Πετούσε η ΟΑ το 1989 με...

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: petouse i OA to 1989 me...

alex":fl9mvocw said:
Boeing 727-100 ??
http://www.flugzeugbilder.de/show.cgi?189822
kati thimame oti i OA eihe nikiasi kapote ena Boeing 727-100, alla auto eitan tin dekaetia tou 70.
Phantom Phixer":fl9mvocw said:
Den kserw alla einai panemorfo!!!! :!: :shock: :thx:
Μία συμπλήρωση εδώ:

Πρέπει 99,9999% να είναι πρώην αεροσκάφος της γερμανικής Condor.
:arrow: Το χαρακτηριστικό "30" του τύπου αεροσκάφους Boeing χρησιμοποιήθηκε (και χρησιμοποιείται ακόμη) γιά τα αεροσκάφη της Lufthansa και της θυγατρικής της εταιρίας τσάρτερ Condor (B 707-430, Β 747-230, Β 737-530 κτλ.), όπως π.χ. - αν δεν κάνω λάθος - το "28" γιά την Ολυμπιακή.
:arrow: Αν προσέξει κανείς, το μπλε της ρίγας και του κάθετου σταθερού είναι σαφώς πιό ανοιχτόχρωμο από το κλασσικό (παλιό) της ΟΑ. Είναι το μπλε της Lufthansa και Condor της εποχής εκείνης.
:arrow: Επίσης το γυαλιστερό μεταλλικό γκρί του κάτω μέρους της ατράκτου χρησιμοποιήθηκε τις δεκαετίες '70 και '80 από την Lufthansa και Condor και ουδέποτε από την ΟΑ, που χρησιμοποιούσε ένα μεταλλικό γκρι ματ.
:arrow: Το ότι το αεροσκάφος ήταν της Condor προδίδει και το σημείο ανάρτησης του πτερυγίου ελέγχου ανόδου/καθόδου (ή όπως αλλιώς λέγεται στα ελληνικά), που έχει παραμείνει στο κίτρινο χρώμα της Condor.
:arrow: Ο κώνος ραντάρ ("μύτη") είναι βαμμένος ολόκληρος μαύρος, όπως έβαφε η Lufthansa/Condor τα αεροσκάφη της τον καιρό εκείνο ('70-'80). Η ΟΑ ποτέ δεν είχε τον κώνο ολόκληρο βαμμένο μαύρο, μόνο την άκρη του.

Γιά τη σύγκριση των χρωμάτων και επαλήθευση των παραπάνω παραθέτω τις εξής συνδέσεις:

Το 727-30 της Ολυμπιακής με το μπλε ρουαγιάλ της Condor
http://www.airliners.net/photo/Olympic/ ... 0102968/L/
Το 727-30 της Condor
http://www.airliners.net/photo/Condor/B ... 0276701/L/
http://www.airliners.net/photo/Condor/B ... 0708806/L/
Τα 727-284 της Ολυμπιακής με το κλασσικό σκούρο μπλε
http://www.airliners.net/photo/Olympic/ ... 1176221/L/
http://www.airliners.net/photo/Olympic/ ... 1176192/L/
http://www.airliners.net/photo/Olympic/ ... 1144528/L/
 
Re: petouse i OA to 1989 me...

Ναι πετούσε. Ηταν νοικιασμένο απο την JAT.
 
Re: petouse i OA to 1989 me...

Η JAT δεν είχε ποτε 727 τις πρώτης σειράς. Μονο 200-aria. Και πως νοίκιασε η Ολυμπιακή αεροπλάνο με αμερικανικο νηολόγιο από την JAT ?
 
Re: petouse i OA to 1989 me...

Πραγματικά δεν πολυκατάλαβα τον λόγο αναβίωσης αυτού του topic... :roll:
Η ημερομηνία στην αρχική φωτογραφία ήταν λάθος. Τα 2 Β727-100 είχαν ενοικιαστεί από την ΟΑ το καλοκαίρι του 1976.
Στοιχεία για αυτά τα 2 αεροσκάφη υπάρχουν εδώ:

https://www.airliners.gr/el/registrations/fleet.php?order=type,reg&id=7&typ=44
 
Re: petouse i OA to 1989 me...

alex2":2rlqu7dv said:
"84" παρακαλώ. Το είπες και μονος σου.
Βέβαια. Συγγνώμη! Δακτυλογραφικό λάθος...
alex2":2rlqu7dv said:
Μέχρι σήμερα νόμιζα ότι το αεροπλάνο πετούσε στην LH.
Μετά από πρόχειρη έρευνα βρήκα ότι το αεροσκάφος της φωτογραφίας (Ν9233Ζ) είχε όντως πρωτοπαραδοθεί στη Lufthansa το 1964 με νηολόγιο D-ABIK, το οποίο βέβαια διατήρησε και όταν αργότερα πέρασε στη θυγατρική Condor, πρωτού επιστραφεί στην κατασκευάστρια εταιρία και νοικιαστεί από την ΟΑ.
Το "αδελφό" σκάφος (Ν9234Ζ) είχε επίσης ξεκινήσει την καριέρα του στη Lufthansa το 1965 με νηολόγιο D-ABIΜ. Δεν γνωρίζω όμως ακόμη, αν είχε πετάξει και στα χρώματα της θυγατρικής.
Πάντως ας ειπωθεί προς αποφυγή παρξηγήσεων, ότι και τα δύο αυτά γερμανικά νηολόγια χρησιμοποιούνται σήμερα από τη Lufthansa γιά άλλα αεροσκάφη πλέον (Β 737).

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
xristos":2rlqu7dv said:
Πραγματικά δεν πολυκατάλαβα τον λόγο αναβίωσης αυτού του topic... :roll:
Η ημερομηνία στην αρχική φωτογραφία ήταν λάθος. Τα 2 Β727-100 είχαν ενοικιαστεί από την ΟΑ το καλοκαίρι του 1976.
Ο λόγος της αναβίωσης είναι απλός και προφανής: διαβάζοντάς το τώρα (γιά πρώτη φορά, καθώς δεν την ήξερα τη σελίδα σας όταν πρωτογράφτηκε το θέμα εν έτει 2004) παρατήρησα πως τα χρώματα δεν ήταν τα γνήσια της ΟΑ και ότι το αεροσκάφος πρέπει να είχε "υπηρετήσει" στην Condor πριν πετάξει για την ΟΑ. Θεώρησα καλό να συμπληρώσω αυτή μου την παρατήρηση. Γιά την λανθασμένη ημερομηνία δεν αντιλέγει κανείς!
ΥΓ. Χωρίς παρεξήγηση: είναι δηλαδή τόσο τρομερό που ξανάνοιξε αυτό το θέμα; :roll: (Η ερώτησή μου ΔΕΝ είναι ρητορική!) Πίστευα ότι σκοπός του φόρουμ είναι η συζήτηση αεροπορικών θεμάτων - ακόμη κι αν αυτά αναφέρονται στο παρελθόν... Αν έκανα λάθος, ας μου το πει κάποιος γιά να το ξέρω.
 
Top