Προσφορά εργασίας-προσλήψεις Χειριστών Α/ΦΩΝ

Πραγματικά συμφωνώ απόλυτα με τον 'Γκόνσο'.Επίσης, πως μπορούμε να ξέρουμε πόσοι είναι αυτοί που πετάνε σε ιδιώτες ή πόσοι είναι οι εν ενεργεία πιλότοι σε Πολ. Αεροπορία(ΠΝ,ΣΞ)και απλά έχουν τα διπλώματά τους σε ισχή?(Αλλωστε,δεν μπορουν να φύγουν απο την μια μέρα στην άλλη και να υπογράψουν επαγγελματικό συμβόλαιο με Α3,ΟΑ κλπ,κλπ)
 
Καλησπέρα φίλοι κ φίλες
έχουμε καθόλου νέα από τα παιδιά που πήγαν σήμερα στην ΟΑ;;;Τί περιλάμβανε το τέστ, πόσοι βρίσκονταν εκεί, κ.ο.κ.;;;;
Καλή επιτυχία σε όλους σας.
Ν.
 
Δεν θέλω να εμπλακώ στη συζήτηση ή σε κάποια διαφωνία με τον c189, αλλά μόνο να πω από προσωπική εμπειρία (χωρίς να μπορώ να το αποδείξω, αλλά επειδή συμμετέχω στις συζητήσεις και ακούω/βλέπω τί γίνεται γύρω μου), οι χειριστές της ΠΑ που έχουν πτυχίο CPL ή ATPL εν ισχύ και ενδιαφέρονται να το αξιοποιήσουν (γιατί υπάρχουν και κάποιοι που δεν ενδιαφέρονται, αλλά το απέκτησαν κάποτε επειδή μπορούσαν) είναι κατά μέσο όρο 5-6 ανά έτος. (Μιλάω μόνο για ΠΑ - για ΠΝ, ΛΣ, ΣΞ, ΕΑ κλπ δεν γνωρίζω, αλλά αυτοί έχουν κυρίως πτυχία ελικοπτέρων). Από αυτούς τους 5-6, οι 2-3 παραμένουν στην ΠΑ μέχρι αργά, επιδιώκοντας κάποιες θέσεις στην ηγεσία, ενώ επίσης 1-2 τελικά δεν ασχολούνται με τις διαδικασίες προσλήψεων, αναζήτησης/εύρεσης εργασίας κλπ. Συνολικά, στην περίοδο 20ετίας που λέει ο c314, βγαίνουν περίπου 50-70 άτομα που έχουν πτυχίο και είναι αδιόριστοι και ενδιαφέρονται να δουλέψουν σε κάποια εταιρία. Από αυτούς, δεν πρέπει να υπολογίζουμε τους 55+ που δύσκολα θα βρουν εργασία (μην μου πείτε για βύσματα, αν τα είχαν θα είχαν ήδη προσληφθεί).
Σε περιόδους ανακατατάξεων (πχ αν η Α3 αγοράσει 20 ελικοφόρα, ή αν ανοίξει μια καινούργια Athens), οι ΕΝ/ΕΝ χειριστές που έχουν πτυχίο πλημμυρίζουν την αγορά (μιλάμε για 10-20 χειριστές που έχουν τα κότσια να παραιτηθούν για να ψάξουν την τύχη τους στον ιδιωτικό τομέα). Μάλλον για αυτούς μιλάει ο c427.
 
Επειδή η συζήτηση εκ μέρους μου θεωρείται περαιωθείσα, δεν απαντώ εις τα λεγόμενα του gonso διότι έχουμε διαφορετική εκτίμηση των πραγμάτων. Συμφωνούμε διαφωνώντας λοιπόν.
Εις όσα δε ισχυρίζεται ο ντελβές -δεν ερωτώ τον ίδιο διότι δεν θέλω απάντηση εκ μέρους του- διατηρώ ένα ερωτηματικό το οποίο απαντάται με τη διαδικασία του κοινωνικού αυτοματισμού: Οι 40 απόστρατοι της ΟΑ, οι 50 απόστρατοι της Α3, οι απόστρατοι που εργάζονται στις υπόλοιπες ελληνικές εταιρίες (επιβατικές, cargo, ιδιωτικά Jet κλπ), αριθμούντες άνω των 150 χειριστών είναι οι 3 κατ έτος εξερχόμενοι των Ενόπλων Δυνάμεων Ελλάδος της τελευταίας 20ετίας?
 
ντελβές":2x00h6d7 said:
Σε περιόδους ανακατατάξεων (πχ αν η Α3 αγοράσει 20 ελικοφόρα, ή αν ανοίξει μια καινούργια Athens), οι ΕΝ/ΕΝ χειριστές που έχουν πτυχίο πλημμυρίζουν την αγορά
Φαίνεσαι να ξέρεις 5 πράγματα, δεν μοιάζεις για τόσο χαμηλού νοητικού επιπέδου όσο η τελευταία σου απάντηση. Γνωρίζεις πως με την Athens και με την είσοδο στην αγορά των Dash, έγινε πληθώρα παραιτήσεων από ΠΑ και πρόσληψή τους στις ιδιωτικές. Τέλως πάντων, δεν ασχολούμαι άλλο με τα γραφόμενά σου. Θα κάτσω να απολαύσω την ποιότητα του λόγου σου και την προσφορά σου σε τούτο το φόρουμ.
 
Στη παρούσα συγκυρία η αριθμολογία και τα επιχειρήματα εκθέσεως ιδεών, με αντιπαραθέσεις και υπονοούμενα για τους άνεργους χειριστές πρωτίστως στην Ελλάδα αλλά και γενικότερα στη διεθνή αγορά, είναι ανούσια, διότι το πρόβλημα στην Ελλάδα ( εκτός της κρίσης που επιδεινώνει περισσότερο τα δεδομένα ) δεν είναι ο αριθμός των ανέργων, αλλά πως δημιουργείται και ποια κατηγορία χειριστών διαχρονικά υφίσταται κυρίως την ανεργία.
Κάνω μια παρένθεση να σχολιάσω , επειδή αναφερθήκατε, ότι οι χειριστές της πΟΑ βολεύτηκαν μια χαρά, επίσης ο όποιος αριθμός χειριστών με εμπειρία, πρόσκαιρα ή κατ’ επιλογή άνεργοι έχουν τη δυνατότητα να εργαστούν εντός ή εκτός Ελλάδας ευχερέστερα.
Το μέγιστο πρόβλημα της ανεργίας το υφίστανται τα νέα παιδιά /low timers και ο κύριος λόγος που διαχρονικά συμβαίνει αυτό, είναι οι πολυθεσίτες χειριστές εκ της πολεμικής αεροπορίας προερχόμενοι ,οι οποίοι ποικιλοτρόπως και διαχρονικά έχουν ευνοηθεί, καταλαμβάνοντας όλα τα αεροπορικά πόστα εργασίας, αφαιρώντας θέσεις εργασίας νέων άνεργων low timers χειριστών της Πολιτικής Αεροπορίας κι όχι μόνο, στρεβλώνοντας τα δεδομένα προσλήψεων και διαγωνισμών, με αποτέλεσμα να αυξάνεται συνεχώς ο αριθμός των άνεργων low timers χειριστών, αφού ούτε δουλειά μπορούν να βρουν, ούτε οι εταιρίες τους προτιμούν, αφού βολεύονται με τις κλίκες των στραταίων (ακόμα και οι διαγωνισμοί των ΟΑ/Α3 είναι στημένοι, άδικοι και ετεροβαρείς) , δημιουργώντας έτσι περισσότερους νέους ανέργους οι οποίοι αιμορραγούν οικονομικά συνεχώς είτε για να συντηρούν τα πτυχία τους, είτε συνδυαστικά προσπαθώντας/αναζητώντας ανταγωνιστικές λύσεις πρόσθετης εκπαίδευσης type rating κλπ., παραμένοντες σε συνεχή αβεβαιότητα με πρόσθετους αρνητικούς παράγοντες την άσχημη ψυχολογία και τον αμείλικτο ανενεργό χρόνο.
Πιστεύω είναι καιρός να σταματήσει πλέον στην Ελλάδα, όπως και σε άλλες χώρες να αποτελεί πηγή επάνδρωσης χειριστών πολιτικής αεροπορίας , η ξεζουμισμένη και οπισθοδρομική δεξαμενή των συνταξιούχων χειριστών άλλων εποχών (δεν έχουν καμία σχέση με τους σύγχρονους Ίκαρους), οι οποίοι είναι πλέον πρωτίστως ακατάλληλοι ( λόγω γνώσεων και ηλικίας ) και η εκπαίδευσή τους στα σύγχρονα α/φ κοστίζει περισσότερο.
Η προσφορά τους ήταν ουσιαστική και αναγκαία στο παρελθόν τόσο στη πολεμική όσο και τη πολιική αεροπορία , αλλά ας δώσουν προτεραιότητα πλέον στους νέους συναδέλφους τους.
Συγνώμη για την ελαφρώς off topic τοποθέτησή μου , αλλά σχετική με την επικεφαλίδα
 
piperwarrior":2xq9v3bq said:
Μόνο απολυτήριο στρατού, όπως σε κάθε άλλη δουλειά και αυτό ούτε καν τις περισσότερες φορές, σε πιστεύουν όταν τους λες ότι έχεις τελειώσει τον στρατό. Τώρα για πιστοποίητικό υγείας το medical σου φτάνει, σε κάποιες εταιρίες του εξωτερικού σε κοιτάνε και γιατροί της εταιρίας, εδώ δεν γνωρίζω.
τι ειναι η αεροπορια η εταιριεσ τυπου ολυμπιακης αιγαιου, σταβλος η λαικη αγορα?? ακου εκει αν τουσ πεις λεει θα σε πιστεψουν!!! χωρις εγραφα εισαι 0!!

ηθελα να εκφρασω οχι την αποψη μου περι ποσοι ειναι ανεργοι, οπως κανατε λιγο πιο πανω,που οι τιμες που δωσατε ειναι ανακριβεις και ασχετεσ με την πραγματικοτητα , ειδικα εκεινοσ που εγραψε ο φιλος μου ο γιαννης,(αχαχαχκαλα μιλαμε για πολυ κατινιστικο τροπο) ενα θα πω και θα τελειωσω, οποιοσ ηταν εχθες στην ολυμπιακη ξερει ποσα ατομα ειναι ανεργοι!!!!!! Επισης εδω ενα φοφουμ απλα ειναι οποτε ο καθενασ μπορει ν αλεει το κοντο του και το μακρυ του,αχαχαχαχαχαχαχ :banana:
 
Για να γίνει λίγο πιο χειροπιαστό λοιπόν το θέμα της "αριθμολογίας":
100 άτομα (το πολύ +-10) ήταν περίπου χθες και έδωσαν γραπτές θεωρητικές εξετάσεις και ένα ψυχομετρικό τεστ.
Τα συμπεράσματα από το νούμερο αυτό, δικά σας!

Και σε κανέναν από αυτούς δεν ζητήθηκε αντίγραφο απολυτηριου στρατού. Δεν είναι στάβλος αλλά γενικά και σε όποια άλλη δουλειά, είτε είναι συνεργείο είτε πολυεθνική, που ζητάει "εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις" δεν το ζητάνε, they take your word for it, δεν ξέρω γιατί αλλά έτσι είναι.

Τώρα για το πόσες θέσεις θέλει να καλύψει η Olympic και ποια είναι η επόμενη φάση και πότε, δεν το γνωρίζω.

Υ.Γ.: Δεν είναι ΤΙΠΟΤΑ να προσέχετε την ορθογραφία σας, εκτός του ότι είναι πολύ κουραστικό για αυτούς που σας διαβάζουν, εάν κάποιος που θέλει να γίνει κυνικός ή σαρκαστικός και το κάνει με 15 ορθογραφικά λάθη ανά παράγραφο, το μόνο που καταφέρνει είναι να γελοιοποιείται και να χάνεται η οποιαδήποτε βαρύτητα του λόγου του.
 
Συμφωνώ με τον piperwarrior. Δεν μας ζήτησαν απολυτήριο στρατού... Κι επειδή έκατσα και μέτρησα τα θρανία που καθόμασταν πρέπει να ήμασταν κάπου στους 90...
 
Δυνατό το τεστάκι πάντος και δυστηχός με πολλές ασάφιες! Πιστευω οτι ο γενικός μέσος όρος δεν θα ξεπερνάει το 60% με τίποτα, τουλάχιστον απο αυτά που
άκουγα απο τους υπόλοιπους στο τέλος!Η συνέχεια για όσους περάσουν απο οτι κατάλαβα θα είναι προσωπική συνέντευξη. Λογικα αφού δεν είχε όριο αποτυχίας
θα επιλέξουν απο τα καλύτερα γραπτά. Σίγουρα στην περίπτωση που θέλουν 20 άτομα θα πρέπει να καλέσουν τουλάχιστον 40 για πέρσοναλ ίντερβιου...
Έυχομαι σε όλους καλή επιτυχία και σύντομα να πετάμε μαζί!!!
 
Top