Privatair (Deal for 787 Dreamline)

  • Thread starter Thread starter Jass
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

Jass

Business-Class-Member
Εγγραφή
04/10/2006
Μηνύματα
382
Likes
43
Boeing and international business aviation group PrivatAir today announced an order for one Boeing 787-8 Dreamliner airplane. PrivatAir, headquartered in Geneva, becomes the first company of its kind to purchase the 787. The order is valued at $153 million at today's list prices. The order is accounted for on Boeing's Orders and Deliveries website, identified as a 787 BBJ VIP customer.

PrivatAir will be the first commercial business aviation specialist to offer the 787 to its customers. The 787 complements PrivatAir's existing Boeing fleet, which includes a newly acquired 767, one 757, three Boeing Business Jets (BBJs) and one BBJ2.

"PrivatAir has been at the forefront of business aviation for three decades," said Greg Thomas, CEO of PrivatAir. "We were the very first commercial operator of the Boeing Business Jet, and the first to operate a luxury-configured 767 for our VIP charter business."

PrivatAir is evaluating the two engine options, the General Electric GEnx and the Rolls-Royce Trent 1000.

"Working with PrivatAir is an excellent way for us to continue and expand our success in the corporate aircraft market," said Marlin Dailey, vice president of Sales for Europe, Russia and Central Asia, Boeing Commercial Airplanes. "PrivatAir's order is another example of the 787's exceptional versatility."
 
i privatair den einai sinferonton latsi?...

i einai auti pou kanei leasing aircraft se alles eteries akoma kai me to AOC tis?


echo kolisei tora
 
με το μπλε χρώμα σαν της ελληνικής κυβέρνησης μοιάζει
 
Αν....

Αν ο Λάτσης έβαζε τα αεροσκάφη της ΠΕΤΡΟΛΑ σε ελληνικά νηολόγια τότε αυτή θα ήταν η δεύτερη αεροπορική εταιρία σε μέγεθος στην Ελλάδα. Προς το παρόν όμως δεν είναι δημοσίων αερομεταφορών αλλά ιδιωτικής χρήσης.
 
Re: Αν....

ikonoklastis":1gnp52d9 said:
Αν ο Λάτσης έβαζε τα αεροσκάφη της ΠΕΤΡΟΛΑ σε ελληνικά νηολόγια τότε αυτή θα ήταν η δεύτερη αεροπορική εταιρία σε μέγεθος στην Ελλάδα. Προς το παρόν όμως δεν είναι δημοσίων αερομεταφορών αλλά ιδιωτικής χρήσης.

source: presspoint.gr

Λειτουργεί πάνω από τρεις δεκατίες, 365 ημέρες το χρόνο, 24 ώρες την ημέρα, με προσωπικό 550 εργαζόμενους, από τους οποίους οι 131 είναι εξειδικευμένοι επιστήμονες.


--------------------------------------------------------------------------------------------



Αν θες να μου πεις οτι για τους 550 εχει πανω απο 40 αεροσκαφη... Δεν μπορει, κατι θα ξερεις εσυ, ολοι οι υπολοιποι ειμαστε αδαεις και ασχετοι με διπλωμα! Η ΑΕΕ τι ειναι και ειναι η (για την ωρα) δευτερη μεγαλυτερη? NetJets τρεμε! :doubt:
 
Makedona, η εταιρεία του Λάτση είναι η Privatair... (παλιότερα λεγόταν Petrolair). Και πάλι όμως δεν είναι μεγαλύτερη από την Aegean (4x 319, 3x 73G, 1x 738, 1x 752, 1x763 - 180 υπάλληλοι)

Edit:

Ξέχασα να αναφέρω βέβαια και το μεγάλο στόλο από μικρά business jet που έχει (gulfstream, learjet, challenger, citation κτλ.)
 
xristos":3k37ehv4 said:
Makedona, η εταιρεία του Λάτση είναι η Privatair... (παλιότερα λεγόταν Petrolair). Και πάλι όμως δεν είναι μεγαλύτερη από την Aegean (4x 319, 3x 73G, 1x 738, 1x 752, 1x763 - 180 υπάλληλοι)

Ας γυρίσουμε στο θέμα μας όμως... :roll:

Δεν ειπα εγω οτι ειναι μεγαλυτερη η μικροτερη απο την ΑΕΕ! Ο εικονοκλαστης το ειπε, εμμεσως πλην σαφως! Το ξερω ποιο ειναι το ονομα της εταιρειας, απλα εδωσα στο γκουγκλ το ονομα που εδωσε ο ιδιος και μου εβγαλε μεσα στα αλλα το λινκ που παρεθεσα!

sarcasm.gif
 
Petrolair

Θα ήθελα να μάθω λεπτομέρειες για το στόλο, τη μορφή, και γενικά το καθεστώς που ισχύει και βάσει του οποίου λειτουργεί η ΠΕΤΡΟΛΑΙΡ του Ομίλου Λάτση με τα Ελβετικά νηολόγια. Μπορείτε να βοηθήσετε?
 
Βασικά Petrolair ήταν η παλιά ονομασία. Η εταιρεία πλέον λέγεται Privatair.

:arrow: http://www.privatair.com/
 
Top