Προσφορά εργασίας-προσλήψεις Χειριστών Α/ΦΩΝ

Το μόνο που έχει ακουστεί είναι οτι επέλεξαν 10 άτομα τα οποία ήδη έχουν ξεκινήσει groundschool στο Ηράκλειο.
 
Μάλιστα... ουδέν σχόλιο...
 
Το ουδεν σχολιον γιατι το λες φιλε μου?
 
Γιατί φαντάζομαι αρκετοί που στείλαμε βιογραφικά δεν πρέπει καν να ειδοποιήθηκαν...
 
κριμα που δεν ειδοποιηθηκαν τα παιδια που εστειλαν βιογραφικα!! :cry:
 
Μιά απ' τα ίδια... :?


Job Description
A320 First Officers Expressions of interest - Aegean
Job reference number: FC23331

CAE Parc Aviation on behalf of our client Aegean are seeking A320 First Officers based in Greece.

Duration: 6 months
Base: Greece
Screening dates: March 2013

Minimum Requirements:
Total time: Minimum of 1,500 hours total time
Time on type: Minimum of 500 hours on A320
Last date of flight: Within the last 12 months
Licence: JAA ATPL/CPL
English language proficiency level: Minimum ICAO level 5

Contact person
Clodagh Dunlevy
Operations Support
clodagh.dunlevy@cae.com
+35318161717
Contact : clodagh.dunlevy@cae.com
Website : http://www.parcaviation.aero
Phone : NONE
Fax : NONE
 
Πραγματικά απορώ πως μπορεί ένα νέο παιδί να κάνει όνειρα να γίνει χειριστής και να πετάξει τα αεροπλάνα τις Aιγαίου :deadthread:
Ντροπή και αίσχος μονο αυτό έχω να πω στην διοίκηση τις Αιγαίου :puke: τόσα παιδιά περιμένουν πως και πως να ανοίξει η Αιγαίου θέσεις για χειριστες και αντί αυτού η Αιγαίου φέρνει ξένους χειριστες βάζουν τις ώρες τους και μετά πάνε για Αραπιές :party: προσωπικά γνωρίζω τουλάχιστον 30 άτομα που είναι διατεθειμένoι να πετάξουν άμισθοι φτάνει να βάλουν λίγες ώρες στο Α320 ούτως ωστε να πάνε εξωτερικό αφού η Αιγαίου δεν τους θέλει.

Η γνώμη μου είναι όπως άμεσα να βγάλουν τις Ελληνικές σημαίες από τα αεροπλάνα τους αφού δεν αξίζουν να έχουν αυτή την σημαία που τόσοι Eλληνες έχυσαν αίμα γι αυτή και να την πετούν οι ξένοι χειριστες.

ΥΓ: Kαι ένα μήνυμα προς τους καπετανιόυς τις Αιγαίου..... πως το επιτρέπεται αυτό να είναι τόσοι άνεργοι Eλληνες χειριστες και εσείς να πετάτε με ξένους ΟΥΣΤ από εδώ :puke:
 
Πλεον πουθενα στον κοσμο (σχεδον) δεν υπαρχουν φραγκα για να σου κανουν το type rating και να ασφαλισουν τα αεροπλανα τους για 0 hours χειριστες
 
Δυστυχώς ο Flightinstict έχει τεράστιο δίκιο.Αυτή είναι η κατάσταση παγκοσμίως.Οπότε ή προτιμάς να επιλέξεις μια εταιρία για εκπαίδευση
σε μορφή line-training ή παραμένεις σε holding-pool για μεγάλο χρονικό διάστημα,αναμένοντας τυχόν ευκαιρίες για μικρές εταιρίες με όχι ιδιαίτερες απαιτήσεις όπως για παράδειγμα εταιρίες turboprop ή piston-engine στη μαύρη Αφρική κι ο Θεός να βάλει το χέρι του.Διαφορετικά για αεροπλάνο κατηγορίας Β 737 ή Α 320 η αναμονή είναι τεράστια κι ο χρόνος απροσδιόριστος! :(
 
Οταν ακουω λεξεις οπως ντροπη στη μια ή την αλλη αεροπορικη εταιρια επειδη δε προσλαμβανει <<0 hrs>> χειριστες πραγματικα απορω ποσο χρονων ειναι αυτοι που τα γραφουν. Ειναι σα να λες ντροπη στη Μερκελ για το μνημονιο ή ντροπη στο μαναβη που απολυσε εναν υπαλληλο επειδη δεν εβγαινε. Ετσι ειναι η ζωη, αν υπαρχουν 10 χειριστες για μια θεση τοτε η εταιρια θα βαλει τους δικους της ορους και στο κατω κατω οταν διαλεγεις επαγγελμα ειναι δικη σου ευθυνη να κανεις ερευνα αγορας. Πραγματικα οταν παω στη ΣΠΟΑ και βλεπω τα παιδια να δινουν τριαντα τριαντα εξετασεις ηθελα να ξερα δεν εχουν ενημερωθει για την κατασταση στην αγορα?? Και για να μη παρεξηγηθω και γω στην ιδια κατηγορια ανηκω... Απλα εχω συνειδητοποιησει που βρισκομαι, απολαμβανω την πτηση με τα Cessna γιατι σε μεγαλυτερο ουτε για πλακα και ευτυχως υπαρχουν και αλλα επαγγελματα. Αλλωστε ολοι οι Ελληνες στην ιδια φαση ειμαστε.
 
Top