Προς κλείσιμο η Athens Airways;

  • Thread starter Thread starter NFEEFE
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
NFEEFE":3nd457da said:
Αν τις ειχε, φανταζομαι οτι ακομα θα τις εκτελουσε κανονικα με τα νοικιαρικα...Αρα δεν θα ειχε προβλημα...!

Πούν'τα λοιπόν τώρα τά νοικιάρικα;Γιατί βέβαια δέν τούς προέκυψε έτσι ξαφνικά η συντήρηση τών δύο ERJ.Την ξέρανε από καιρό πρίν,πότε ήταν να γίνη......

Βέβαια,υπενθυμίζω εδώ ότι τίς άγονες τίς έχασε επειδή δέν μπορούσε να τίς εκτελέση κανονικά έστω και με τά νοικιάρικα....
 
Ρίχνοντας μια ματιά στο καλεντάρι της Athens, αύριο υπάρχουν οι 2 μοναδικές προγραμματισμένες πτήσεις τους ever! Θα 'ναι και οι τελευταίες άραγε;

Code:
ZF538  12/09/10  SKG-JTR  12:30-13:35  ARJ143
ZF539  12/09/10  JTR-SKG  14:20-15:25  ARJ143
Για την ιστορία, ο τύπος που αναγράφεται πως θα τις πραγματοποιήσει είναι ο ARJ143, άρα μάλλον μιλάμε για την Astra.
 
δυστυχως και εγω προς κλεισιμο την βλέπω... ήθελα να κλεισω μια πτηση και κανενα απο τα κεντρικα ή περιφερειακα τηλεφωνα της δεν απαντάει (δοκίμασα SKG, MJT). Επίσης στο σαιτ απολυτη νέκρα. ΑΝ ήταν να κλεισει όμως δεν θα το έκανε κάπως πιο έντονα για να κατηγορήσει "το μονοπώλιο, την ελληνική πολιτική, τον κοσμο που δεν τους στηριξε" κ.ο.κ.;

Κρίμα πάντως αν κλείσει... Δεν είχα προλάβει να πεταξω :(
 
Βαζω στην αναζητηση στο site της να παταξω απο Αθηνα καπου κ δεν μου βγαζει τιποτα.....παει για φουντο δυστυχως.Εχω την εντυπωση οτι πονταραν στο αν θα παρουν τις αγονες γραμμες.Αφου τα εκαναν χαλια εκει...αστα να πανε....Για αλλη μια φορα αλλο ενα κακο managment.Δυστυχως.
 
Η ΑΤΗΕΝΣ θα πεταει για πολυ καιρο. Κατι αλλες μεγαλες θα κλεισουν η θα γινουν σαν την ΑΤΗΕΝΣ.

Αυτη την στιγμη βρισκονται σε περιοδο αναδιαρθρωσης της εταιρειας γενικα, και μεσα σε αυτα υπαρχει και η περιπτωση αλλου τυπου αεροπλανου που εχει ηδη επιλεχθει. Ολοι ομως περιμενουμε τι σοι συγχωνευση θα ειναι αυτη των δυο μεγαλων. Και δεν λεω εαν ειναι ΝΑΙ η ΟΧΙ , θα ειναι ναι, αλλα τις λεπτομερειες να δουμε, γιατι εκει θα ειναι ολο το ζουμι. Να δουμε τι θα τους κοψουν και τι θα τους αφησουν, και κυριως εαν υπαρξουν ενστασεις ( πολυ πιθανο απο αλλες , ισως ξενες εταιρειες). Αυτο θα καθορισει και το πτητικο της εργο και αριθμο αεροπλανων, κλπ.
Ε, η Ρωμη δεν χτιστηκε σε μια μερα ( βεβαια καηκε σε μια νυχτα....!!!...ομως δεν πιστευω οτι η ΑΤΗΕΝΣ εχει καει...ετσι πιστευω...θα δουμε).



.
 
"ΑΤΗΕΝΣ"? LOL! Αλλαζουν και ονομα? "'Ατηενς"? :lol:
 
Εγώ νομίζω ότι η Athens κάνει αντιπερισπασμό και ότι από 1 Οκτωβρίου θα ξεκινήσει δρομολόγια από Αθήνα προς Θεσσαλονίκη, Αλεξανδρούπολη και Καστελλόριζο και επίσης στο εξωτερικό, προς Νέα Υόρκη, Μοντρεάλ, Τορόντο, Ντουμπάι, Μόναχο, Λονδίνο, Κάρντιφ και Γαλλική Πολυνησία! Απλά ως marketing trick δήθεν πάει για πτώχευση και δήθεν κάνει αναδιάρθρωση απλά ένα πρωί θα έρθει και θα κάνει το μεγάλο άνοιγμα!

Σύμφωνα με τελευταίες πληροφορίες που μου έδωσε αποκλειστικά η προσωπική μου καφετζού, τα δύο υπερσύγχρονα all-business erj θα έχουν ως βάση το PPT και θα μεταφέρουν τους ταξιδιώτες με business ανέσεις (και σαντουιτσάκια), στα υπόλοιπα νησιά της Γαλλικής Πολυνησίας!
 
πέρα από την πλάκα, αν ήταν έξυπνοι οι της Athens, θα έπρεπε να κρατήσουν 'ζωντανή' την εταιρεία. Δεν είναι καθόλου απίθανο η ενδεχόμενη έγκριση της ΟΑ3 να την υποχρεώσει να 'αφήσει' capacity σε core γραμμές (π.χ. ATH-SKG, -HER, -RHO...), και ιδού η ευκαιρεία να τις γεμίσει αυτή και όχι κάποιος άλλος. Γιατί άμα 'τρουπώσει' κάποιος άλλος, άντε βγάλτονα μετά...
 
Επίσης, τόσα χρόνια τώρα, υπάρχει η SEH η οποία επιβίωσε σε εξαιρετικά αντίξοες συνθήκες (μονοπώλιο ΟΑ, ανταγωνισμός Α3) και παρόλα αυτά με πολύ προσεκτικές κινήσεις φαίνεται ότι τα πάει καλά διατηρούμενη σε μιρκό μέγεθος!
Από την άλλη, η Athens έκανε ένα μεγάλο μπαμ, με εντυπωσιακό άνοιγμα, πολλά φρου φρου κι αρώματα και πολλή δημοσιότητα και πάτωσε πολύ γρήγορα!

Αν λοιπόν, η ΟΑ-Α3 αναγκαστεί να εγκαταλείψει κάποιες γραμμές, τι σε κάνει να πιστεύεις ότι η Athens, που είναι για τα πανηγύρια, μπορεί να ανταποκριθεί και όχι η SEH που είναι πολύ πιο προσεκτική, οργανωμένη και χαμηλών τόνων! Και βέβαια υπάρχουν και ξένοι που θα μπορούσαν να ενδιαφερθούν (Ρουμάνοι, Άγγλοι, Γάλλοι, Πορτογάλοι, Ιρλανδοί και λοιποί loco)... Αλλά όχι και η Athens! Εκτός αν θέλει να πετάει Αθήνα-Θεσσαλονίκη με all business ERJ, σαντουιτσάκια και Johnny Walker Black Label και περιμένει να κερδίσει πελάτες...
 
Τελικά η Athens υφίσταται ή μας αποχαιρέτισε; Γραμμές,διαδίκτυο νεκρά, άφαντη κι από τις οθόνες των αεροδρομίων...
 
Top