Πως σκεφτεστε να βρειτε λεφτα για το ATPL ?

  • Thread starter Thread starter flyman
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
flyman έγραψε:
για να γινει καπιος πιλοτος η θα πρεπει να εχει πλουσιους γονεις η να κερδισει το λοττο . Προσωπικα εχω απογοητευθει .




]...και δεν εισαι ο μονος.Μεσα σε αυτη τη φραση σου,ειναι κλεισμενη ολη η αληθεια για το συγκεκριμενο θεμα,τουλαχιστον για την Ελλαδα.Πιστευω οτι υπαρχουν παρα πολλοι απο ''εμας'',που εχουν το ''πιλοτιλικι'' στο αιμα τους και υπο διαφορετικες συνθηκες θα μπορουσαν να ειχαν γινει πολυ καλοι επαγγελματιες πιλοτοι.Δυστυχως,δεν εχουμε ολοι πλουσιους γονεις να μας βοηθησουν να κανουμε το ονειρο πραγματικοτητα.Εγω προσωπικα,ουτε θα εβαζα υποθηκη το σπιτι μου,ουτε θα εμπιστευομουν καποια τραπεζα για δανειο.Το θεμα ειναι να δουμε παραπερα.Παιδια,κακα τα ψεματτα,τα πραγματα ειναι πολυ-πολυ δυσκολα.Αν υποθεσουμε οτι αυριο το πρωι κερδισουμε στο λοττο τα λεφτα για την εκπαιδευση μας,αυτο δεν σημαινει οτι γιναμε και επαγγελματιες και βρηκαμε δουλεια.Ειναι παρα πολλα αυτα που θα πρεπει να λαβουμε υπ'οψη.Ειμαστε σιγουροι οτι πληρουμε ολες τις απαιτησεις,που επιβαλλουν οι σχολες?Ειμαστε σιγουροι οτι θα τα καταφερουμε σε ολα τα τεστ που θα υποβληθουμε κατα την εκπαιδευση μας?Ποσοι απο εμας,σε αυτο το φορουμ,πιστευουμε πραγματικα,οτι αν μας δινοταν η ευκαιρια,θα τα καταφερναμε σε ολα αυτα που απαιτουνται και το βασικοτερο,οτι θα βρισκαμε δουλεια???Σιγουρα,θα μου πειτε οτι ακουγομαι πολυ αρνητικος με ολα αυτα,και πως ποτε,κανεις δεν μπορει να ειναι σιγουρος για κατι.ΟΚ,συμφωνω.Απλα,κοιταζοντας αυτα που απαιτει μια σχολη,οπως η παραπανω,καποιος που βλεπει μπροστα,θα καταλαβει οτι το να εχει τα λεφτα για να παει, ειναι μονο ενα πολυ μικρο κομματι για να πει οτι εγινε πιλοτος.Τα ''ζορικα'' μολις αρχιζουν και ειναι πολλα...
Απο την αλλη.οταν περπατω σε καποιο αεροδρομιο και τυχει να δω μπροστα μου πληρωματα να πηγαινουν για την πτηση τους,και ειδικα οταν βλεπω οτι αποτελουνται απο ''πιτσιρικαδες",ειναι το χειροτερο βασανιστηριο που μπορω να υποβληθω.Λεω,''γιατι αυτοι και οχι εγω?'' και αλλου τετοιου ειδους φιλοσοφικες αποριες...Πιστευω οτι και αλλοι θα εχουν βρεθει σε αυτη την κατασταση και με καταλαβαινουν...
Δυστυχως,η χωρα μας ειναι μικρη,οι μισθοι ακομα πιο μικροι και οι πιθανοτητες να μπορεσει καποιος να συγκεντρωσει τα ποσα που απαιτουνται -με τον ιδρωτα του και μονο- και με τις παρουσες συνθηκες μισθων,θα ελεγα οτι ειναι μηδενικες.Ετσι εχει λιγες επιλογες. α) Τακτικες επισκεψεις στο προ-πο της γειτονιας, β) Δανειο απο τραπεζα (με ολες τις υποχρεωσεις που το διεπουν,και ειναι πολλες), γ) Λεφτα απο ''παρανομες δραστηριοτητες" (δεν θελω να πιστευω οτι καποιος θα το εκανε).
Παντως,οποιος πει οτι του κακοφαινεται να αποκτησει πχ. ενα PPL η ενα CPL,που ειναι σαφως πιο προσεγγισιμες επιλογες,(απ'ολες τις αποψεις),προσωπικα θα τον χαρακτηριζα αχαριστο.Η πτηση δεν χανει ποτε τη γοητεια της,εστω κι'ετσι...
Α,και να μην ξεχναμε...
You must have passed a minimum of 5 GCSEs at grade C or above, to include Maths, English and a Science
You must have 2 A Levels at grade C or above - or an Honours Degree, minimum level 2:2. (Equivalent qualifications will be considered
you will be required to deposit a cash bond of £60,000 as security ...

αυτα,και αλλα πολλα....!!
 
Για το CTC-Wings (cadets) χρειαζεσαι Α levels or equivalent οποτε και το ελληνικο απολυτηριο λυκειου ειναι (in theory) αποδεκτο.

Ομως:
Οι περισσοτεροι που περνουνε εχουν πτυχιο πανεπιστημιου καθως και καπια προηγουμενη (μη επαγκελματικη) σχεση με το αντικειμενο (π.χ. PPL, ανεμοπτερα, κτλ.) Ο ανταγωνισμος ειναι οπως καταλαβαινεις fierce. Επισης σε βοηθουν για τα διαδικαστικα του bond (δανειο απο HSBC) το ποσο του δανειου ομως ειναι συνηθως λιγοτερο απο 60Κ.

Ενας Αγγλος φιλος μου (πρωην συγκατικος) περασε μεσω ctc οταν προτοξεκινησανε το 'sponshorship scheme' (αρχες 2003) αλλα εβαλε το bond μονος του οποτε δεν ξερω πολλα πραγματα σχετικα με το πακετο της HSBC)- Τοτε βεβαια το bond ηταν "μονο" 50Κ.

Η συγκεντρωση χρηματων για οπoιοδηποτε εκπαιδευτικο σκοπο (ειτε ειναι ενα fatpl, ειτε πανεπιστημιο/ΤΕΙ μακρια απο το σπιτι σου) συνηθως απαιτει πολυμετωπη προσσεγγιση. Καποια θα τα παρεις μεσω δανειου, καποια απο family & friends (?) και τελος μερικα θα τα βγαλεις μονος σου.

Δεν υπαρχει μαγικη συνταγη ουτε για την εκπαιδευση ουτε για ευρεση χρηματων. Το μονο σιγουρο ειναι οτι με το να πας πρωτα πανεπιστημιο ή ΤΕΙ θα βοηθησει either way. Επισης θα σου πρωτεινα να διαβασεις για το concept του modular training.

Σχετικα με licence conversion που ανεφερες τα πραγματα εινα λιγο δυσκολα. Ακομα και για το PPL/IR μου απο faa εχει αρκετη διαδικασια. (Actually to IR conversion to εχω αναβαλει επ'αοριστον) - οποτε για cpl/meir φανταζομαι οτι ειναι ακομα χειροτερα.
 
£60,000????? πανε καλα? 90000 ευρω που να τα βρουμε?
 
Τουλαχιστον ζητανε μεν 60000 αλλα μετα εχεις εξασφαλησμενη απασχοληση , οποτε ειναι ενα δελεαρ , και τα λεφτα παρακρατουνται απο το μισθο σου . Sponsorships προσφερουν κατα καιρους καποιες εταιριες , στην Αγγλια κυριως , αλλα υπαρχει εντονος συναγωνισμος . Στο Pprune παντως υπαρχουν αρκετα για ολα τα παραπανω . Επισης αναφεραιται απο πολλους στο παραπανω site οτι η πιο οικονομικη λυση ειναι το λεγομενο Modular training και οτι η ηλικια δεν παιζει και πολυ μεγαλο ρολο . Θα ηθελα να ρωτησω αν μπορει καπιος εδω στην Ελλαδα να το κανει αυτο . Εννοω δηλαδη να παρει το PPL και μετα σιγα σιγα να φθασει ως το atpl . Τουλαχιστο σε σοβαρα κρατη με σοβαρη αεροπορικη παιδεια γινεται .
 
Φίλε FLYMAN το είπες και μόνος σου. Σε ΣΟΒΑΡΑ ΚΡΑΤΗ...Τώρα βέβαια με τις σχολές που προκύπτουν στον Ελλαδικό χώρο είναι πιθανό κάτι τέτοιο να πραγματοποιηθεί. Πάντως όποιος έχει λάβει ΜΟDULAR εκπαίδευση στο εξωτερικό ξέρει καλύτερα από τον καθένα πόσο πιο ευέλικτα είναι τα πράγματα εκεί. Ας μην ξεχνάμε όμως τους ΚΑΡΕΚΛΟΚΕΝΤΑΥΡΟΥΣ(και πίστεψε με είναι πόλλοι) που κρατούν τα σκήπτρα της πολιτικής αεροπορίας κατά καιρούς στην Ελλάδα.
SO KEEP YOUR FINGERS CROSSED... :wink:
 
εγω παντως λεω να πουλησω αμαξι,κανα χωραφακι,λιγο οικονομια....και ο θεος βοηθος!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11 :?:
 
Top