(ως προς την εμπειρια).
Και αγαπητη Α3 μην ψαχνετε μονο για "σερβιτορες" για να βγαλετε το καλοκαιρι φθηνα..επενδυστε και σε εμπειρο προσωπικο.Καθε χρονο κερδη επικαλειστε και αυξηση του μεγεθους σας..
 
Να μάθει ο κόσμος στην Ελλάδα να εφαρμόζει τους νόμους/κανονισμούς και όχι να προσπαθεί να τους ερμηνεύσει κατά το δοκούν. Δεν είναι αυτή η υποχρέωση ή ο ρόλος του. Όταν γίνει δεύτερη φύση (ποτέ δεν θα γίνει, δυστυχώς, αυτό λόγω του 'έλα μωρέ και τι έγινε;') τότε θα εκλείψουν σε τεράστιο βαθμό και τέτοια θέματα.

- 'Έλα μωρέ, κόκκινο το φανάρι αλλά ο δρόμος άδειος. Κατι τι έγινε που έφυγα;' - Δεν είναι δουλειά σου να το κρίνεις. Οφείλεις να το ακολουθήσεις κατά γράμμα.
- 'Έλα μωρέ, διπλοπαρκάρισα στην Ακαδημίας και πήγα στον φούρνο δύο λεπτά. Και τι έγινε;' - Δεν είναι δουλειά σου να το κρίνεις. Οφείλεις να το ακολουθήσεις κατά γράμμα.
- "Έλα μωρέ, δεν έκοψα 20 αποδείξεις, σιγά το πράγμα. Και τι έγινε;' - - Δεν είναι δουλειά σου να το κρίνεις. Οφείλεις να το ακολουθήσεις κατά γράμμα.
- "Έλα μωρέ, φωνάζουν οι επιβάτες. Είναι και πολλοί. Μην τους στεναχωρήσουμε. Αλλά να δούμε και για τους άλλους δύο" - Δεν είναι δουλειά σου να το κρίνεις. Οφείλεις να ακολουθήσεις κατά γράμμα τον κανονισμό και να τους αποβιβάσεις.

Σε όποιον δεν αρέσουν οι κανόνες περί unruly passengers, έχει την δυνατότητα να θεσει υποψηφιότητα για θέση στον aviation regulator που εκδίδει τους κανονισμούς και να τον αλλάξει. Μέχρι τότε δεν είναι η δουλειά του να ερμηνεύει τον κανονισμό με βάση την διάθεση, τις εταιρικές επιταγές, το αν φωνάζουν ή όχι οι επιβάτες, το αν πάει Γιάννενα, Τελ Αβίβ ή Τζακάρτα το αεροπλάνο, το αν, αν, αν.

ΔΕΝ.ΕΙΝΑΙ.Η.ΔΟΥΛΕΙΑ.ΤΟΥΣ.ΑΥΤΗ.

Οφείλουμε να ακολουθουμε τους νόμους και τους κανόνες και όχι να τους ερμηνεύουμε με βάση το τι πιστεύουμε σωστό. Αλλιώς δεν υπάρχει λόγος να υπάρχουν νόμοι και κανόνες, γιατί ο καθένας έχει και διαφορετικη οπτική γωνία.
 
Όταν μία εταιρεία υποθάλπει το ναρκισσισμό τών επιβατών με αλλεπάλληλες "βραβεύσεις" ως η καλύτερη περιφερειακή (πάντως όχι εθνική αεροπορική εταιρεία), θα πρέπει να είναι προετοιμασμένη και για τέτοια περιστατικά. Ειδικά με αυτό το φοβισμένο πλήρωμα πού αδυνατούσε να πράξει τα αναγκαία από φόβο προς τον αυστηρό του εργοδότη. Διότι αν ένοιωθαν ότι η υπηρεσία θα τούς κάλυπτε, θα ήταν σε θέση να φερθούν πιό επαγγελματικά. Εγώ το έχω ξαναγράψει και το λέω χωρίς σκωπτική διάθεση: ότι η χρυσή εποχή κατά την οποία το σλόγκαν τής Αιγαίου ήταν "Πολιτισμός!" έχει περάσει ανεπιστρεπτί. Δε δείχνει να το έχει καταλάβει. Και κάτι ακόμα: έχει εποχικό προσωπικό τέτοια εποχή; Για ποιό λόγο; Μήπως για να τούς κρατάει φοβισμένους; Δεν είναι τακτική αυτή. Ο πολιτισμός έχει πολλά πρόσωπα...
 
Δεν είναι η ελλειπής εκπαίδευση η αιτία.Είναι η νοοτροπία που χρησιμοοιούν στην AEGEAN περί εξυπηρέτησης επιβατών.Κάποιος έγραψε για υπαρξιακή αναζήτηση την οποία επήλθε το πλήρωμα του χρόνου για να πράξουν.Το θεωρώ πολύ σωστό.Με την δήθεν πελατοκεντρική αντίληψη που έχουν,θα είναι πολύ δύσκολο να βρούν ισσοροπία καθώς θα χρειαστεί καθολική και στη βάση αλλαγή.Μπορεί;
Δύσκολο καθώς ακόμα και στην τελευταία "διορθωτική" ανακοίνωση ψεύδονται:
Οποιαδήποτε συμπεριφορά αφήνει υπόνοιες διάκρισης βρίσκεται σε απόλυτη αντίθεση με τις αρχές που διέπουν τη λειτουργία της εταιρείας μας, τις ίδιες αρχές που οι εργαζόμενοί μας εφαρμόζουν καθημερινά.
ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ.Οι περισσότεροι γνωρίζουμε τακτικές που χρησιμοποιεί η AEGEAN.
Για παράδειγμα: "Η Θεσσαλονίκη είναι ιδιαίτερος προορισμός,προτιμάμε τα καλά αεροπλάνα"
"Κύριε ΠΕΡΙΓΕΛΕ,είστε πολύ σημαντικός για εμάς,βρίστε μας κι'άλλο,ταξιδεύετε στη Bussines Class εξ αλλου"
"¨Τσ,τσ,τσ η τα προπελοφόρα δεν είναι τό ίδιο ασφαλή"
Μη μου πείτε ότι δε ξέρετε τίποτα :wink:
Εν κατακλείδι: Αυτά που χρειάζονται να γίνουν είναι παντελώς ασύμβατα με τα όσα έχουν γίνει μέχρι τώρα και δεν μιλάω για πρακτικές αστυνομικού τύπου.
ΥΓ: Είδατε τελικά που και οι ίδιοι παραδέχονται ότι μπορούσαν και καλύτερα;Εσείς,μπορείτε να παραδεχθείτε ότι σφάλλατε;
 
Δυστυχώς όποιος κάνει μπίζνες με την Μέση Ανατολή θα βρίσκεται περιστασιακά μπροστά σε τέτοιες (και χειρότερες) καταστάσεις και διλήματα. Οι κανονισμοί που συντάσσονται στο Λονδίνο και τη Νέα Υόρκη μπορεί να αποδειχθούν ανεφάρμοστοι στις περιπτώσεις αυτές.
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top