Προσφορά εργασίας-προσλήψεις Χειριστών Α/ΦΩΝ

aviator242

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
29/03/2012
Μηνύματα
2
Likes
0
Παιδια σας χαιρετω,

Ενας φιλος μου ειπε να μπω στην ιστοσελιδα σας και εχω πραγματι βγει απο το ρουχα μου.Δεν μπορουσα να φανταστω οτι υποψηφιοι για μια δουλεια , παλαιοτερα ανω των 6.000 Euro, τωρα ισως κατι λιγοτερο , 3.000 - 4.000 Euro, να γραφουν τοσο τραγικα ανορθογραφα...και πολλες φορες ακαταλαβιστικα πραγματα.

α} Το " κε " αντι του "και " το ορθο { γραφει ο Αθεοφοβος: κε τιποτε αλλο...}
β} Το " Χειρηστες" το ρη με η αντι του ι. ( "χειριστες " ειναι το ορθο βρε Αθεοφοβε, ουτε το επαγγελμα που κανεις δεν γνωριζεις πως το γραφουν.....βγαζεις ματι φιλε μου...}
γ} Το " Πολλη απλα " που γραφεις , το ορθο ειναι ," Πολυ απλα"
δ} Το " κριβετε πισω..." το ορθο ειναι " Κρυβετε πισω... "
ε} Η λεξη "δειαρκεια " το ορθο ειναι " διαρκεια "
ζ} Ο μηνας ,φερβουαριος και σεπτεβριος , το ορθο ειναι " Φεβρουαριος και Σεπτεμβριος " { Παντα οι μηνες γραφονται με κεφαλαιο το πρωτο γραμμα}

Αυτα ειναι μερικα απο τα " μαργαριταρια " που ειδα σε μια γρηγορη ματια .....

Παιδια , δεν ξερω το επιπεδο μορφωσης σας , αλλα κανονικα για μενα πρεπει να ειστε εκτος της σημερινης κοινωνιας, οπου παιδια με πανεπιστημιακο πτυχιο και πολλες φορες η τρεχουσα πλειονοτητα με μεταπτυχιακο , να διεκδικουν μια θεση στην Ελληνικη αγορα με μισθο των 750 Euro maximum ,ενω εσεις επειδη για οιονδηποτε λογο ο Μπαμπας εχει μεγαλο πορτοφολι..... πηρατε το type rating A-320, εχετε βαλει 250 ωρες συνολο ????? και με το παραπανω επιπεδο μορφωσης - μαργαριταρια που γραφονται .... να απαιτειται μια θεση Πιλοτου στην ΟΑ και να κανετε και σχολια για αναξιοκρατεια.... στην ΟΑ και στην Ελλαδα ....οπως χαρακτηριστικα ενας απο εσας σχολιαζει.
Ενδεχομενα να εχετε ενημερωθει οτι η FAA απο το 2013 θεσπιζει minimum 1500 hrs για να μπορεις να πεταξεις σε αεροπορικη εταιρια σαν F/O. Μαλιστα δε, να υπαρχει εμπειρια πτησεων σε ολες τις συνθηκες καιρου...
Σας ενημερωνω οτι επειδη ειμαι στα πραγματα .......... οι καιροι αλλαξαν και οτι προλαβετε να παρετε , παρτετο τωρα, το προσον που επικαλεισθε οτι εχετε το type rating with total flying experience 250 hrs , its nothing , so no complains no comments......

Σχετικα με τα γραφομενα του τελευταιου σχολιαστη , τον συνχαιρω διοτι πραγματι δειχνει οτι εχει επιπεδο.

Οσο για αυτο που γραφεις Φιλε μου < τον οποιο ειρησθω εν παροδω > φοβαμε πολυ οτι για πολλους ισως ειναι ακαταλαβιστικο ....εγω δεν φταιω , τα παραπανω αναφερομενα προδηλωνουν το σχολιο μου...

Σας Ευχαριστω και λυπαμε αν μερικους... τους στενοχωρησα...
 

Arizonas

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
02/02/2010
Μηνύματα
69
Likes
1
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
DLH
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
KLCA
...Και για να καταλάβω aviator242, εσύ τι προσφέρεις με αυτό σου το σχόλιο στο συγκεκριμένο topic; Πάντως θα ήσουν ολίγον τι έγκαιρος εάν τόνιζες έστω και μια σου λέξη....φιλικά.

Πάμε στα σοβαρά πάλι, απ ότι ξέρω φίλε ΑΟΑ η ΑΕΕ παίρνει contracts κάθε χρόνο για να βγεί η καλοκαιρινή σεζον. Θα μπορούσε άραγε να ετοιμάσει μόνιμους low-timers απο το χειμώνα; Τους συμφέρει να δίνουν 4-5000 x ~25 χ 6 κάθε χρόνο αντί να κάνουν ~20 Type Ratings και να επενδύσουν σε χαμηλόμισθους μακροπροθεσμα; Για να το επιλέγουν σημαίνει αυτό τους συμφέρει....
 

fotis

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
04/02/2007
Μηνύματα
1.715
Likes
1
Περιοχή
Athens/Munich
Website
www.videoart.gr
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
IMP
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDDM

solro

First-Class-Member
Εγγραφή
04/03/2011
Μηνύματα
586
Likes
109
aviator242":1e8jlvue said:
Δεν μπορουσα να φανταστω οτι υποψηφιοι για μια δουλεια , παλαιοτερα ανω των 6.000 Euro, τωρα ισως κατι λιγοτερο , 3.000 - 4.000 Euro, να γραφουν τοσο τραγικα ανορθογραφα...και πολλες φορες ακαταλαβιστικα πραγματα.
Αφού ξέρεις ελληνικά, μπορείς να μου πείς τι ρόλο παίζει το ''να'' στην συγκεκριμένη θέση.
aviator242":1e8jlvue said:
Παιδια , δεν ξερω το επιπεδο μορφωσης σας , αλλα κανονικα για μενα πρεπει να ειστε εκτος της σημερινης κοινωνιας, οπου παιδια με πανεπιστημιακο πτυχιο και πολλες φορες η τρεχουσα πλειονοτητα με μεταπτυχιακο , να διεκδικουν μια θεση στην Ελληνικη αγορα με μισθο των 750 Euro maximum ,
Ομοίως και εδώ.

.... να απαιτειται μια θεση Πιλοτου στην ΟΑ και να κανετε και σχολια για αναξιοκρατεια.... στην ΟΑ και στην Ελλαδα ....οπως χαρακτηριστικα ενας απο εσας σχολιαζει.
To σωστό είναι "απαιτείτε" και ''αναξιοκρατία''

Μαλιστα δε, να υπαρχει εμπειρια πτησεων σε ολες τις συνθηκες καιρου...
Το ''να'' έτσι σκέτο δεν βγάζει κανένα νόημα.
aviator242":1e8jlvue said:
τον συνχαιρω διοτι πραγματι δειχνει οτι εχει επιπεδο.
Εγώ, όπως κατάλαβες, δεν σε συγχαίρω για τα ελληνικά σου.

aviator242":1e8jlvue said:
Εγώ να δείς πόσο φοβάμαι...

aviator242":1e8jlvue said:
τα παραπανω αναφερομενα προδηλωνουν το σχολιο μου...
Μπορείς σε παρακαλώ να το εξηγήσεις;

aviator242":1e8jlvue said:
Κι εγώ λυπάμαι...

Λοιπόν.
1)Ο μεγαλύτερος κίνδυνος όταν το πάιζεις μάγκας είναι να βρεθεί κάποιος πιο μάγκας.
2)Σαφώς και η γνώση ελληνικών είναι απαραίτητο προσόν για όποιον ζει και εργάζεται στην Ελλάδα, αλλά..
3)Μιλάς με παιδιά που διαβάζουν για μήνες τα βιβλία στα αγγλικά, δίνουν εξετάσεις στα αγγλικά (κάποιος να το επιβεβαιώσει δεν έιμαι σίγουρος), όλα τα έγγραφα της δουλειάς τους είναι στα αγγλικά..
4)Απαγορεύεται μιλήσουν ελληνικά στην επικοινωνία με το έδαφος και γενικότερα ζουν σε ένα κόσμο αγγλικών, οπότε εγώ τους δικαιολογώ πλήρως.
5)Δεν πληρώνει κανείς αυτούς τους ανθρώπους για να μιλάνε σωστά ελληνικά, αλλά για να μεταφέρουν τους επιβάτες με ασφάλεια από το ένα μέρος στο άλλο.
6)Σχετικά με τα λεγόμενα σου για τους πλούσιους μπαμπάδες, σου προτείνω να σκεφτείς τι πληρώνει ο μέσος Έλληνας πατέρας που έχει γιο ή κόρη φοιτητή ιατρικής...Απλά τα πληρώνει αργά-αργά και δεν το καταλαβαίνει.
7)Ουδείς άσφαλτος.
Αυτα είχα να πω.
Με εκτίμηση και σεβασμό σε έναν αρκετά μεγαλύτερο από εμένα
 

Tolisshow

Business-Class-Member
Εγγραφή
12/10/2008
Μηνύματα
463
Likes
0
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDDL
εμένα γιατί μου μυρίζει πάλι ntalikerisa-trolling φάση?
 

aviator242

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
29/03/2012
Μηνύματα
2
Likes
0
Παιδια ,

Το σχολιο σας σχετικα με τον τονισμο δεν εχει κανενα νοημα , ειναι πολυ χαμηλο . Θα ειχε νοημα και αξια να το μνημονευατε στην περιπτωση που ειχαμε < οξειες η περισπομενες > οπου απαιτειτε αναλογα να μπουν.. Το ξερετε οτι καποτε βαζαμε και περισπομενες στις λεξεις , που απαιτουσε γνωση για την ορθη γραφη ?? και οχι το ευκολοτατο του τονισμου της < οξειας >

Το να βαζεις < οξειες > σε ολες τις λεξεις, το κανει και αυτος που τελειωσε την πρωτη Δημοτικου..... εκτος αν θεωρειτε οτι θελει και ειδικη ικανοτητα και μορφωση... για να βαζεις οξειες παντου.

Παιδια , καποτε οι Καπετανεοι των καραβιων γραφανε το <Και> ως <Κε>, αλλα αυτοι ειχαν παει μεχρι την 2η ταξη του γυμνασιου , και λυπαμε που το αναφερω ως σημειο συγκρισης , οι Πιλοτοι απαιτειται να εχουν αλλο επιπεδο , εχετε διαφωνια σε αυτο ??

Εγω που ειμαι σε αυτο το επαγγελμα πολυ καιρο , δεν αισθανομαι και τοσο περηφανος για το επιπεδο που παει να καθιερωθει απο τις νεες γενιες...

Ευχαριστω και λυπαμε για το φτηνο σας σχολιο...
 

solro

First-Class-Member
Εγγραφή
04/03/2011
Μηνύματα
586
Likes
109
Ξέρει κανένας πως μπαινουν οι περισπωμένες;;;
Παιδιά μας δουλεύει!!!!!
 

costasim

Economy-Class-Member
Εγγραφή
04/03/2012
Μηνύματα
118
Likes
1
Καταργήθηκε καί η... υπογεγραμμένη κάτω από το ω :" η πιό μικρή ασέβεια του αλφαβήτου-μας!" ,κατά τον Ντίνο Χριστιανόπουλο .
 

dimsp81

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
19/02/2005
Μηνύματα
56
Likes
0
aviator242":2faubf86 said:
Ενδεχομενα να εχετε ενημερωθει οτι η FAA απο το 2013 θεσπιζει minimum 1500 hrs για να μπορεις να πεταξεις σε αεροπορικη εταιρια σαν F/O. Μαλιστα δε, να υπαρχει εμπειρια πτησεων σε ολες τις συνθηκες καιρου...
Σας ενημερωνω οτι επειδη ειμαι στα πραγματα .......... οι καιροι αλλαξαν και οτι προλαβετε να παρετε , παρτετο τωρα, το προσον που επικαλεισθε οτι εχετε το type rating with total flying experience 250 hrs , its nothing , so no complains no comments......
Με λίγα λόγια,τι σας λέει ο κύριος(κυρία whatever) "μέσα στα πράγματα"!Σας λέει,τα ψέμματα τελείωσαν.Όσοι προλαβαίνετε να κάνετε τους τύπους,κάντε τους γρήγορα,μη γίνουμε πολλοί και μου απειλήσετε τη θεσούλα,γιατί ποτέ δεν ξέρεις τι γίνεται σε αυτόν τον κόσμο.Όσοι δεν προλάβετε,λυπάμαι πολύ,αλλά μπορείτε να γίνεται καταπληκτικοί σερβιτόροι,ή απλά να κοιτάτε τα αεροπλανάκια και τα πουλάκια στον ουρανό!Άσχετο αν εγώ το παιδί μου θα το έβαζα φουνταριστό στην ΟΑ,την Αιγαίου την Χ,Ψ,Ω αεροπορική.Η κλασσική ψεύτικη και παραπλανητική οπτική του Έλληνα χειριστή που κάνει τα πάντα για να αποθαρρύνει κόσμο.
Από την άλλη,θέλω να ξέρω,τώρα που δυσκολεύουν οι συνθήκες,πόσοι πια θα έχουν την δυνατότητα για type rating και να δω τότε τι θα κάνουν οι ελληνικές εταιρίες σε λίγα χρόνια.Θα παίζουν συνέχεια με συμβόλαια,ή θα ρίξουν τις απαιτήσεις τους;Γιατί,πόσοι πια έχουν 50-70 χιλ στην άκρη να τα δώσουν με τη μία?

Έχω αναγκάσει συναδέλφους (αν όντως είσαι πραγματικός χειριστής-το έγραψα σωστά?) σου να μου ζητήσουν συγνώμη για τις λάθος εκτιμήσεις τους.Οπότε,όσον αφορά εμένα,από τη μία μπαίνουν,και από την άλλη βγαίνουν.

Καληνύχτα από εμένα!
 

NikosB

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
14/03/2011
Μηνύματα
41
Likes
0
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
UAE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
CYVR
Κε/Κα aviator242

Δυστυχώς το φαινόμενο της κακής ορθογραφίας παρατηρέιται σε όλους τους νέους, πλήν κάποιων επαγγελμάτων που το επιβάλει το εκάστοτε επάγγελμα, και αυτή η μόδα έρχεται από τας ξένας.Έχω δεί γιατρούς και επιστήμονες (φυσικούς,βιολόγους, ερευνητές κλπ) να μήν ξέρουν σωστή ορθογραφία.

Ευτυχώς, αυτό δεν σε καταστά άχρηστο και κακό σ'αυτό που κάνεις.Το ίδιο ισχύει και για τους χειριστές.

Αυτό περί 1500 ωρών είναι όπως πολύ σωστά είπες για το FAA.Ακόμα δεν έχει έρθει στην Ευρώπη, και δέν νομίζω να έρθει σύντομα.

Πίσω στο θέμα μας πάλι.

Φιλικά
Ν.
 
Top