Πορίσματα συμβάντων/ατυχημάτων ελληνικών εταιρειών

  • Thread starter Thread starter skg2012
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Όποιος ενδιαφέρεται για κάποιο πόρισμα ελληνικού ενδιαφέροντος για το οποίο έχει εκδοθεί πόρισμα, μπορεί να με ρωτήσει. Έχω σχεδόν όλα τα πορίσματα. Ίσως μάλιστα αν υπήρχε δυνατότητα θα μπορούσαν να δημοσιευθούν στην ιστοσελίδα στο σύνολό τους.
 
@AGV Θα ήταν πολύ ενδιαφέρον. Θα μπορούσαμε να ανοίξουμε ένα νέο θέμα και να μπουν όλα τα πορίσματα εκεί βάσει χρονολογίας. Σκεφτόμουν ένα post για κάθε συμβάν. Πόσα έχεις συνολικά;
 
  • Like
Reactions: GEM
Μέχρι στιγμής (όποτε εκδίδεται κάποιο καινούργιο, το ενημερώνω) είναι 742 αρχεία σε 16 φακέλους, συνολικού όγκου περίπου 1,25 GB. Καλύπτουν το σύνολο των πορισμάτων που εκδόθηκαν στην Ελλάδα από το 1949 μέχρι σήμερα, συν όποια ξένα πορίσματα μπόρεσα να βρω για ελληνικά αεροσκάφη, συν δημοσιεύματα εφημερίδων για 12 ατυχήματα που συνέβησαν από το 1912 έως και το 1948. Έχω και ένα excel αρχείο για κατάλογο που σε παραπέμπει με hyperlinks στα αντίστοιχα πορίσματα.
Την ψηφιοποίηση των πορισμάτων την έχω κάνει εγώ προσωπικά, και η δημοσιοποίησή τους θεωρώ ότι βοηθά και το έργο του ΕΟΔΑΣΑΑΜ. Γιαυτό προτείνω να αν πρόκειται να δημοσιευτούν να ενημερωθεί και ο οργανισμός, ώστε αν έχουν κάποια πρόταση, διόρθωση ή ότιδήποτε άλλο, να μπορέσουμε να συμβαδίσουμε. Τη συνεννόηση μπορώ να την κάνω και εγώ (όπως και οποιαδήποτε βελτίωση κριθεί σκόπιμη).
 
(Τα 742 αρχεία αφορούν 718 ατυχήματα. Απλώς είναι 14 ατυχήματα για τα οποία δεν υπάρχουν πορίσματα και έχουν συμπεριληφθεί δημοσιεύσεις που έγιναν για το εκάστοτε περιστατικό οπότε αρκετά αρχεία για κάθε τέτοιο περιστατικό)
 
Δυστυχώς δεν υποστηρίζεται ο τύπος Excel για δημοσίευση στο φόρουμ. Επισυνάπτω τον κατάλογο σε pdf για να ξέρετε τι ακριβώς υπάρχει.
Όταν το νηολόγιο (δεύτερη στήλη) έχει μπλε χρώμα και υπογράμμιση, είναι το hyperlink που οδηγεί στα αντίστοιχα στοιχεία (πόρισμα - δημοσιεύσεις εφημερίδων). Όσα είναι με κόκκινο είναι ξένες διερευνήσεις. Κάποια είναι με μαύρο νηολόγιο χωρίς υπογράμμιση, και είναι αυτά για τα οποία δεν υπάρχει διερεύνηση. Η τελευταία στήλη είναι hyperlink στο google maps με τη θέση όπου έγινε το ατύχημα (προσεγγιστικά).
Αν σας ενδιαφέρει κάποιο ατύχημα και βλέπετε ότι υπάρχουν στοιχεία, μπορώ σας τα στείλω.
 

Attachments

AGV Έκανες τέλεια εργασία. Σε ευχαριστούμε!!!. Παρατήρησα όμως ότι μετά το 2010 μέχρι το 2018 υπάρχουν περίπου 60 ατυχήματα αδιερεύνητα. Υπήρχε άραγε Επιτροπή (ΕΔΑΑΠ) ή πληρωνόταν μόνο για να υπάρχει? Καλή Χρονιά με υγεία και χωρίς ατυχήματα.
 
Τέλεια δεν είναι ποτέ!
Η αλήθεια είναι ότι από τότε μέχρι σήμερα υπάρχουν ελάχιστοι διερευνητές. Σύμφωνα με τα διεθνή πρότυπα έπρεπε να υπάρχουν μόνο για τα αεροπορικά ατυχήματα γύρω στα 12-13 άτομα και δεν υπάρχουν ούτε τα μισά, ενώ έχουν πλέον και τα σιδηροδρομικά. Χαρακτηριστικό είναι ότι σήμερα υπάρχουν μόνον 2 διερευνητές για αεροπορικά ατυχήματα (ο Μάνος και ο Κυριάκος που βρίσκονται μόνιμα μεταξύ νευρικής κρίσης και εμφράγματος). Αποτέλεσμα της μεγάλης υποστελέχωσης είναι να έχουν υπάρξει ακόμη και θανατηφόρα ατυχήματα που δεν έχουν διερευνηθεί.
 
Άρα υπάρχουν και συμβάντα που δεν βρίσκονται στη λίστα;
 
Στη λίστα βρίσκονται όλα όσα είναι γνωστά (ενδέχεται να υπάρχουν και κάποια που δεν είναι γνωστά).
Μερικά από αυτά όμως δεν έχουν διερευνηθεί.
Για παράδειγμα, στις 7 Ιουνίου 2012 στο Ναυάγιο της Ζακύνθου έγινε θανατηφόρο ατύχημα αλεξιπτώτου πλαγιάς.
Το μόνο που υπάρχει είναι περιγραφή από τα τοπικά μέσα ενημέρωσης, η οποία διασώθηκε από τον Νίκο Πουλιέζο ο οποίος είναι Ζακυνθινός αλλά υποθέτω ότι έγινε αντιληπτό αρκετά μετά το συμβάν οπότε δεν υπήρχε πλέον δυνατότητα διερεύνησης (βέβαια το δημοσίευμα είναι αρκετά κατατοπιστικό ώστε να μην αφήνει κενά γύρω από το τι συνέβη.
 
Top