PPL και θητεία στην Π.Α.

  • Thread starter Thread starter dmalap
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Αγαπητέ μου,

Τις τουλάχιστον 1000 ώρες σκοπιάς που σου αναλογούν στην θητεία σου, είτε τις κάνεις ως σμηνίτης (ΟΔΟΧ) είτε ως επισμηνίας (Ι) είτε με οποιαδήποτε άλλη ειδικότητα/βαθμό έχουν ακριβώς την ίδια αξία. Το πολύ πολύ να σε βοηθήσει το PPL να τις κάνεις σε καμιά πύλη ή πίστα αεροδρομίου αντί για ΜΣΕΠ. Και αυτό εάν και εφόσον στο αεροδρόμιο που πας δεν έχει καλά off αλλιώς σε βλέπω σε κανένα ΣΑ/ΣΗΕ (Τα προτείνω ανεπιφύλακτα) γιατί θα πρέπει να καλυφθούν τα βύσματα ή μάλλον τα μεγάλα βύσματα γιατί πρέπει να έχεις στο μυαλό σου ότι στην αεροπορία ΟΛΟΙ είναι βύσματα και επιβιώνει το μεγαλύτερο...

Επαγγελματίες οδηγοί που πηγαίνουν για θητεία στην αεροπορία ούτε τζιπ δεν οδηγούν πολλές φορές (λίγο δύσκολο μετά από 8 ώρες σκοπέτο) σιγά μην τους δώσουν και ρυμουλκά...Πόσο εύκολο είναι να σε βοηθήσει ένα PPL για να κάνεις κάτι παρεμφερές με αυτό κατά την διάρκεια της θητείας σου?

Ως προς την μετάταξη πριν την κατάταξη σου η λύση είναι... Στρατιωτικό βύσμα μέχρι και 2-3 μήνες πριν την κατάταξη. Τους τελευταίους 2-3 μήνες πολιτικό βύσμα. Προσοχή...Μπορείς να κάνεις μετάταξη ακόμα και αν έρθει το χαρτί να παρουσιασθείς στον στρατό ξηράς. Θα μιλήσεις με το βύσμα(πάντα πολιτικό σε εκείνη την φάση) και αφού πάει το όνομα σου στο Υπουργείο και βγει απόφαση Υπουργού με το όνομα σου και ακόμα κάποιες εκατοντάδες άλλους θα αγνοήσεις το χαρτί πρόσκλησης και θα σου έρθει το νέο της αεροπορίας άμεσα... Τα παραπάνω ισχύουν ακόμα και αν γράφεις ανορθόγραφα το όνομα σου...

Εντελώς φιλικά, προσπαθώντας να σε προσγειώσω ενόψει της θητείας σου…
 
Οff topic και καμιά σχέση με αυτό που ρώτησα...Κάποιος ίσως που να μπορεί να φανεί λίγο ποιο χρήσιμος.
Ευχαριστώ.
 
Κοίτα μόνο να μην σου φανεί χρήσιμο αν ξεπεράσεις τις 1000Ω σκοπιά και τότε γίνει on-topic..
 
Καλημερα κατ αρχην

Θα απαντησω μονον για το Στρατο Ξηρας (για την Αεροπορια Στρατου).
Μεχρι το 1987 η ΑΣ πηρε καποιους ιδιωτες (οχι αποφοιτους Στρατιωτικης Σχολης) για χειριστες ελικοπτερων, ηταν οι λεγομενοι χειριστες ειδικης μονιμοτητας. Η κατοχη πτυχιου PPL δεν ηταν απαραιτητο προσον. Εκτοτε , απο το 1987 δεν ξαναπηρε ιδιωτες η ΑΣ. Ακομη κι αν υπηρετησεις σαν οπλιτης στην ΑΣ , για οπλιτη δεν προβλεπεται η ειδικοτητα του χειριστη ελικοπτερων ή αεροσκαφων κι ουτε θα σε αφησουν ποτε να πιλοταρεις ακομη κι αν κατεχεις 10 ιδιωτικα πτυχια πιλοτου. Σαν οπλιτης μπορεις να υπηρετησεις ΑΣ και θα ασχολεισαι με οτι κανει ενας οπλιτης , σκοπιες κλπ , αντε και σε κανενα γραφειο για γραφικη δουλεια.
Καλημερα και παλι σε ολους
 
Παιδιά, μην το μπερδεύουμε το θέμα...
Ο άνθρωπος δεν θέλει να πετάξει, ούτε να αποκτήσει ειδικότητες. Έχει κάποιες γνώσεις πάνω στην "Αεροπορική Επιστήμη", γνώσεις που αποδεικνύονται με το πτυχίο PPL που κατέχει και αναρωτιέται, αν οι γνώσεις αυτές μπορούν να τον οδηγήσουν για τον οποιονδήποτε λόγο στην ΠΑ ως στρατεύσιμος (σμηνίτης) ή έστω στην ΑΣ. Αυτή τη στιγμή, έχει καταταχθεί στο ΣΞ και διανύει την αναβολή του.
Οι λόγοι που τον οδηγούν να θέλει κάτι τέτοιο είναι άγνωστοι, αλλά το θέμα είναι: γνωρίζει κανείς αν γίνεται κάτι τέτοιο;
Πιστεύω φίλε πως μόνο το Ρουφ μπορεί να σε βοηθήσει (αν δεν είσαι ήδη φαντάρος στην Ορεστιάδα) αν και όποτε ανοίξει...

ΥΓ ΧΕΜ έχει και η ΠΑ (τους προσέλαβε μεταξύ 1989 - 1993).
 
Φίλε Vassdel, είναι ακριβώς όπως το τοποθέτησες! Είκοσι μέρες πριν έθεσα μια απλή ερώτηση με στόχο να λάβω μια απάντηση από κάποιον που γνωρίζει συγκεκριμένα να πει εάν γίνεται κάτι τέτοιο. Όπως και να έχει, δεν περιμένω πλέον κάποια απάντηση πιστεύοντας πως είκοσι ολόκληρες μέρες θα την είχα λάβει και όπως πολύ σωστά επισημαίνεις μόνο το Ρουφ είναι το πλέον αρμόδιο να μου λύσει την απορία. Μάλλον πρέπει να κάνω μια απόπειρα να το επισκεφθώ από κοντά γιατί όπως είχα αναφέρει ξανά, όταν επιχείρησα τηλεφωνικώς να λάβω απάντηση ο ευγενής κατά τα άλλα υπάλληλος δεν είχε ιδιαίτερη όρεξη να εμπλακεί σε λεπτομερείς περιγραφές και επεξηγήσεις. Έχω παραθέσει το τι ακριβώς με συμβούλευσε να κάνω εξάλλου, οπότε λίγο ως πολύ πιστεύω ότι αιτούμαι της μετατάξεως, διευκρινίζοντας την κατοχή του PPL και από εκεί και πέρα ο Θεός βοηθός. Προφανώς ξεκαθάρισα από την πρώτη στιγμή ότι δε μιλάω σε καμία περίπτωση για ιδιότητα ιπταμένου. Δεν είπα αν προτίθεται είτε η ΠΑ είτε η ΑΣ να μου δώσει να πιλοτάρω αεροσκάφη. Είπα απλώς για θητεία. Και τέλος επειδή αρκετός λόγος έγινε και για τους λόγους της μετάταξης, δε νομίζω πως έχει ιδιαίτερη σημασία για το topic η δική μου επιχειρηματολογία περί της μετάταξης. Η ερώτηση στόχευε στην δυνατότητα ή μη μετάταξης.
Σε τελική ανάλυση, ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις, διότι από κάθε απάντηση μπορεί να αλιευθεί ποσότητα πληροφορίας.
 
καλήμερα,

θα στο θέσω όσο πιο απλά μπορώ, εγώ δεν είχα πτυχίο πιλότου αλλά μηχανικού και όπως έχουμε πει αρκετές φορές για να έρθει σε ισχύ χρειάζεται προυπηρεσία. Εκανα 2 αιτήσεις για αλλάγή σώματος με την άνωθεν αιτία και στις 2πήρα αρνητική απάντηση με την εξής φράση: η μετάταξη δεν γίνεται να πραγματοποιηθεί λόγο του υπάρχουν αρκετοι έφεδροι με τα προσόντα σας.

Μετά την δεύτερη απάντηση ''αναγκάστηκα'' ας πούμε, να βάλω μέσον. Καί ετσι και αεροπορία πήγα και την προυπηρεσία πήρα και για την ΥΠΑ αλλά και για εταιρεία σεκιουριτη αφού μάζεψα κανα 1500ωρο σκοπιάς :wink:
 
Top