Ποσοι αμερικανοι χρειαζονται για να φτιαξουν 50 B-737 ?

  • Thread starter Thread starter flyer
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

flyer

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
20/03/2007
Μηνύματα
93
Likes
2
Αεροσκάφη Boeing 737 αγόρασε η Ρωσία
Πρώτη καταχώρηση: Παρασκευή, 25 Ιουνίου 2010, 01:23


Η αμερικανική εταιρεία αεροναυπηγικής Boeing ανακοίνωσε χθες ότι υπέγραψε συμφωνία με την κρατική ρωσική εταιρεία Rostekhnologui για την πώληση 50 αεροσκαφών τύπου Boeing 737 νέας γενιάς.

Όπως είπε ο πρόεδρος των ΗΠΑ, Βarack Obama, στην κοινή συνέντευξη τύπου που παραχώρησε με τον Ρώσο ομόλογό του, Dmitry Medvedev, η παραγγελία αυτή, ύψους τεσσάρων δισεκατομμυρίων δολαρίων, εντάσσεται στο πλαίσιο των εμπορικών και επενδυτικών συμφωνιών μεταξύ των δύο χωρών.

Ο Οbama εξήγησε ότι η συμφωνία αυτή μπορεί να σημάνει τη δημιουργία 44.000 νέων θέσεων εργασίας στην αμερικανική βιομηχανία.
Πηγη.Zougla.gr


δεν ειναι λιγο τραβηγμενο το ποσο των μαστορων ρε παιδια ?
880 αμερικανακια χρειαζονται για να φτιαξουν 1 και μονο 737 ? ?
 
Δέν είναι τόσο απλό το θέμα.

Γιά να φτιαχτή ένα αεροπλάνο δέν απαιτείται μόνο να συναρμολογηθούν τά επί μέρους τμήματα και εξαρτήματα,αλλά πρέπει πρώτα να κατασκευαστούν κι'αυτά (και δέν τά φτιάχνει όλα η Boeing όπως άλλωστε καμμιά εταιρεία κατασκευής αεροπλάνων,π.χ. τούς κινητήρες τούς κατασκευάζει άλλη εταιρεία που κι'αυτή παίρνει κάποια εξαρτήματα που έχουν παραχθεί από άλλη εταιρεία κλπ.) και επίσης χρειάζεται και προσωπικό που θα κάνη το σχετικό Logistics και τίς μεταφορές τών επί μέρους κομματιών και εξαρτημάτων στόν τόπο συναρμολόγησης κλπ κλπ.

Εξ άλλου,ο Μπάμιας είπε "μπορεί" οι νέες θέσεις εργασίας να είναι 44.000,δέν είπε ότι ΘΑ είναι ΑΚΡΙΒΩΣ τόσες.Δέν μέτρησε κεφάλια ο άνθρωπος.Αν δηλαδή στο τέλος βγούνε 43.967 ή 44.210 θά τού πάρουμε το κεφάλι;
 
Έτσι όπως τα λέει ο Hasta είναι. Για να δώσω μία ιδέα, αναδημοσιεύω τα νούμερα που δίνει η ίδια η Βoeing με συχνά Δ/Τ σε περίπτωση που κερδίσει τον διαγωνισμό για τα 179 tanker.

The Boeing Company today announced that the state of Florida will benefit from an estimated 1,900 total jobs with 14 suppliers and generate an estimated $95 million annual economic impact.
Florida manufacturers ready to produce critical components on the NewGen Tanker include:
* Vought Aircraft, Stuart -- doors, wing center sections, aft wheel well bulkheads, crown and side fittings
* Goodrich Lighting Systems, Oldsmar -- interior lighting products
* Pall Aeropower, New Port Richey -- filtration products
* Parker Fluid Systems, Naples -- propulsion, hydraulic and fuel components
* Radiant Power Corp., Sarasota -- electrical components and batteries.

...Ohio will benefit from approximately 690 total jobs and an estimated $33 million in annual economic impact...
Some of the other Ohio manufacturers ready to produce critical components on the NewGen Tanker include:
* Achilles Aerospace Products, Twinsburg -- mechanical standards
* Voss Industries, Cleveland -- fabricated clamps.

....Kansas will benefit from approximately 7,500 jobs and an estimated $388 million in annual economic impact....
Some of the other Kansas manufacturers ready to produce critical components on the NewGen Tanker include:
* Spirit Aerosystems, Wichita -- forward fuselage section
* Kaman Aerostructures, Wichita -- mechanical components
* Machining Specialists, Wichita -- machined metal parts
* McGinty Machine Co., Wichita -- precision-machined metal parts.

...Iowa will benefit from approximately 800 jobs and an estimated $40 million in annual economic impact...

...Arizona will benefit from approximately 680 jobs and an estimated $32 million in annual economic impact...

...Texas will benefit from approximately 2,500 jobs with 17 suppliers and an estimated $125 million in annual economic impact...
Texas manufacturers ready to produce critical components on the NewGen Tanker include:
- Parker Aerospace, Fort Worth and Mansfield -- fluid conveyance systems including hoses, tubes and fittings
- Vought Aircraft Industries, Grand Prairie -- aft body section, pressure bulkhead and horizontal stabilizer.

...Michigan will benefit from approximately 450 jobs and an estimated $25 million in annual economic impact...
Michigan manufacturers ready to produce critical components on the NewGen Tanker include:
- Eaton Aerospace, Jackson/Grand Rapids -- mechanical standards and systems components
- GE Aviation Systems, Grand Rapids -- Mission Control System
- Honeywell, Boyne City -- sensors and switches
- LaSalle Electric Supply, Livonia -- electrical standards, lighting products and tie straps.

...California will benefit from approximately 4,500 jobs with nearly 100 companies and an estimated $233 million in annual economic impact...
California manufacturers ready to produce critical components on the NewGen Tanker include:
- Alarin Aircraft Hinge Inc., Commerce -- aircraft hinges
- ITT Industries, Valencia -- adapter shaft assemblies, actuators and valves
- Lamsco West Inc., Santa Clarita -- engineered details, standards and laminated sheet
- Raytheon, El Segundo -- military GPS, Radar Warning Receivers
- Sonic Industries, Torrance -- specialty high-strength fasteners
- Tuffer Manufacturing, Anaheim -- machined parts.

19.000 περίπου εργαζόμενοι με τα μέχρις στιγμής στοιχεία και αφορούν outsourcing σε 8 πολιτείες. Αν προσθέσουμε και της Boeing...
 
Mα το ξερω,αλλα τοσοι πολλοι πια ?

Δηλαδη αν φαμε .. ποδι .. απο το Αμερικανακι στην πατριδα,μπορουμε να παμε Seattle ?
Καμμια θεσουλα θα βρουμε και μεις,τι λετε ?
 
Μήν ξεχνάμε επίσης ότι η ταπεινή ΕΑΒ κατασκευάζει τά πλαίσια τών θυρών τού A320/321.Ναί μέν δέν είναι Boeing,δίνει όμως κι'αυτό μιά ιδέα τού πόσοι εμπλέκονται στην κατασκευή ενός αεροπλάνου γενικά.
 
Πάει και το Ρωσικό επιβατικό Superjet 100 λοιπόν. Όταν μιλάμε για την Boeing, όλα γίνονται. Ακόμα και οι Ρώσοι να παρατούν το δικό τους αεροσκάφος για αυτό της Boeing.

8)
 
Γιατί το λές αυτό Μικε? Η Sukhoi έχει ήδη 234 παραγγελίες (βέβαια περίπου το 30% αυτών είναι οptions) ενώ εχεί προβεί και σε jv με την Finmeccanica,η οποία και είναι
...responsible for marketing, sales and aircraft delivery in Europe, North and South America, Africa, Japan and Oceania as well as for worldwide logistic support for the Sukhoi Superjet 100 regional aircraft family. This enterprise is expected to produce the synergy effect and to efficiently promote Sukhoi Superjet 100 family in mature markets. In addition, it will offer aircraft customization for western customers and a full package of aftersales support throughout the world...

Σοφούς τους κόβω τους Ρώσους, καθώς μόνοι τους αποκλείεται να τα κατάφερναν σε όλα αυτά. Γενικά, δεν είναι πιο πιθανό, μελλοντικά, το SSJ να αρματωθεί στην Boeing καλύπτοντας κι ένα κενό στο portfolio της? Ήδη ανακοινώθηκε συνεργασία Boeing και Ρώσων σε Ρωσικά εδάφη ενώ ακούστηκαν (και διαψεύστηκαν προς το παρόν) πολλά για συνεργασία ΕΑDS-Embraer...
 
Κατ'αρχάς να πω κάτι που παρέλλειψα να πω νωρίτερα. Αμφιβάλλω αν αυτή η αρχική συμφωνία θα δημιουργήσει 44,000 θέσεις εργασίας. Να είμαστε σοβαροί. Το συνολικό προσωπικό της Boeing Commercial Airplanes Division, σε πολλαπλές γραμμές παραγωγής και μανατζμεντ, είναι 60,000.

ΟΑ701, έχω την αίσθηση πως η συνεργασία για προώθηση προιόντων μεταξύ εταιριών είναι κοινό φαινόμενο. Μπορώ να σου πω για 2 συμφωνίες, μεταξύ Ευρωπαικών και Αραβικών συμφερόντων, εκτόξευσης δορυφορικών συστημάτων που φέτος απέτυχαν. Αν και υπήρχει μνημόνιο συνεργασίας, κτλ κτλ. Δεν λέει τίποτα.

Όσο για το Superjet 100, είναι το αεροσκάφος των φτωχών. Αμφιβάλλω αν θα βρει mainstream πελάτες. Η Aeroflot είναι η μόνη σοβαρή εταιρία που ίσως το αγοράσει τελικά, αλλά ήδη θα πάρει τα πρώτα 737. Θα δείξει. Τέλος, η συμφωνία μεταξύ των 2 κυβερνήσεων προχθές είναι προάγγελος της εισόδου της Ρωσίας στο Παγκόσμιο Οργανισμό Εμπορίου και είναι φυσικό η Boeing να θέλει να είναι έτοιμη για την νέα εποχή που αναμένεται να ξεκινήσει από 1/1/2011 αν όλα πάνε καλά.
 
Οπως έχω πεί και πιό πάνω και όπως παρέθεσε ο OA701,μιά εταιρεία κατασκευής αεροπλάνων δέν κατασκευάζει όλα τά αεροπλάνα τελείως μόνη της.Υπάρχουν πολλές "παρατρεχάμενες" εταιρείες που φτιάχνουν τμήματα,εξαρτήματα και εξαρτηματάκια τά οποία συγκεντρώνονται από τον "μεγάλο" στην τελική γραμμή παραγωγής.Κι'επίσης,όλο το πρωσωπικό τών πολλαπλών γραμμών παραγωγής μιάς εταιρείας δέν ασχολείται μόνο μ'έναν τύπο αεροπλάνου.Οι 44000 θέσεις εργασίας λοιπόν δέν αφορούν μόνο την Boeing αλλά και τίς "παρατρεχάμενες" που ανέφερα πρίν.

Η αποτυχία μιάς συνεργασίας μεταξύ εταιρειών γιά την προώθηση ενός ή περισσοτέρων προϊόντων δέν σημαίνει ότι τό σύστημα αυτό δέν μπορεί να λειτουργήση.Ας περιμένουμε να δούμε πώς θα πάνε τά πράγματα πρίν αρχίσουμε να προγκάμε τήν Sukhoi και τούς Φινλανδούς συνεργάτες τους.

Οσο γιά τό ίδιο τό SSJ100,ούτε εγώ πιστεύω ότι θα βρή αγοραστές στίς μεγάλες mainstream εταιρείες,αλλά ο αεροπορικός κόσμος δέν είναι μόνο αυτές.Υπάρχουν μικρότερες,regional,charter εταιρείες κλπ ανά τόν κόσμο που εφ'όσον το μοντέλο αυτό τούς καλύπτει θά τό πάρουν-ειδικά άν η τιμή του και το after sales του είναι σέ λογικά πλαίσια γι'αυτές.Αλλωστε,κανένα Ρωσικής κατασκευής αεροπλάνο δέν είχε ποτέ αγοραστεί από μεγάλες mainstream εταιρείες-καί δέν μιλάω γιά τά "απαυγάσματα τής Σοβιετικής αεροναυπηγικής",που λέει και γνωστός συν-φορουμίτης,τά οποία κατέκλυζαν το πάλαι ποτέ τίς χώρες τού Παραπετάσματος,αλλά γιά τά νεώτερα μοντέλα που βγήκαν μόλις ο κύριος με τον λεκέ στην καράφλα έβγαλε την Ρωσία από την απομόνωσή της εφαρμόζοντας την περεστρόϊκα και την γκλασνόστ.Είδατε εσείς καμμιά Swiss ή καμμιά Lufthansa να έχη Tu204 ή IL96;
 
Hastaroth":2d753x1j said:
Οπως έχω πεί και πιό πάνω και όπως παρέθεσε ο OA701,μιά εταιρεία κατασκευής αεροπλάνων δέν κατασκευάζει όλα τά αεροπλάνα τελείως μόνη της.Υπάρχουν πολλές "παρατρεχάμενες" εταιρείες που φτιάχνουν τμήματα,εξαρτήματα και εξαρτηματάκια τά οποία συγκεντρώνονται από τον "μεγάλο" στην τελική γραμμή παραγωγής.Κι'επίσης,όλο το πρωσωπικό τών πολλαπλών γραμμών παραγωγής μιάς εταιρείας δέν ασχολείται μόνο μ'έναν τύπο αεροπλάνου.Οι 44000 θέσεις εργασίας λοιπόν δέν αφορούν μόνο την Boeing αλλά και τίς "παρατρεχάμενες" που ανέφερα πρίν.

Σωστό, ως γενική θεώρηση, συμφωνώ. Αλλά και πάλι, ο αριθμός είναι υπερβολικός και δεν θα έπρεπε να παρατίθεται σε συνάρτηση με τα 50 737. Απλά δεν γίνεται να προστεθούν τόσες θέσεις εργασίας για 50 αεροσκάφη, σε μια ήδη υπάρχουσα γραμμή παραγωγής. Επιπλέον, δεν έχω δει σε καμία ανακοίνωση της εταιρίας αυτόν τον αριθμό. Είναι ήσσονος σημασίας θέμα, απλά το νούμερο είναι υπερβολικό.
 
Top