christos-uoa
Economy-Class-Member
- Εγγραφή
- 10/01/2009
- Μηνύματα
- 107
- Likes
- 0
Αγαπητέ μου,
Τις τουλάχιστον 1000 ώρες σκοπιάς που σου αναλογούν στην θητεία σου, είτε τις κάνεις ως σμηνίτης (ΟΔΟΧ) είτε ως επισμηνίας (Ι) είτε με οποιαδήποτε άλλη ειδικότητα/βαθμό έχουν ακριβώς την ίδια αξία. Το πολύ πολύ να σε βοηθήσει το PPL να τις κάνεις σε καμιά πύλη ή πίστα αεροδρομίου αντί για ΜΣΕΠ. Και αυτό εάν και εφόσον στο αεροδρόμιο που πας δεν έχει καλά off αλλιώς σε βλέπω σε κανένα ΣΑ/ΣΗΕ (Τα προτείνω ανεπιφύλακτα) γιατί θα πρέπει να καλυφθούν τα βύσματα ή μάλλον τα μεγάλα βύσματα γιατί πρέπει να έχεις στο μυαλό σου ότι στην αεροπορία ΟΛΟΙ είναι βύσματα και επιβιώνει το μεγαλύτερο...
Επαγγελματίες οδηγοί που πηγαίνουν για θητεία στην αεροπορία ούτε τζιπ δεν οδηγούν πολλές φορές (λίγο δύσκολο μετά από 8 ώρες σκοπέτο) σιγά μην τους δώσουν και ρυμουλκά...Πόσο εύκολο είναι να σε βοηθήσει ένα PPL για να κάνεις κάτι παρεμφερές με αυτό κατά την διάρκεια της θητείας σου?
Ως προς την μετάταξη πριν την κατάταξη σου η λύση είναι... Στρατιωτικό βύσμα μέχρι και 2-3 μήνες πριν την κατάταξη. Τους τελευταίους 2-3 μήνες πολιτικό βύσμα. Προσοχή...Μπορείς να κάνεις μετάταξη ακόμα και αν έρθει το χαρτί να παρουσιασθείς στον στρατό ξηράς. Θα μιλήσεις με το βύσμα(πάντα πολιτικό σε εκείνη την φάση) και αφού πάει το όνομα σου στο Υπουργείο και βγει απόφαση Υπουργού με το όνομα σου και ακόμα κάποιες εκατοντάδες άλλους θα αγνοήσεις το χαρτί πρόσκλησης και θα σου έρθει το νέο της αεροπορίας άμεσα... Τα παραπάνω ισχύουν ακόμα και αν γράφεις ανορθόγραφα το όνομα σου...
Εντελώς φιλικά, προσπαθώντας να σε προσγειώσω ενόψει της θητείας σου…
Τις τουλάχιστον 1000 ώρες σκοπιάς που σου αναλογούν στην θητεία σου, είτε τις κάνεις ως σμηνίτης (ΟΔΟΧ) είτε ως επισμηνίας (Ι) είτε με οποιαδήποτε άλλη ειδικότητα/βαθμό έχουν ακριβώς την ίδια αξία. Το πολύ πολύ να σε βοηθήσει το PPL να τις κάνεις σε καμιά πύλη ή πίστα αεροδρομίου αντί για ΜΣΕΠ. Και αυτό εάν και εφόσον στο αεροδρόμιο που πας δεν έχει καλά off αλλιώς σε βλέπω σε κανένα ΣΑ/ΣΗΕ (Τα προτείνω ανεπιφύλακτα) γιατί θα πρέπει να καλυφθούν τα βύσματα ή μάλλον τα μεγάλα βύσματα γιατί πρέπει να έχεις στο μυαλό σου ότι στην αεροπορία ΟΛΟΙ είναι βύσματα και επιβιώνει το μεγαλύτερο...
Επαγγελματίες οδηγοί που πηγαίνουν για θητεία στην αεροπορία ούτε τζιπ δεν οδηγούν πολλές φορές (λίγο δύσκολο μετά από 8 ώρες σκοπέτο) σιγά μην τους δώσουν και ρυμουλκά...Πόσο εύκολο είναι να σε βοηθήσει ένα PPL για να κάνεις κάτι παρεμφερές με αυτό κατά την διάρκεια της θητείας σου?
Ως προς την μετάταξη πριν την κατάταξη σου η λύση είναι... Στρατιωτικό βύσμα μέχρι και 2-3 μήνες πριν την κατάταξη. Τους τελευταίους 2-3 μήνες πολιτικό βύσμα. Προσοχή...Μπορείς να κάνεις μετάταξη ακόμα και αν έρθει το χαρτί να παρουσιασθείς στον στρατό ξηράς. Θα μιλήσεις με το βύσμα(πάντα πολιτικό σε εκείνη την φάση) και αφού πάει το όνομα σου στο Υπουργείο και βγει απόφαση Υπουργού με το όνομα σου και ακόμα κάποιες εκατοντάδες άλλους θα αγνοήσεις το χαρτί πρόσκλησης και θα σου έρθει το νέο της αεροπορίας άμεσα... Τα παραπάνω ισχύουν ακόμα και αν γράφεις ανορθόγραφα το όνομα σου...
Εντελώς φιλικά, προσπαθώντας να σε προσγειώσω ενόψει της θητείας σου…