Επίσης, τόσα χρόνια τώρα, υπάρχει η SEH η οποία επιβίωσε σε εξαιρετικά αντίξοες συνθήκες (μονοπώλιο ΟΑ, ανταγωνισμός Α3) και παρόλα αυτά με πολύ προσεκτικές κινήσεις φαίνεται ότι τα πάει καλά διατηρούμενη σε μιρκό μέγεθος!
Από την άλλη, η Athens έκανε ένα μεγάλο μπαμ, με εντυπωσιακό άνοιγμα, πολλά φρου φρου κι αρώματα και πολλή δημοσιότητα και πάτωσε πολύ γρήγορα!
Αν λοιπόν, η ΟΑ-Α3 αναγκαστεί να εγκαταλείψει κάποιες γραμμές, τι σε κάνει να πιστεύεις ότι η Athens, που είναι για τα πανηγύρια, μπορεί να ανταποκριθεί και όχι η SEH που είναι πολύ πιο προσεκτική, οργανωμένη και χαμηλών τόνων! Και βέβαια υπάρχουν και ξένοι που θα μπορούσαν να ενδιαφερθούν (Ρουμάνοι, Άγγλοι, Γάλλοι, Πορτογάλοι, Ιρλανδοί και λοιποί loco)... Αλλά όχι και η Athens! Εκτός αν θέλει να πετάει Αθήνα-Θεσσαλονίκη με all business ERJ, σαντουιτσάκια και Johnny Walker Black Label και περιμένει να κερδίσει πελάτες...