panos81c
Business-Class-Member
- Εγγραφή
- 20/08/2008
- Μηνύματα
- 441
- Likes
- 38
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- CYP
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGAV
Πρεμιέρα σήμερα για την Ryanair στην Αθήνα...
Η πρώτη πτήση ήταν η FR1260 για Μιλάνο (Bergamo). Ακολούθησαν δύο πτήσεις για Θεσσαλονίκη (FR10 και FR1
, λογικά την μία από τις δύο θα εκτέλεσε το αεροπλάνο που βασίζεται στο "Μακεδονία".
Η πρώτη πτήση για τα Χανιά ήταν στις 9:25 με αριθμό FR2220.
Στις 9:05 αναχώρησε και η πρώτη πτήση για το κυριότερο αεροδρόμιο στο δίκτυο της εταιρείας, το Stansted του Λονδίνου, που πολλοί αποκαλούν "Ryanairport" για τον λόγο αυτό. Ο αριθμός της πτήσης είναι FR14, και μου προκαλεί εντύπωση πώς σε μια τόσο μεγάλη εταιρεία, με τόσο εκτεταμένο δίκτυο point-to-point πτήσεων, φτάσαμε ακόμα να περισσεύουν και να δίνονται διψήφιοι αριθμοί πτήσεων.
Όλες οι πτήσεις μέχρι τώρα ήταν στην ώρα τους.
Για το υπόλοιπο της ημέρας θα αναχωρήσουν από την Αθήνα οι παρακάτω πτήσεις:
FR 1200 για Πάφο (η πρώτη) στις 12:10, άφιξη στις 13:45
FR 1240 για Ρόδο (η πρώτη) στις 16:35, άφιξη στις 17:45
FR 16 για Θεσσαλονίκη στις 17:30, άφιξη στις 18:25
FR 1220 για Χανιά στις 19:45, άφιξη στις 20:45
FR 12 για Θεσσαλονίκη στις 20:10, άφιξη στις 21:05
FR 28 για Θεσσαλονίκη στις 22:30, άφιξη στις 23:25
Αν προλάβω (λόγω δουλειάς...) το απόγευμα σκοπεύω να πεταχτώ μέχρι το "Ελευθέριος Βενιζέλος" για να πάρω μια ιδέα τι "παίζει" με την πιο πολυσυζητημένη εταιρεία χαμηλού κόστους στην Ευρώπη...
Ξέρει κανένας πού σταθμεύουν τα αεροπλάνα της Ryanair; Σε ποιες θέσεις εννοώ...
Συνήθως οι εταιρείες χαμηλού κόστους αποφεύγουν τις φυσσούνες, τόσο για το κόστος (ένα stand με φυσσούνα χρεώνεται ακριβότερα απ' ότι ένα χωρίς), και επίσης ένα remote stand δίνει την δυνατότητα να χρησιμοποιούνται ταυτόχρονα και η μπροστινή και η πίσω πόρτα του αεροσκάφους για επιβίβαση/αποβίβαση επιβατών. Όμως τα remote stands βρίσκονται συνήθως μακριά από τις θύρες στο κτίριο του αεροσταθμού, και η Ryanair δεν το θέλει αυτό. Έχω δει πολλές φορές στην Βρετανία την Ryanair (και την easyJet) να σταθμεύουν σε ένα stand με φυσσούνα, αλλά να μην την χρησιμοποιούν, αλλά οι επιβάτες να επιβιβάζονται με τις κλασσικές σκάλες - άλλωστε τα 737 της Ryanair έχουν ενσωματωμένη σκάλα στην μπροστινή πόρτα και χρειάζονται μηχανοκίνητες μόνο για την πίσω. Η easyJet όμως στην Αθήνα χρησιμοποιεί σχεδόν πάντα φυσσούνες...
Η πρώτη πτήση ήταν η FR1260 για Μιλάνο (Bergamo). Ακολούθησαν δύο πτήσεις για Θεσσαλονίκη (FR10 και FR1

Η πρώτη πτήση για τα Χανιά ήταν στις 9:25 με αριθμό FR2220.
Στις 9:05 αναχώρησε και η πρώτη πτήση για το κυριότερο αεροδρόμιο στο δίκτυο της εταιρείας, το Stansted του Λονδίνου, που πολλοί αποκαλούν "Ryanairport" για τον λόγο αυτό. Ο αριθμός της πτήσης είναι FR14, και μου προκαλεί εντύπωση πώς σε μια τόσο μεγάλη εταιρεία, με τόσο εκτεταμένο δίκτυο point-to-point πτήσεων, φτάσαμε ακόμα να περισσεύουν και να δίνονται διψήφιοι αριθμοί πτήσεων.
Όλες οι πτήσεις μέχρι τώρα ήταν στην ώρα τους.
Για το υπόλοιπο της ημέρας θα αναχωρήσουν από την Αθήνα οι παρακάτω πτήσεις:
FR 1200 για Πάφο (η πρώτη) στις 12:10, άφιξη στις 13:45
FR 1240 για Ρόδο (η πρώτη) στις 16:35, άφιξη στις 17:45
FR 16 για Θεσσαλονίκη στις 17:30, άφιξη στις 18:25
FR 1220 για Χανιά στις 19:45, άφιξη στις 20:45
FR 12 για Θεσσαλονίκη στις 20:10, άφιξη στις 21:05
FR 28 για Θεσσαλονίκη στις 22:30, άφιξη στις 23:25
Αν προλάβω (λόγω δουλειάς...) το απόγευμα σκοπεύω να πεταχτώ μέχρι το "Ελευθέριος Βενιζέλος" για να πάρω μια ιδέα τι "παίζει" με την πιο πολυσυζητημένη εταιρεία χαμηλού κόστους στην Ευρώπη...
Ξέρει κανένας πού σταθμεύουν τα αεροπλάνα της Ryanair; Σε ποιες θέσεις εννοώ...
Συνήθως οι εταιρείες χαμηλού κόστους αποφεύγουν τις φυσσούνες, τόσο για το κόστος (ένα stand με φυσσούνα χρεώνεται ακριβότερα απ' ότι ένα χωρίς), και επίσης ένα remote stand δίνει την δυνατότητα να χρησιμοποιούνται ταυτόχρονα και η μπροστινή και η πίσω πόρτα του αεροσκάφους για επιβίβαση/αποβίβαση επιβατών. Όμως τα remote stands βρίσκονται συνήθως μακριά από τις θύρες στο κτίριο του αεροσταθμού, και η Ryanair δεν το θέλει αυτό. Έχω δει πολλές φορές στην Βρετανία την Ryanair (και την easyJet) να σταθμεύουν σε ένα stand με φυσσούνα, αλλά να μην την χρησιμοποιούν, αλλά οι επιβάτες να επιβιβάζονται με τις κλασσικές σκάλες - άλλωστε τα 737 της Ryanair έχουν ενσωματωμένη σκάλα στην μπροστινή πόρτα και χρειάζονται μηχανοκίνητες μόνο για την πίσω. Η easyJet όμως στην Αθήνα χρησιμοποιεί σχεδόν πάντα φυσσούνες...