pilotathens":y1g9mej9 said:προσωπικά γνωρίζω τουλάχιστον 30 άτομα που είναι διατεθειμένoι να πετάξουν άμισθοι φτάνει να βάλουν λίγες ώρες στο Α320
Και μπράβο τους που λέει και ο Βουλαρίνος! Μόνο που τις "αφιλοκερδείς" προθέσεις τους δεν τις ξέρεις μόνο εσύ, τις ξέρουν και οι εταιρείες!. Ξέρουν δηλαδή ότι όχι μόνο είναι διατεθημένοι να πληρώσουν το type rating, όχι μόνο διατεθημένοι να πληρώσουν το line training, αλλά να δουλέψουν και τσάμπα.
Το σύστημα ανάγκασε τους πιλότους να σκέφτονται μόνο την πάρτη τους σε μία λογική "dog eats dog". Αποτέλεσμα, να υπάρχει το απόλυτο διαίρει και βασίλευε, καμμία συλλογική αντίδραση, και μετά παραπονιόνται όλοι που το σύστημα έχει ξεφτιλίσει το επάγγελμα, ή ότι είναι πολύ δύσκολο για ένα νέο να μπεί στο επάγγελμα. Βάλανε και οι χειριστές το χεράκι τους, χορεύοντας υπέροχα όταν βάραγε το ντέφι!
Flightinstict":y1g9mej9 said:Πλεον πουθενα στον κοσμο (σχεδον) δεν υπαρχουν φραγκα για να σου κανουν το type rating και να ασφαλισουν τα αεροπλανα τους για 0 hours χειριστες
Δεν είναι θέμα ότι οι εταιρείες αναγκάζονται να έχουν τέτοιες απαιτήσεις λόγω οικονομικής δυσχέρειας, αλλά επειδή βρίσκουν και τα κάνουν! Η Easyjet έχει κανένα οικονομικό ζόρι που έχει στη δούλεψή της 500+ "σκλάβους" κάθε καλοκαιρινή σεζόν?
pilotathens":y1g9mej9 said:Η γνώμη μου είναι όπως άμεσα να βγάλουν τις Ελληνικές σημαίες από τα αεροπλάνα τους αφού δεν αξίζουν να έχουν αυτή την σημαία που τόσοι Eλληνες έχυσαν αίμα γι αυτή και να την πετούν οι ξένοι χειριστες.
ΥΓ: Kαι ένα μήνυμα προς τους καπετανιόυς τις Αιγαίου..... πως το επιτρέπεται αυτό να είναι τόσοι άνεργοι Eλληνες χειριστες και εσείς να πετάτε με ξένους ΟΥΣΤ από εδώ
Για τους εκατοντάδες Έλληνες χειριστές που πετάνε στο εξωτερικό, δεν βλέπω να τραβάς κανένα ανάλογο ζόρι! Παιδιά, ξεχάστε χώρες, ηπείρους και ..σημαίες. Δεν υπάρχουν αυτά. Τη σήμερον ημέρα, ο εν δυνάμει χειριστής α/φών πολιτικής αεροπορίας, πρέπει να είναι απόλυτα προετοιμασμένος για ξενιτιά. Όπου γής και πατρίς. Τα υπόλοιπα είναι απλά ρομαντικά και ουτοπικά.