Προσφορά εργασίας-προσλήψεις Χειριστών Α/ΦΩΝ

  • Thread starter Thread starter eagle1
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
pilotathens":y1g9mej9 said:
προσωπικά γνωρίζω τουλάχιστον 30 άτομα που είναι διατεθειμένoι να πετάξουν άμισθοι φτάνει να βάλουν λίγες ώρες στο Α320

Και μπράβο τους που λέει και ο Βουλαρίνος! Μόνο που τις "αφιλοκερδείς" προθέσεις τους δεν τις ξέρεις μόνο εσύ, τις ξέρουν και οι εταιρείες!. Ξέρουν δηλαδή ότι όχι μόνο είναι διατεθημένοι να πληρώσουν το type rating, όχι μόνο διατεθημένοι να πληρώσουν το line training, αλλά να δουλέψουν και τσάμπα.

Το σύστημα ανάγκασε τους πιλότους να σκέφτονται μόνο την πάρτη τους σε μία λογική "dog eats dog". Αποτέλεσμα, να υπάρχει το απόλυτο διαίρει και βασίλευε, καμμία συλλογική αντίδραση, και μετά παραπονιόνται όλοι που το σύστημα έχει ξεφτιλίσει το επάγγελμα, ή ότι είναι πολύ δύσκολο για ένα νέο να μπεί στο επάγγελμα. Βάλανε και οι χειριστές το χεράκι τους, χορεύοντας υπέροχα όταν βάραγε το ντέφι!

Flightinstict":y1g9mej9 said:
Πλεον πουθενα στον κοσμο (σχεδον) δεν υπαρχουν φραγκα για να σου κανουν το type rating και να ασφαλισουν τα αεροπλανα τους για 0 hours χειριστες

Δεν είναι θέμα ότι οι εταιρείες αναγκάζονται να έχουν τέτοιες απαιτήσεις λόγω οικονομικής δυσχέρειας, αλλά επειδή βρίσκουν και τα κάνουν! Η Easyjet έχει κανένα οικονομικό ζόρι που έχει στη δούλεψή της 500+ "σκλάβους" κάθε καλοκαιρινή σεζόν?

pilotathens":y1g9mej9 said:
Η γνώμη μου είναι όπως άμεσα να βγάλουν τις Ελληνικές σημαίες από τα αεροπλάνα τους αφού δεν αξίζουν να έχουν αυτή την σημαία που τόσοι Eλληνες έχυσαν αίμα γι αυτή και να την πετούν οι ξένοι χειριστες.

ΥΓ: Kαι ένα μήνυμα προς τους καπετανιόυς τις Αιγαίου..... πως το επιτρέπεται αυτό να είναι τόσοι άνεργοι Eλληνες χειριστες και εσείς να πετάτε με ξένους ΟΥΣΤ από εδώ :puke:

Για τους εκατοντάδες Έλληνες χειριστές που πετάνε στο εξωτερικό, δεν βλέπω να τραβάς κανένα ανάλογο ζόρι! Παιδιά, ξεχάστε χώρες, ηπείρους και ..σημαίες. Δεν υπάρχουν αυτά. Τη σήμερον ημέρα, ο εν δυνάμει χειριστής α/φών πολιτικής αεροπορίας, πρέπει να είναι απόλυτα προετοιμασμένος για ξενιτιά. Όπου γής και πατρίς. Τα υπόλοιπα είναι απλά ρομαντικά και ουτοπικά.
 
Συμφωνώ με τον kouli που γράφει "όταν πάω στη ΣΠΟΑ και βλέπω τα παιδιά να δίνουν τριάντα τριάντα εξετάσεις, θα ήθελα να ξέρα δεν έχουν ενημερωθεί για την κατάσταση στην αγορά?". Το πρόβλημα κατ’ εμέ ξεκινάει στην αρχική ενημέρωση των FTOs που δίνουν μη ρεαλιστικές προοπτικές για την εύρεση εργασίας (βέβαια κάνουν απλά την δουλειά καθώς τους ενδιαφέρει να προσελκύσουν όσο δυνατό περισσότερο κόσμο για να μεγιστοποιήσουν τα έσοδά τους). Πριν ένα μήνα περίπου σε μια ομιλία με αντικείμενο "Το Μέλλον Του Επαγγέλματος" ομιλητής ήταν κάποιος Head of Training ενός FTO. Φυσικά ο άνθρωπος έδωσε μια εικόνα για το επάγγελμα πολύ ελκυστική. Αυτά ακούνε λοιπόν τα παιδάκια που τελειώνουν το Λύκειο και έτσι φτάνουμε στην επόμενη φουρνιά ανέργων. Για να λυθεί το πρόβλημα (σε μια τέλεια χώρα) θα'πρεπε να μπει λουκέτο στις μισές σχολές καθώς παράγουν μόνο ανεργία και οι άλλες μισές θα'πρεπε να λειτουργούν με σημαντικά μειωμένο αριθμό μαθητών.
 
Για το λουκέτο διαφωνώ! Ελεύθερη αγορά έχουμε.Ο καθένας πλασάρει αυτό που θέλει για το προϊόν, όποιο και αν είναι αυτό προκειμένου να πουλήσει. Για να υπάρχουν οι σχολές αυτές σημαίνει πως κάποιος κόσμος ακόμα αγοράζει. Το γιατί και πως είναι δικό του πρόβλημα.. Το παιδί του λυκείου αν ακούσει ένα-δυο ανθρώπους και πιστέψει, ειδικά σε μια εποχή όπως αυτή που ζούμε, που η πληροφορία είναι αμεσότατα προσβάσιμη, και προφανώς με έχοντες από πίσω γονείς που χρηματοδοτούν αλλά δεν ασχοληθουν και οι ίδιοι για το μέλλον του και ακόμα και της επένδυσής τους στη μόρφωση (?) του παιδιού τους είναι άξιοι της μοίρας τους...
 
Πολύ ορθά και ρεαλιστικά αυτά που αναφέρει ο gonso.

Η πικρή αλήθεια είναι ότι για να θέλει ένας fresh f. ATPLτζής να πετά οι επιλογές που έχει είναι

1) Σαφάρι στην Αφρική με ένα σακίδιο και 2-3 μήνες παραμονή στα camps κτυπώντας πόρτες μικρών Scenic-View εταιρειών
2) FI rating με την ελπίδα πως θα πετά κάποιος έστω και part time διατυρώντας τις πτητικές του ικανότητες (θεωρητικές και πρακτικές)
3) Ryanair (εάν διαθέτει ο μπαμπάς 30000 στην άκρη. Τουλάχιστο δέν θα πάνε χαμένα διότι ενώ τα αποσβένεις βάζεις ώρες σε ενα μοντέρνο αεροσκάφος). Ίσως το λιγότερο οδυνηρό P2F scheme out there.
4) Καθαρή τύχη ή/και γνωριμίες (be at the right place on the right time, or know the right person).

Σε διαφορετική περίπτωση, συνεχίζουν τα reneawals-revalidations ενώ περιμένεις για 1-2 ευκαιρίες κάθε πενταετία.
 
Scirocco":vj3fhxf6 said:
Πριν ένα μήνα περίπου σε μια ομιλία με αντικείμενο "Το Μέλλον Του Επαγγέλματος" ομιλητής ήταν κάποιος Head of Training ενός FTO. Φυσικά ο άνθρωπος έδωσε μια εικόνα για το επάγγελμα πολύ ελκυστική.

Σε ένα τέτοιο σεμινάριο, δεν μπορώ να πάω να πάρω το λόγο? Με βλέπω να με κρεμάνε δεμένο και φιμωμένο από κανένα δέντρο σαν τον Κακοφωνίξ ! :lol:
 
Κι εγώ που έγραψα οτι "...με 600 άνεργους χειριστές στην Ελλάδα, τι να σου πούνε στο Aviation Carreer Day? " την είδα την προκοπή μου! Ακόμα μου στέλνουν μπινελίκια με πμ...
 
Προσωπικα εγω δεν ειμαι κατα του marketing των εταιριων-σχολων. Το να πηγαινουν 100 ατομα το χρονο και να σκανε 40000 ευρω για CPL σε <<ελληνικες>> σχολες και οχι στην Αμερικη μονο καλο μπορει να κανει στο επαγγελμα. Κατ αρχας κινειται το χρημα στην Ελλαδα. Επιπλεον αξιζει να σκεφτει κανεις ποσοι εκπαιδευτες βγαζουν ενα μεροκαματο που σε διαφορετικη περιπτωση θα εφευγαν εξωτερικο η θα εμεναν ανεργοι. Στα προηγουμενα βαλτε τεχνικο-διοικητικο προσωπικο που χρειαζεται για να δουλεψουν οι σχολες. Τωρα το αν ο μπαμπας εχει να σκασει 40000 μονο αυτος το ξερει και δικο του το προβλημα. Δηλαδη αν τα εδινε για να σπουδασει ο γιος του ΜΒΑ σε καποιο πανεπιστημιο της Αγγλιας μηπως θα ηταν καλυτερα?? Εχω φιλους που εδωσαν 50000 για να σπουδασουν στο εξωτερικο και ηρθαν Ελλαδα για να κανουν τους λογιστες. Τελος να σημειωσω οτι ο ανταγωνισμος μεταξυ των σχολων εχει ριξει το κοστος δραματικα. Αν κανει κανεις συγκριση με τιμες προ 15ετιας θα δει οτι οι τιμες δεν εχουν αυξηθει αλλα ισως και να εχουν μειωθει. Πλεον Η Ελλαδα ειναι απο τις πιο φθηνες χωρες στην Ευρωπη για πτυχιο. καποτε το PPL ηταν πολυτελεια. Τωρα ο καθενας με λιγο ζορι μπορει να το βγαλει (η κριση βεβαια εχει ζορισει τα πραγματα). Ακομα και το να νοικιασεις ενα αεροπλανακι για ΠΣΚ ειναι οικονομικα εφικτο εστω και για εναν δημοσιο υπαλληλο. Για μενα ειναι πολυ θετικο που οποτε πηγαινα στη ΣΠΟΑ για εξετασεις το 20% ηταν αλλοδαποι μαθητες. Το οτι στην Ελλαδα δε φιαχνουμε διαστημοπλοια δε σημαινει οτι δε πρεπει να εχουμε καλα ελληνικα πανεπιστημια. Το ιδιο ισχυει και με το επαγγελμα του πιλοτου. Μη τα βλεπουμε ολα αρνητικα...
 
Προσθέτοντας κι εγώ την άποψή μου στα όσα γράφει το μέλος koulis και στα οποία συμφωνώ αρκετά,νιώθοντας την ανάγκη να μιλήσω έχω να πω ότι η Αμερική στην παρούσα φάση για συνδυασμό FAA-EASA
πτυχίου είναι η πλέον κατάλληλη επιλογή!! Και γιατί το λέω αυτό;!!
Χωρίς φυσικά να θεωρηθεί ότι διαφημίζω σχολές ή προγράμματα. Πάει κάποιος για παράδειγμα στην PANAMERICAN,σχολή με όνομα και διάρκεια στο χρόνο,και εντός 12 μηνών με αυστηρό χρονοδιάγραμμα,που περιλαμβάνει και το conversion στην Αγγλία και έχει παρακαλώ 2 πτυχία και τεράστιες δυνατότητες για επαγγελματική απασχόληση άμεσα σχεδόν με την αποφοίτηση.Υπάρχει το γνωστό airline recommendation scheme το οποίο λειτουργεί μέσω του aviation career day,που διοργανώνει η εν λόγω σχολή τουλάχιστον μια φορά το χρόνο με εταιρίες από όλο τον κόσμο και κυρίως ασιατικές.Παραθέτω ονόματα,AIR CHINA,ALL NIPPON AIRWAYS,SKYMARK.Αυτές είναι μερικές από τις εταιρίες που εμπιστεύονται το αμερικανικό όνομα και πρότυπο φυσικά!!! Και σε ότι αφορά το κόστος υπάρχει μια προσφορά για όσους αρχίσουν εκπαίδευση εντός του 2013 για ένα ποσό της τάξης των 38.000 ευρώ που περιλαμβάνει και τη διαμονή.Δηλαδή μιλάμε για τη super ευκαιρία για όποιον έχει την οικονομική δυνατότητα να φύγει εκτός Ελλάδος και εκτός Ευρώπης κατά συνέπεια.Διαφορετικά μένουμε Ελλάδα και προσπαθεί ο καθένας να οργανώσει τη δράση του και την εκπαίδευσή του για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.
 
200 χειριστές για το 2014 αναζητά η easyJet

200 χειριστές με διάφορα επίπεδα προϋπηρεσίας αναζητά για το 2014 η easyJet. Περισσότερες πληροφορίες εδώ.
 
Η PARC φαίνεται να μήν ήταν αρκετή για τους γλάρους...Όπως και να χει...για όσους έχουν τις ώρες ηδού η ρόδος...


Company : Brookwood Aviation
Contract type : Contract /Freelancer
Aircraft type : Airbus 320
Job location : Greece
Job published date : 2013-04-16
Job expiry date : 2013-04-30
Monthly salary :
Back to view jobs
Job Description

BAS would like to hear from current/ type rated A320 First Officer with minimum of 500 hours on A320.

The client offers an excellent monthly pay, along with accomodation provided whilst on duty.

If this position could be of an interest please send us your CV and once the final details of the contract are confirmed we will contact all suitable candidates
 
Top