Προσφορά στους πυρόπληκτους

  • Thread starter Thread starter jerry
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

jerry

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
04/01/2003
Μηνύματα
4.353
Likes
1.361
Website
www.air-born.gr
από το site της Α3.
Ενώ εμφανίζεται και κατά την κράτηση θέσης η διάθεση των 2 ευρώ ανά εισιτήριο:

http://www.aegeanair.com/aegeangr/news/index.asp

[...]
Eπιπρόσθετα, εντός δύο εβδομάδων θα ενεργοποιηθεί τεχνικά η δυνατότητα ώστε το επιβατικό κοινό που επιλέγει να κάνει έκδοση του εισιτηρίου του στο διαδικτυακό τόπο της εταιρείας να προσφέρει, εφόσον το επιθυμεί, 2 ευρώ ανά εισιτήριο. Η δυνατότητα αυτή θα δοθεί για διάστημα 6 μηνών. Εκτιμούμε ότι λόγω του μεγάλου αριθμού εισιτηρίων που εκδίδονται μέσω του site το επιπρόσθετο ποσόν που θα συγκεντρωθεί από το επιβατικό κοινό θα είναι εξίσου σημαντικό.

θα μπορούσε βέβαια να μη χρεώνει παραπάνω 2 ευρώ αλλά να δίνει 2 ευρώ από το ναύλο για τους πυροπαθείς... Τελοσπάντων...
 
Άλλο και τούτο... :lol:
Σκοπός είναι να βγάλει απο "τσέπη" της και να δώσει. Άλλωστε υπάρχει και το 1555 αν κάποιος θέλει να δωρίσει χρήματα. Ολίγον άτοπο...
 
Έχουν ήδη προσφέρει 1εκ € και αυτά είναι σε φάση "αν θέλετε"... Οπότε είναι στο χέρι του πελάτη
 
Θα προτιμούσα να ΠΡΟΣΘΕΤΕΙ 2 ευρώ ακόμα, για κάθε 2 ευρώ που θα "κατατίθενται".
Βεβαιως και να δώσω κάτι. Μέσω του εισητηρίου είναι μια καλή ευκαιρία να βοηθηθεί κάποιος, αλλά θα μπορούσε η Aegean να διπλασιάσει το ποσό που συγκεντρώνεται και όχι ΜΟΝΟ να εκμεταλευτεί τις φοροαπαλλαγές που θα έχει κάνοντας δωρεά αυτά τα χρήματα ως εταιρεία.
Φυσικά οφείλω να συγχαρώ τη διοίκηση της εταιρίας για αυτή την απόφαση. Άλλες εγχώριες εταιρίες ούτε που το σκέφτηκαν (έστω αποκομίζοντας το φορολογικό όφελος της δωρεάς)
 
Καλή σκέψη της διοίκησης της Aegean.
 
Συμφωνώ...Καλή σκέψη, αλλά ουσιαστικά κάνουν τζάμπα PR χρεώνοντας +2Ε. Τουλάχιστον το να πληρώσουμε εμείς 2Ε δεν είναι τίποτα μπροστά σε αυτά που έχασαν οι άνθρωποι εκεί....
 
Δε βρήκα κάποιο άλλο τόπικ σχετικά με την κοινωνική πολιτική της Α3, οπότε το βάζω εδώ.

Η εταιρία αποφάσισε να προωθήσει την εκστρατεία ενημέρωσης για τον καρκίνο του μαστού που έχει καθιερωθεί εδώ και λίγα χρόνια και από εμένα έχει ένα μεγάλο μπράβο. Το θέμα είναι τόσο σημαντικό, που πιστεύω ότι ξεφεύγει από τα στενά όρια μιας απλής διαφημιστικής κίνησης.

http://www.aegeanair.com/aegeangr/news/pink.asp
 
Αν γίνονται τέτοιες κινήσεις και αν παίρνουν τέτοιες πρωτοβουλίες οι εταιρείες δε με πειράζει να είναι για λόγους διαφημιστικούς.

Μακάρι να γίνονται τέτοιες ενέργειες και να τους κάνω διαφήμιση πρώτος απ' όλους εγώ.

Μπράβο τους!
 
Top